|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 01-04-2012 |
MESTER-ESTI - o noua emisiune la Antena 1, prezentata de Fabryo
Alte stiri la aceasta categorie
Fabryo Corporation, lider pe piaţa de lacuri şi vopsele decorative din România, şi renovis, lanţul de magazine de bricolaj în sistem de franciză, îşi continuă campania de educare şi informare a meşterilor şi utilizatorilor finali cu privire la produsele destinate renovării, realizând un nou proiect: emisiunea ”MEŞTER-EŞTI”, difuzată în fiecare duminică de la ora 12.00 la Antena 1.
”Comportamentul consumatorilor implicaţi în renovarea locuinţei sau a spaţiului de lucru s-a schimbat foarte mult în ultimul timp”, explică Dragoş Militaru, Chief Marketing Officer, Fabryo Corporation. ”Fie că sunt mai atenţi la felul în care sunt cheltuiţi banii şi la modul în care sunt puse în practică lucrările lor, fie că decid să meşterească singuri pentru a scuti cheltuiala cu manopera, aceştia vor să afle cât mai mult din secretele lucrărilor de renovare. Tocmai de aceea, o emisiune de educare ”Do-it-Yourself” era mai mult decât binevenită”, adaugă acesta.
Emisiunea ”MEŞTER-EŞTI”, realizată la iniţiativa şi cu suportul Fabryo Corporation, este unică în peisajul media TV din Romania prin formatul inedit cu doi prezentatori care pun singuri în practică sfaturile primite de la specialişti, fiind singura emisiune de educare “Do-it-Yourself” realizată vreodată în România.
”Noutatea adusă în mediul TV de “MEŞTER-EŞTI” constă în faptul că transpune vizual, într-un mod natural, cât de simplu şi accesibil este pentru oamenii de rând să înveţe practic cum îşi pot amenaja singuri propria locuinţă”, precizează Militaru. ”Prin “MEŞTER-EŞTI”, Fabryo Corporation şi partenerii săi îşi propun educarea şi informarea consumatorului cu privire la produsele decorative, dar şi la amenajarea locuinţei în general.”
Urmărind emisiunea, telespectatorii vor putea descoperi informaţii practice, sfaturi de la specialişti, soluţii inteligente de transformare a spaţiului de locuit sau de lucru, paşii de punere în practică a unei lucrări, modul corect de folosire a produselor destinate renovării pentru rezultate optime, accesoriile potrivite pentru fiecare tip de manoperă, dar şi locurile de unde pot fi cumpărate cele mai bune materiale, unelte şi scule.
”Practic, prin intermediul emisiunii vrem să ajutăm beneficiarii lucrărilor de renovare să-şi răspundă la două mari întrebări: Cât va costa? şi, la fel de important, Cât va dura?, pentru că, mai ales în cazul proiectelor mici de renovare, lucrările se fac cu proprietarii în casă”, a mai explicat Militaru.
Emisiunea îşi propune să deschidă apetitul pentru îmbunătăţirea mediului în care locuim sau lucrăm, atât din punct de vedere estetic, cât şi funcţional. Gazdele emisiunii - Florin Roşu şi asistenta sa, Ane Marie Savu – împreună cu specialiştii invitaţi în emisiune, vor demonstra practic telespectatorilor cât de simplu şi, de ce nu, plăcut şi distractiv, poate fi să devii meşter de ocazie.
Fabryo Corporation este cel mai mare producător de lacuri şi vopsele decorative din România, produsele sale fiind comercializate exclusiv pe piaţa românească. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse şi grunduri, comercializate sub mărcile savana, INNENWEISS şi ROST. Compania deţine cea mai mare platformă de producţie de vopsele din Europa de Sud-Est, în urma unei investiţii de peste 20 milioane de EUR, derulate din 2006 până în prezent şi deţine cea mai extinsă reţea de colorare computerizată de pe piaţă. Acţionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investiţii suedez Oresa Ventures..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|