transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 13-06-2024 4.629 lei 4.9766 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-10-2014

Hornbach Romania: crestere cu 10% a numarului de clienti in perioada martie - august 2014

Hornbach Romania: crestere cu 10% a numarului de clienti in perioada martie - august 2014

Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si grădinărit, a înregistrat, în prima jumătate a anului financiar curent (martie 2014 – februarie 2015), o crestere cu 10% a numărului de clienti datorită strategiei bazate pe orientarea către client, consiliere profesională si preturi competitive din perspectiva raportului la calitatea produselor.
 

„Anul în curs ne-a reconfirmat, o dată în plus, că strategia Hornbach este una câstigătoare pe piata locală. Astfel, în ultima perioadă am înregistrat o crestere cu 10% a numărului de clienti, semnalele fiind astfel pozitive privind evolutia noastră”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Potrivit afirmatiilor sale, strategia Hornbach pe plan local are la bază, în primul rând, orientarea către client. Astfel, potrivit studiilor interne, românii tind din ce în ce mai mult să realizeze proiectele de renovare usoare în regim propriu si, tocmai din acest motiv, consilierea primită în magazinele de materiale de constructii si grădinărit este foarte importantă pentru ei. Hornbach a înteles nevoia de consiliere si fiecare magazin are angajati scolarizati permanent în asa fel încât să poată oferi detalii relevante tuturor clientilor, în functie de proiectele pe care acestia le desfăsoară. De asemenea, un alt atu al Hornbach pe piata locală este strategia privind preturile mereu mici si raportul foarte bun calitate - pret.

„În acest sens, atât la nivel local, cât si international, analizăm piata atent si ne asigurăm că avem cele mai mici preturi permanent, desigur raportat la calitatea produselor noastre. De asemenea, dacă unul dintre clienti ne semnalează că un concurent de-al nostru are un pret mai mic la acelasi produs oferim o recompensă prin serviciul de Garantie a Pretului”, a mai spus reprezentantul companiei.


Garantia Pretului asigură clientul că, dacă a găsit undeva un articol identic la un pret mai mic, Hornbach îi oferă acelasi pret, plus o reducere de 10%, valabil si în cazul promotiilor magazinelor concurente, dar exceptând soldurile.

În plus, pe rafturile magazinelor Hornbach pot fi găsite cu până la 5 ori mai multe produse comparativ cu alte retele de bricolaj din România. Astfel, permanent, în  fiecare locatie Hornbach, clientii au acces la 120.000 de articole diferite, 60.000 pe stoc si alte 60.000 la comandă.

„Două dintre atuurile retelei pe plan local sunt zonele speciale Drive-In si Grădină. Astfel, magazinele Hornbach sunt singurele de pe piată ce dispun de o zona de Drive-In foarte extinsă – 8.500 mp – si de una special dedicată animalelor de companie si grădinii – zona ZOO si GRĂDINĂ, de asemenea, pe o suprafată întinsă – 5.600 mp”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu.

În zona specială Drive-In clientii pot intra direct cu masina sau cu camioanele de tonaj redus pentru a încărca rapid si comod materialele de constructii grele si voluminoase si pot plăti la o aceeasi casă. În ceea ce priveste zona ZOO, aceasta este exact ca un magazin de specialitate (pet shop), consultantii de aici putând oferi detalii despe specii de pesti, cum trebuie acestia îngrijiti sau ce hrană se potriveste unui anumit animal de companie. Zona de Grădină este, de asemenea, foarte bine defintă la Hornbach, având cea mai mare suprafată în rândul magazinelor de bricolaj din România si un sortiment impresionant.

Mugurel – Horia Rusu a mai adăugat că serviciile unice pe piată sunt, de asemenea, parte din strategia Hornbach. Unul dintre acestea este cel de montaj profesionist – prin care clientii pot solicita o echipă de montatori specializati pentru lucrările pe care le întreprind. Pentru acest serviciu garantia lucrării este de 2 ani, calitatea fiind cea mai înaltă.

La fel de importante sunt si celelalte servicii Hornbach - mixarea vopselelor, debitarea lemnului, confectionarea de rame, cele de transport, confectionarea de perdele sau serviciul de finantare.
„Toate aceste elemente ne-au ajutat să ne consolidăm pozitia pe piata locală de bricolaj si să devenim unul dintre cele mai vizitate centre de profil. În plus, atentia sporită la locatiile alese pentru magazinele noastre are un impact deosebit în dezvoltarea business-ului”, a mai afirmat reprezentantul companiei.

În acest moment Hornbach detine cinci locatii, dintre care trei în Bucuresti (Berceni – 2007, Militari - 2008 si Balotesti - 2010), una în Brasov (2009) si una în Timisoara (2012). Acestea sunt, în acest moment, cele mai mari magazine de materiale de constructii si grădinărit de pe piata locală, cu suprafete de peste 22.000 de metri pătrati fiecare.

În ceea ce priveste planurile de viitor, reprezentantul companiei a subliniat că Hornbach îsi reconfirmă strategia si vizează locatii în orasele importante ale tării. Astfel, pe primul loc se află identificarea celor mai bune posibilităti de pozitionare a magazinului, fără a se face rabat de la calitatea zonei doar pentru a forta termenul de inaugurare.

„Încă de la intrarea pe piata locală, în 2005, ne îndreptăm atentia către orase cu peste 300.000 de locuitori care să permită realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investitiile efectuate. Astfel, pe lista noastră se află în acest moment orase precum Cluj, Sibiu, neexcluzând însă nici Estul Capitalei”, a încheiat Mugurel – Horia Rusu.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Candie
Owning Chanel designer label hadagnbs may be a measure which a lovely lovely lady has fantastic taste in fashions and is no stranger to the latest progress in fashion. It will not represent ones own, these products of course stand the house of more durable quality and design fineness, with businessmen swearing inside their lives because hadagnbs might easily exist check of your and therefore widespread start using. The most suitable matter within the manufacturing most typically associated with Chanel purses and purses, and the stores themselves demand to pass accurate quality laboratory tests to ensure that however these are suitable for building up these chicks accessories. It\'s no surprise that they are at high think not only by fashion designers and celebrated public figures across the globe, but also purveyors considered one of durable manufactured goods that respect so many people of hard wearing fashion and funky chic.
Vanessa
hello nu ma pot aptine fara a aduce acuiztai celor care vor sasi parcheze masinile in aceasta parcare sa tineti minte un lucru la interesu pe care il au escroci ca alt cumva nui pot numi este de a scoate fiecare leut din buzunaru clientului tare ma tem sa nu puna taxa si pe locul de parcare la ideile tampite pe care le au aceasta conducere si mai ales Ifrim Ovidiu DIRECTOR MAGAZIN BV lingau si auto supunari la tot ce zice RUSU PACAT DE ACEI ANGAJATI CARE NAU NICO VINA Daca esti client si vrei sa le calci pragu iti dau cateva sfaturi 1 NUI LASA SA TE INTIMIDEZE 2 CEREI DIRECTORULUI SA TE PLIMBE PRIN MAGAJIN SI SATI EXPLICE CEA CE NU STIE doar sa te intampine dupa care sa te plaseze la subaltern cred ca locul de parcare pt andicapati ise potriveste la B in asa zisa pregatire nu stia sa faca dosebirea dintre o floare artificeala si cea naturala chiar a intrebat un angajat la cat tim se uda si mai are pretenti din partea subalternilor sa cunoasca totu cred ca ar trebui dus la un control ca tare ma tem ca va cere angajatilor sa vopseasca locurile pt andicapati din albastru sa fie in orang mai exact (portocaliu)
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar