transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-06-2024 4.6576 lei 4.9771 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-02-2012

Piata locala de centrale termice de apartament s-a mentinut in 2011 la un volum de 135.000 de unitati

Piata locala de centrale termice de apartament s-a mentinut in 2011 la un volum de 135.000 de unitati Piaţa autohtonă de centrale termice murale de apartament a rămas în 2011 în limita valorii de 135.000 unităţi atinsă în anul precedent, neînregistrând astfel modificări majore, potrivit Ariston Thermo România, liderul pieţei locale de profil.

“În ciuda faptului că iniţial estimam o creştere mare a pieţei locale de profil, anunţul tardiv al Guvernului privind eliminarea subvenţiilor centrale la încălzire a făcut imposibilă debranşarea de la sistemul centralizat de încălzire pentru familiile care şi-ar fi dorit acest lucru”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Director de Vânzări al Ariston Thermo România.

Acesta a subliniat, de asemenea, că nici în ceea ce priveşte valoarea pieţei locale nu s-au înregistrat modificări semnificative comparativ cu 2010, aceasta rămânând în 2011 constantă, la aproximativ 75 de milioane de euro, preţurile medii ale centralelor termice de apartament înregistrând însă o scădere de circa 2%.

“În ceea ce priveşte evoluţia pieţei în acest an, mizăm pe o creştere a cererii. Cu toate acestea, în contextul anului electoral şi al unei incertitudini privind evoluţia preţului gigacaloriei, nu putem face o estimare clară”, a mai afirmat reprezentantul companiei.

Cătălin Drăguleanu este însă de părere că un motiv pentru care foarte multe familii vor rămâne captive la sistemul centralizat de încălzire este imposibilitatea acestora de a suporta costurile achiziţionării şi instalării unei centrale termice de apartament chiar dacă ştiu că amortizarea se poate realiza chiar şi într-un timp foarte scurt.

“Situaţia economică locală şi scăderea nivelului de trai au plasat achiziţionarea unui sistem independent de încălzire şi instalarea acestuia în coada listei de opţiuni pentru foarte multe familii din România”, a mai spus Cătălin Drăguleanu.

Previziunile companiei mai arată că evoluţia pieţei şi implicit a business-ului Ariston Thermo România va depinde şi de impactul pe care facturile mărite la întreţinere din lunile de iarnă îl va avea asupra populaţiei la nivel naţional.


“Cu siguranţă cele mai mari achiziţii de centrale termice vor fi efectuate în acest an în zonele geografice în care CET-urile au probleme majore în ceea ce priveşte livrabilitatea agentului termic, cât şi în cele în care se vor raporta cotaţii foarte mari de facturare ale gigacaloriei”, a mai adăugat Cătălin Drăguleanu.

Potrivit calculelor companiei, cele mai mari creşteri înregistrate la preţul de facturare al gigaloriei au fost înregistrate în Neamţ (101% - de la 118,5 lei/Gcal la 238,3 lei/gcal), Constanţa (99% - de la 170 lei/Gcal la 338 lei/Gcal), Focşani (48% - de la 270 lei/Gcal la 400 lei / Gcal), Târgovişte (48% - de la 290 lei/Gcal la 430 lei/Gcal) şi Bucureşti (37% - de la 124 lei/Gcal la 169,9 lei / Gcal).

În ceea ce priveşte business-ul Ariston Thermo România, cifra de afaceri a companiei s-a situat în 2011 la acelaşi nivel ca şi în 2010, de circa 30 de milioane de euro. De asemenea, în ultimul an, compania şi-a majorat numărul de distribuitori la nivel naţional cu circa 9%, depăşind 420 de parteneri direcţi.

Vânzările grupelor de produse Ariston au înregistrat o dinamică diferită în 2011. Astfel, dacă vânzările de centrale termice convenţionale şi boilere electrice s-au menţinut la nivelul anului 2010, centralele termice în condensare, sistemele solare şi pompele de căldură au înregistrat creşteri importante.

„În contextul economic actual orientarea către produse cu eficienţă energetică ridicată este tot mai clară şi considerăm că şi în acest an această piaţă va continua să crească. Astfel, în 2012 Ariston Thermo România va continua acţiunile de promovare a acestui tip de produse cât şi a celor ce folosesc energii regenerabile”, a declarat în încheiere Cătălin Draguleanu.

În acest moment peste 65% din business-ul Ariston Thermo România este asigurat de centralele termice murale, iar 25% de boilerele electrice, segment pe care compania este, de asemenea, lider de piaţă. Restul procentelor din business-ul Ariston revine aparatelor de aer condiţionat, pompelor de căldură şi sistemelor solare, acestea din urmă înregistrând creşteri importante datorită programului Casa Verde.

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, lider internaţional în producţia şi furnizarea unei game complete de echipamente şi servicii destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră.

Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale şi de pardoseală, convenţionale şi în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux şi Rendamax, boilere electrice şi indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiţionat şi panouri solare.

Ariston Thermo Group deţine 19 unităţi proprii de producţie în 10 ţări, având în total 6.400 de angajaţi în cele 45 de filiale aflate în 28 de ţări. Compania asigură, de asemenea, o distribuţie ce acoperă peste 150 de state din întreaga lume..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Oliver
/ Mas isto este1 bastante itatressenne! Nagios ne3o foi nem de perto a minha parte preferida da vida, mas admito com facilidade que e9 um bichinho com muitos e bons usos (ente3o depois de ter uma interface gre1fica jeitosa metida pelo meio, ainda mais agrade1vel fica!). E o uso que lhe este1s a dar e9 fenomenal XD Espanta-me que no meio disto tudo a minha fanica dfavida e9 como e9 que o googleCalendar manda sms de grae7a.
Theyb
/ Mas isto esta basnatte interessante! Nagios nao foi nem de perto a minha parte preferida da vida, mas admito com facilidade que e um bichinho com muitos e bons usos (entao depois de ter uma interface grafica jeitosa metida pelo meio, ainda mais agradavel fica!). E o uso que lhe estas a dar e fenomenal XD Espanta-me que no meio disto tudo a minha unica duvida e como e que o googleCalendar manda sms de graca.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar