transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-05-2024 4.5879 lei 4.9751 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-10-2011

Europa Centrala si de Est, motorul de crestere pentru vanzarile Ruukki in T3

Europa Centrala si de Est, motorul de crestere pentru vanzarile Ruukki in T3 Furnizorul de solutii metalice Ruukki, cu activităti si pe piata din România, a raportat o crestere de 10% a vânzărilor globale în ultimul trimestru al acestui an comparativ cu rezultatele din perioada iulie-septembrie din anul precedent. Europa Centrală si de Est (ECE) a fost zona care a contribuit cel mai mult la acest avans, vânzările din această zonă avansând cu 19,5% în perioada mentionată.

Compania finalndeză Ruukki, unul dintre principalii jucători activi în România pe piata de acoperisuri, panouri termoizolante, hale metalice si oteluri speciale, a anuntat vânzări totale de 674 de milioane de euro în ultimul trimestru financiar al anului, respectiv perioada iulie-septembrie 2011, în crestere cu aproape 60 de milioane de euro fată de perioada similară a anului precedent. Mai mult de 15% din aceste venituri au fost realizate ca urmare a activitătii de pe pietele din Europa Centrală si de Est.

„Cele mai bune vânzări nete au fost înregistrate în ultimele luni pe pietele din Europa Centrală si de Est, cresterile din această zonă venind în special în zona diviziei de constructii. Pe această divizie am înregistrat si o îmbunătătire a profitului operational, precum si cresteri ale volumului comenzilor pentru produse de tipul învelitorilor destinate sectorului rezidential, situatie înregistrată pe aproape fiecare piată din regiune”, declară Sakari Tamminen Presedinte si CEO Ruukki.

Pe divizia de constructii compania a înregistrat venituri de 216 milioane de euro în ultimul trimestru financiar, cu 21% mai mult decât în perioada similară a anului precedent. Pentru primele nouă luni ale anului, încasările de pe divizia Ruukki Construction au totalizat 549 milioane de euro. Activitatea companiei este structurată pe trei mari divizii: Ruukki Construction, Ruukki Enegineering si Ruukki Metals.


Pentru primele nouă luni cresterea vânzărilor totale ale companiei a fost de 18%, veniturile Ruukki depâsind astfel nivelul de 2 miliarde euro. În acelasi interval, cresterile pe toate diviziile din ECE au fost de 36%, veniturile înregistrate în această regiune de la începutul anului fiind de 275 milioane de euro.

Cea mai mare investitie într-o unitate de productie pentru divizia Ruukki Construction a grupului în afara Finlandei, tara de origine a acestuia, este cea din România. Cele mai multe dintre produsele comercializate în Europa Centrală si de Est au fost produse în fabrica de la Bolintin Deal. Fabrica Ruukki din România a devenit hub de productie pentru grupul finlandez începând cu anul 2009, când au fost transferate liniile de productie din Cehia si Ungaria, fapt care a crescut capacitatea centrului de productie de la Bolintin Deal cu 20%.

tările din Europa Centrală si de Est în care compania are birouri sunt România, Croatia, Cehia, Ungaria, Polonia, Serbia, Slovenia, Slovacia si Bulgaria.
Pe piata din România vânzările de învelitori au explodat încă din prima parte a acestui an când compania a anuntat cresteri de 250% a vânzărilor la nivel local. Principalii factori care au făcut posibil acest lucru au fost regândirea portofoliului si adaptarea acestuia la specificul cererii din România, avantajele pe care le oferă statutul de producător local, lansarea de produse noi, strategia de marketing din ultimii ani si activitatea intensă a retelei de peste 120 de distribuitori la nivel national.

Compania finlandeză Ruukki este una dintre cele mai puternice producătoare si dezvoltatoare de solutii metalice la nivel mondial, prezentă în 27 de piete internationale, cu vânzări nete de 2,4 miliarde EUR. RUUKKI a realizat în România cea mai mare investitie greenfield din Europa, în valoare de 35 mil EUR, pentru crearea unui centru de productie local. Peste 11.700 de angajati lucrează în centrele RUUKKI din întreaga lume.

Portofoliul companiei include componente, produse si sisteme metalice complete – acoperis, fatade, panouri termoizolante pentru pereti si acoperis si solutii „la cheie” pentru industria constructiilor civile si industriale, structuri pentru poduri si constructii arhitecturale de anvergură. Actiunile companiei sunt listate la Bursa din Helsinki ( corporatia Rautaruukki RTRKS)..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Mohamed
It depends upon a siatution. With a report we have given, it is unfit to know who is during fault. Was there a trade signal? If so, who had a immature light? This could simply be staid by starting by an word company. However, in this case, a word association will confirm who is obliged for a collision as well as which person's word premiums will rise. He is compulsory to give we his word report if we ask it.
Lidia
Mary Torz a scris pe 27 November 2009Draga clgoea!Chiar mi-ai starnit curiozitatea de-a merge pana in Papilion.Modul tau de-a descrie locatia, ma provoaca sa trec cat de curand la o cafea acolo.Revin cu impresii dupa vizita pe care o voi face.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar