transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 08-12-2024 4.7033 lei 4.9773 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-11-2010

Fabryo Corporation a ajuns la cota de piata valorica de 23,5% in septembrie 2010

Fabryo Corporation a ajuns la cota de piata valorica de 23,5% in septembrie 2010 Conform ultimelor date MEMRB, raportate pentru august-septembrie 2010, Fabryo Corporation, cel mai mare producător de lacuri şi vopsele decorative din România, a înregistrat o creştere de 14% a cotei valorice, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania a înregistrat creşteri în volum şi în valoare în principalele categorii de produse: lavabile, emailuri şi lacuri. Savana este cea mai puternică marcă în segmentul de produse decorative din România, se mentioneaza intr-un material transmis catre www.SMARTfinancial.ro.

În categoria vopselelor lavabile, creşterea în valoare este de 13%, în timp ce emailurile au înregistrat un avans valoric de 6% în această perioadă. Lacurile au ajuns la o cotă de 20,6% de la 10,6 %, în august – septembrie 2009. Rezultatele obţinute până în acest moment confirmă atingerea obiectivului principal al companiei pentru 2010, de majorare a cotei valorice în retail la 24%, până la finalul anului.

În prezent, trei companii producătoare de vopsele deţin peste 50% din piaţa de retail. În volume, Fabryo deţine o cotă de 21,6%, primii trei producători reprezentând împreună 51,9% din piaţă, iar valoric, unde cota însumată a primilor trei producători este de 57,3%, Fabryo deţine 23,5%.

“Conform ultimelor date MEMRB avem o creştere şi faţă de iunie-iulie 2010 şi comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009, astfel încât putem spune ca ne-am atins ţinta pentru acest an, în ceea ce priveşte consolidarea poziţiei de lider a Fabryo, atât în retail, cât şi în industrie”, declară Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation.
“Creşterea este constantă, de la lună la lună, cheia reuşitei noastre fiind şi în acest an inovaţia, lansările inteligente şi calitatea execuţiei. Suntem mulţumiţi de rezultate, cu atât mai mult cu cât acelaşi studiu MEMRB indică, în perioada monitorizată, o scădere a consumului în retail de -22% în valoare.”

Campania integrată „Savana culoare” a contribuit, de asemenea, substanţial la detaşarea de competitorii Fabryo, astfel încât, prin creşterea înregistrată pe segmentul produselor colorate (lavabile şi tencuieli), compania estimează că deţine, prin cifra de afaceri pe lacuri şi vopsele decorative, peste 30% din totalul pieţei. Segmentul produselor colorate nu este acoperit de monitorizările MEMRB.

Fabryo a dezvoltat şi lansat, în prima jumătate a acestui an, un număr mare de produse noi, în mare parte sub marca Savana, dintre care trei sunt soluţii specializate, care aduc beneficii unice pe piaţa din România: sistemul complet antimucegai, amorsa pentru lucrări rapide şi vopseaua elastică structurată. Compania a susţinut, de asemenea, principala sa marcă, Savana, printr-o campanie integrată axată pe culoare. Pentru marca mainstream Innenweiss, Fabryo a lansat şi comunicat un sistem manual de colorare, extinzând astfel prezenţa şi vânzările mărcii.

Fabryo Corporation este cel mai mare producător şi lider pe piaţa de lacuri şi vopsele decorative din Romania, cu vânzări realizate exclusiv pe piaţa locală. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse şi grunduri, comercializate sub mărcile Savana, Innenweiss şi Rost. Compania deţine cea mai mare platformă de producţie de vopsele din Europa de Sud-Est, în urma unei investiţii de peste 20 milioane de EUR, din 2006, până în prezent. Acţionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investiţii suedez Oresa Ventures..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Zahid
Review by Love Technology for Rating: I ordered this book two mothns ago and it finally arrived. This is the first book on Adobe CS4 that really delivers. This book is based on workflows within and between the application suite to build real examples of websites!Of all the books on CS4 this is the first book that takes you through step by step with real examples on how to make actual websites by using all the applications within CS4. This book was written by someone who really knows how to use Adobe CS4 to build websites. The pages in this book are all on glossy paper and done in full color. The pages are easy to read and very pleasing to the eye. You won't get bored working with this book. This book was build to be a working man's guide on how to get the most out of all applications in Adobe CS4 and switch between apps with the goal of building actual websites while you are working though the book. The book focuses on core techniques within each product complete with detailed step by step instructions on how to perform these core techniques within each product. All the different path ways are well covered, every which way to say the least between all of the applications, and all of it done with working step by step examples. You can't go wrong with this book. Once you finish this book you can actually build a website. I highly recommend it. My goal is to be able to build websites, not sit through boring demos in the digital classroom type series of books that give you tutorials on this tool does this or that. Those books do nothing for me on how to use the Adobe CS4 integrated product to build a real website.Fireworks is a total rewrite for the CS4 release, and as such none of the books that I have purchased to date provide adequate coverage of CS4 Fireworks. This is the first book that has this depth of coverage on how to prototype websites in Fireworks with complete info on round trip editing in Dreamweaver. There are a total of 77 pages devoted to hands on work flows with Fireworks. I am truly impressed. There is no other book to date that has this type of coverage on CS4 Fireworks. For example two different workflows are presented, one dealing with working with a table based legacy website and a second workflow to be used with new websites that are being built using CSS.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar