transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-06-2014

Lindab aniverseaza 20 de ani de activitate pe piata din Romania

Lindab aniverseaza 20 de ani de activitate pe piata din Romania

In urma cu două decenii, Lindab introducea în vocabularul românilor termenul de tiglă metalică. Astăzi, există deja circa 100.000 de clădiri cu acoperis original Lindab în toată tara, iar segmentul de tiglă metalică a ajuns să reprezinte 62% din totalul pietei de acoperisuri în volum si 57% în valoare.

Lindab România înseamnă astăzi: 89 de angajati; două unităti de productie cu o capacitate de 5,5 de milioane metri liniari; o retea puternică de distributie formată din parteneri strategici în toată tara, dar si din agenti proprii Lindab; un portofoliu de 20.000 de articole, aflat în continuă dezvoltare si, nu în ultimul rând, un brand respectat, prima alegere a beneficiarilor care îsi doresc calitate si siguranta lucrului bine făcut. Conform unui sondaj realizat de companie, 97,5% dintre clientii Lindab ar recomanda si altora produsele si serviciile companiei.

Compania a evoluat organic de-a lungul timpului, câstigând pas cu pas încrederea profesionistilor si a potentialilor clienti. În primii ani (1994-2001) s-au pus bazele business-ului, perioada fiind caracterizată de efort si învătare continuă. A urmat evolutia foarte bună din perioada de boom (2002-2008), după care criza economică a impus o strategie de reasezare si eficientizare (2009-2012).

Începând din 2013, compania s-a concentrat pe recucerirea cotei de piată, diversificarea portofoliului de produse si dezvoltarea fortei de vânzări. În cei 20 de ani s-au făcut investitii totale de 95,4 milioane de lei în tehnologie, instruire si pregătire, reteaua de parteneri, promovare si proiecte de implicare socială.

”Fiind primul angajat al companiei si conducând de douăzeci de ani această organizatie, vă pot spune că am trecut prin foarte multe etape. Indiferent de situatie am iesit câstigători prin atitudinea noastră, care se reflectă în tot ceea ce facem – seriozitate, respect pentru calitate, simt antreprenorial, curaj, ambitie, pasiune, spirit de echipă si dorintă de învătare si îmbunătătire”, spune Andrei Sulyok, Director General Lindab România. ”De asemenea, acordăm o importantă foarte mare componentei de educare, la toate nivelurile – pregătirea propriilor angajati, a partenerilor, a fortei de vânzări, a specialistilor montatori si chiar a beneficiarilor finali, care trebuie să ia decizii legate de proiectele lor în cunostintă de cauză. Desi sunt multe oferte pe piată care promit avantajul ”ieftin si bun”, pentru oameni sunt din ce în ce mai importante calitatea si siguranta. Iar aici câstigăm clar teren!”, continuă Andrei Sulyok.

Pentru viitor, Lindab România ia în calcul dezvoltarea prin câtiva piloni importanti: consolidarea fortei de vânzări (proiectul ”Agentul Lindab”, cu accent pe vânzarea consultativă), lansarea de noi produse si intensificarea exporturilor. De asemenea, vor continua eforturile de promovare si consolidare a brandului în România.

Dacă până acum organizatia locală s-a concentrat cu precădere pe piata românească, pentru următorii ani se ia în considerare intensificarea activitătii de export, în mod special în tările vecine Bulgaria si Republica Moldova. În ceea ce priveste diversificarea ofertei de produse, la finalul anului trecut Lindab a lansat pe piata locală ferestrele de mansarde Lindab LT, oferind astfel o solutie completă de acoperis pentru proiectele de mansardare sau de renovare a spatiilor deja existente. Initiativa s-a bucurat de succes, deschizând noi oportunităti de dezvoltare pentru companie. De asemenea, Lindab a lansat recent un nou produs – sistemul accesibil de colectare si drenare a apelor pluviale Lindab Craft.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Hiroshi
hosto bi shw-m110s deer ICS suulgaad 2.3.6 bgam kisede holbohoor update garch ireed bna upgrade hiiheer utas genet disconnect bolood bna yahu
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar