|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 11-06-2012 |
Fabryo - campanie integrata de marketing pentru vopseaua superlavabila colorata savana
Alte stiri la aceasta categorie
Producătorul de lacuri şi vopsele decorative Fabryo Corporation, care deţine cea mai extinsă reţea de colorare computerizată din România, derulează, în perioada 1 iunie - 31 iulie, o campanie integrată de marketing pentru savana vopsea superlavabilă colorată.
Campania include atât instrumente ATL - comunicare TV, online şi OOH în sezonul de vârf, cât şi activităţi BTL - promoţii cu premii instant pentru consumatori la toate punctele de colorare din ţară şi în magazinele renovis, unde se vor distribui şi cartele tematice cu combinaţiile de culori din tendinţele anului 2012, ce pot fi vizualizate pe www.savanaculoare.ro. Pentru un plus de impact şi atractivitate, Fabryo Corporation va desfăşura diverse concursuri online şi în reviste de specialitate.
”Campania de culoare din acest an îşi propune accelerarea creşterii în segmentul de vopsele colorate, prin impulsionarea vânzărilor într-o perioadă de consum intens”, a declarat Aliz Kosza, CEO Fabryo Corporation. ”Conform studiului Censydiam 2011, savana este marca preferată a românilor pentru colorarea pereţilor interiori”.
Anul acesta, savana, principalul brand din portofoliul Fabryo Corporation, a fost premiat cu trofeul Superbrands 2011, fiind votat de către consumatorii români drept unul dintre cele mai respectate 37 branduri de produse şi servicii din România. Selecţia celor 37 Superbrands s-a făcut dintr-un total de 740 mărci finaliste, cele 37 fiind singurele branduri cu scoruri care au depăşit 80% din 100% posibil, la toate criteriile stabilite de studiu.
Agenţiile partenere ale Fabryo Corporation pentru campania savana culoare sunt: Papaya (creaţie), MediaCom pentru media şi Digital Star pentru online.
Fabryo Corporation este cel mai mare producător de lacuri şi vopsele decorative din România, produsele sale fiind comercializate exclusiv pe piaţa românească. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse şi grunduri, comercializate sub mărcile savana, INNENWEISS şi ROST.
Compania deţine cea mai mare platformă de producţie de vopsele din Europa de Sud-Est, în urma unei investiţii de peste 20 milioane de EUR, derulate din 2006 până în prezent şi deţine cea mai extinsă reţea de colorare computerizată de pe piaţă. Acţionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investiţii suedez Oresa Ventures. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
crorkz
f8LfID Thanks so much for the blog post.
|
cheap backlinks
y13ojI Very good blog.Much thanks again. Really Great.
|
Tatiana
I was actually sninpapg photos when she suddenly leaned in and I happened to catch what looks like a potentially scary situation. What's not pictured is Justin just outside the frame making a quick movement to move the chicken and my niece apart. But yes, it could have ended badly! Thankfully, all is well!
|
Iris
She is adorable. Though I'm not sure I'd have let her get her face that close to the cciekhn's beak. I'm a big fan of letting kids make mistakes and hurt themselves if need be in order to learn to avoid things, but there's a bit of a difference between a burned finger from touching something hot and a lost eye from having a cciekhn get spooked and attack you. Just sayin
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|