|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 10-12-2010 |
Noile colectii de gresie si faianta Cesarom, motorul de dezvoltare in 2011
Alte stiri la aceasta categorie
Cesarom, liderul pieţei autohtone de plăci ceramice, lansează noile colecţii de gresie şi faianţă care vor contribui în 2011 la majorarea cotei de piaţă pe plan intern şi la intensificarea exporturilor.
„Pe lângă calitatea binecunoscută, începând din 2009 noile produse lansate au avut la origini cele mai noi tendinţe în materie de amenajări atât în ceea ce priveşte coloristica cât şi motivele ornamentale. Acest fapt a fost confirmat de atitudinea pozitivă a consumatorilor iar produsele noastre au dictat trendul pieţei locale de plăci ceramice”, a declarat Eduard Măcărescu, Director Comercial al Cesarom.
Colecţiile anului 2009, precum America, Woman, Rainbow, Dovima, Girotondo, Portofino, Exotica şi Pearls, au dominat vânzările de gresie şi faianţă din România şi au obţinut un real succes şi pe pieţele externe.
Pentru anul viitor Cesarom a creat şase noi colecţii pentru care a apelat la creativitatea a nu mai puţin de 10 designeri români dar şi străini. Pentru dezvoltarea noilor colecţii, aceştia au ţinut cont în primul rând de trendurile internaţionale în amenajarea şi decorarea locuinţelor.
Anul viitor, în materie de plăci ceramice, vor fi la modă combinaţii de culori mate pe fond lucios, precum şi aspect general mat sau lucios, apreciază specialiştii Cesarom. În ceea ce priveşte culorile care vor dicta în acest an pe piaţa de gresie şi faianţă, aceştia indică nuanţele de bej sau maro în diferite tonuri. Violetul, culoarea predominantă a anului 2010, se va afla şi în preferinţele anului viitor.
Toate aceste tendinţe se regăsesc şi în noile colecţii Cesarom. Onda, Kriti, Waves şi Obsession au fost special pregătite pentru băi, în timp ce Panda şi Flavours se potrivesc perfect în bucătării. Colecţiile sunt disponibile în mai multe culori: fie violet şi verde, cum este în cazul colecţiei Onda, fie in nuanţe de maro, mov, portocaliu şi bej, pentru Obsession şi Waves. Colecţiile Cesarom 2011 dispun de brâuri ornamentale şi plăci de decor ce pot fi aplicate atât pe orizontală cât şi pe verticală, putând modifica optic arhitectura spaţiului. Colecţiile au fost astfel create încât fiecare client să îşi poată amenaja ambientul în raport cu arhitectura acestuia.
2011 este marcat şi de motive florale, fie stilizate sau cât mai apropiate de realitate. În plus, rămân în topul preferinţelor decorurile minimaliste dar şi cele cu linii ample şi grafică lejeră care permit jocul de volume şi culori.
Motivele geometrice sau texturile ce imită lemnul, se regăsesc, de asemenea, în tendinţele anului 2011. Din acest motiv, acestea au fost introduse în noile colecţii Cesarom. Colecţia Onda, de exemplu, dispune de elemente decorative inspirate din frumuseţea şi eleganţa perlelor. Un alt exemplu este colecţia Panda, unde brâurile şi plăcile decorative conţin elemente ornamentale cu bambus şi urşi panda, de unde şi numele colecţiei. Stilului clasic, specific nuanţelor de maro, i-au fost adăugate elemente ce sparg barierele tradiţionaliste. Astfel, în colecţia Obsession s-au folosit pentru plăcile de decor elemente grafice în nuanţe de portocaliu, mov şi maro închis pe fundal bej. Nu lipsesc din aceasta nici inserţiile metalice, cu accente de platină care dau un aer elegant şi în acelaşi timp preţios încăperii în care este placată.
În noile colecţii se regăsesc atât plăci ceramice pentru spaţii înguste, spaţii medii cât şi pentru spaţii de mari dimensiuni. Totul depinde de felul în care sunt amplasate plăcile ceramice dar şi de culorile alese. Astfel, una dintre colecţiile realizate pentru bucătării, şi anume Flavours, poate fi cu uşurinţă folosită atât în baruri cât şi în cafenele. Atât brâul ornamental cât şi plăcile decorative se evidenţiază prin simplitatea şi eleganţa liniilor, combinate armonios cu nuanţe calde sau reci. Colecţia dispune de două tipuri de ornament: unul cu pahare şi altul cu ceşti de cafea.
Succesul înregistrat de Cesarom în acest an, atât pe piaţa locală, cât şi pe pieţele externe, va fi continuat şi în 2011 datorită unei politici comerciale moderne dar şi a unui raport calitate – preţ optim.
Dacă în acest an mai multe magazine specializate din Bulgaria, Finlanda, Serbia, Republica Moldova şi Slovacia au afişat pe rafturi produsele fabricate în România, pentru anul viitor planurile Cesarom vizează creşterea cantităţii de plăci trimise la export. În plus compania vizează şi extinderea prezenţei pe tot mai multe pieţe din Europa, precum Germania, Franţa sau Marea Britanie.
Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 40 de ani. Compania a devenit, începând cu 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).
O dată cu intrarea în grupul Lasselsberger, compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger SA, dar a păstrat marca de produs Cesarom..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Jacki
This introduces a pleasnligy rational point of view.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|