transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-09-2023 4.7214 lei 4.9749 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inele de logodna

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro

Ce sanse de castig ai cu diferite maini


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-04-2012

Idei de 10 - campanie lansata de Praktiker

Idei de 10 - campanie lansata de Praktiker Praktiker marchează 10 ani de prezenţă pe piaţa din România cu „Idei de 10”, o campanie de comunicare 360o, care îşi propune să încurajeze creativitatea şi să promoveze ideile inedite de do-it-yourself. Compania mizează astfel pe potenţialul pieţei autohtone de DIY şi pe activarea segmentului de amenajări şi decoraţiuni, atât pentru casă, cât şi pentru grădină, se precizeaza intr-un comunicat de presa al companiei.

Campania integrată „Idei de 10” reprezintă unul dintre mijloacele prin care compania intenţionează să recâştige cotă de piaţă, dar şi să se poziţioneze drept expert şi consilier al clienţilor. Praktiker oferă sugestii şi soluţii de amenajare creativă, inedită, a locuinţei, la preţuri accesibile. Acestea pot fi implementate cu uşurinţă de către pasionaţii de amenajări, de meşterii amatori şi chiar de către persoanele fără prea multă experienţă în domeniul amenajărilor.

Lansată la începutul lunii aprilie, campania Praktiker se adresează tuturor persoanelor care şi-au personalizat locuinţa sau au conferit anumitor obiecte o întrebuinţare inedită. Prin intermediul aplicaţiei „Idei de 10”, găzduită pe pagina de Facebook Praktiker România (www.facebook.com/PraktikerRomania), toţi cei care doresc să dea curs provocării pot încărca fotografiile proiectelor concepute de ei înşişi, alături de o descriere a materialelor utilizate şi a paşilor de realizare.

Cele mai bune idei înscrise, votate de public sau desemnate de juriu, vor fi răsplătite cu premii în valoare totală de 40.000 lei.
Mai mult, ideea de 10 a fiecărei luni va fi afişată public pe panourile publicitare Praktiker expuse în fiecare oraş în care compania este prezentă, ca o formă de recunoaştere a creativităţii în materie de DIY.

„Am decis să sărbătorim 10 ani de existenţă pe piaţa din România printr-o campanie creativă şi reprezentativă pentru segmentul nostru de DIY, care să surprindă şi să stimuleze imaginaţia şi îndemânarea românilor. Ne dorim ca Praktiker să devină un generator de idei, o sursă de inspiraţie pentru toţi cei care au idei, prin îmbinarea creativităţii cu funcţionalitatea DIY. E simplu să intri într-un magazin DIY şi să cumperi un set de mobilier de grădină sau o floare în ghiveci. Însă există foarte multe persoane cărora le place să dea o notă personală, chiar inedită, acestor produse, fie conferindu-le o altă întrebuinţare, fie dându-le un aspect deosebit, prin jocuri de materiale şi culori – adică DIY, în esenţă. Prin această campanie ne-am propus să sprijinim tocmai acest segment – al oamenilor care au idei – şi să-i răsplătim cu premii substanţiale”, declară Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.

Din luna aprilie până la finalul acestei toamne, campania Praktiker „Idei de 10” va fi promovată online, printr-o aplicaţie dedicată de Facebook, pe TV, radio şi outdoor, dar şi in-store.

Proiectele înscrise pe pagina de Facebook a campaniei, www.facebook.com/PraktikerRomania, vor fi evaluate de către un specialist Praktiker, un jurnalist specializat pe zona de DIY – Lucian Dobraca, redactor la revista „Locuinţa mea” – şi un blogger – Cabral. Pe parcursul celor cinci luni de campanie, Praktiker va acorda 115 premii în valoare totală de 40.000 lei.

În România, Praktiker s-a impus ca lider al pieţei de DIY, fiind cel mai cunoscut brand în rândul consumatorilor români, cu un nivel de notorietate de peste 97%. În prezent, compania are 27 magazine în 23 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: materiale de construcţii, decoraţiuni pentru interior şi exterior; produse sanitare; mobilă; electronice şi electrocasnice; produse pentru grădinărit..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Karimat
Bai in tara asta nimeni nu mai vrea sa fie taran? Hai ca pe taarni eei inteleg, dar sa faca politaii reclamatie la CNA ca se simt jigniti de calitatea de taran? Asta chiar nu o inteleg, ca doar nu au fost facuti psihopati sau corupti. La mine in sat mereu sunt dati afara politaii din politie fiindca bat oamenii din senin. Adica pe taarni, sarmanii!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar