|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 25-05-2012 |
Policolor colaboreaza cu agentia Wunderman pentru serviciile de PR si comunicare
Alte stiri la aceasta categorie
Începând cu jumătatea lunii mai 2012, Wunderman oferă servicii de comunicare corporate, de produs si social media pentru Policolor, cel mai mai mare producător românesc de lacuri si vopsele.
Cu o experientă de peste 45 de ani pe piata de lacuri si vopsele din România, Policolor este prezent pe toate segmentele de produse decorative, prin gamele Spor, Casabella, Maestro si Protecta, precum si în segmentul produselor destinate pietei de constructii, prin gama profesională Deko. De asemenea, prin divizia Klar, Policolor este un jucător activ în domeniul vopselelor pentru finisaj auto, precum si cea a acoperirilor de uz industrial.
În 2012, Policolor-Orgachim îsi propune o crestere a cotei de piată, prin lansarea de produse noi, consolidarea sistemului de distributie, dezvoltarea sistemului de nuantare prin deschiderea de noi locatii si sprijinirea exporturilor. În următoarea perioadă, agentia Wunderman se va ocupa de comunicarea noilor produse Policolor si de implementarea unei strategii de comunicare care să aibă în componenta sa educarea publicului.
“Ne-au plăcut abordarea creativa si importanta acordată culorilor în propunerile agentiei Wunderman, mai ales că s-au pliat pe necesitătile noastre de comunicare. Desi studiile interne arată că 60% din consumatorii români optează pentru alb, intentionăm să aducem oamenilor un plus de informatie despre culoare si rolul ei în personalizarea ambientului, dar si a spatiului public, pentru a alege cu mai multă încredere si a învăta să se exprime prin culoare. Este o nevoie reală, dar si o misiune firească pe care compania Policolor si-a asumat-o prin chiar numele ei.” a declarat Manuela Martin, Director de Marketing Policolor.
“Policolor este un brand care ne provoacă creativitatea si ne oferă o paletă diversă de abordări, fapt pentru care am gandit cu usurintă si cu mare drag propuneri care să sublinieze cât de colorată este lumea înconjurătoare si cât de mult ne poate inspira”, a declarat Tereza Munteanu, Managing Partner Wunderman.
Parte a grupului Y&R Brands, divizia Wunderman a devenit activă pe piată din România în decembrie 2007. Ileana Badiu, Tereza Munteanu si Joaquin Bonilla ocupă functiile de Managing Partners Wunderman.
Agentia Wunderman oferă o gamă largă de servicii ce includ event marketing, consumer promotion, trade marketing si dezvoltare POSM, direct marketing, PR, interactive & New Media, digital thinking. Printre clientii Wunderman se numara Philip Morris, Ford, Nokia, Microsoft, Anchor Grup..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
crorkz matz
lMs1SD Fantastic article post.Really thank you! Awesome.
|
crorkz matz
D43Nxz Im grateful for the blog.Much thanks again. Awesome.
|
link building
KBqeSK I think this is a real great article post.Really thank you! Cool.
|
Penti
Really great informative blog post here and I just wtaend to comment & thank you for posting this. I've bookmarked youi blog and I'll be back to read more in the future my friend! Also nice colors on the layout, it's really easy on the eyes.
|
Jesika
Great article Sean!While I don't often eat fast foods, and it's never my first chcoie, every once in a while Okay, so I happen to be one of the strangers that actually loves an occasional Big Mac. But, I've seen all the negative video clips, movies that make you gag at even the thought, and received plenty of personal condemnation for even considering it optional. I still buy one a couple times a year!All the while, as I drive past both Mickey D's and Burger King, I can't help but think that somehow flame broiled somehow makes all that fat in a box better for me. Do I stop? Um okay more than twice a year, I do. Then I feel the exact same Mickey's Remorse.Since we know there is nothing good about either (and it's only a mind game we allow ourselves to play) I suppose when I'm going to eat horrid, I should choose what I like. But advertising matters.When I'm feeling really fast-food healthy, I would opt for Wendy's since they know where the beef is and don't cut corners, thus their burgers are square.But every once in a while, who can resist having it their way? Two all beef patties, special sauce, lettuce, cheese, pickles, onions, on a sesame seed bun! That's what I'm talkin' about!
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|