|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 17-10-2012 |
Praktiker: peste trei sferturi din vanzarile de materiale de constructii se realizeaza in sezonul de vara
Alte stiri la aceasta categorie
În perioada de vară (iunie-august), românii investesc de 3-4 ori mai mult în materiale de construcţii pentru interior şi exterior, comparativ cu perioada de iarnă (decembrie-februarie), conform unor rapoarte ale retailerului de DIY Praktiker România.
De altfel, perioada cea mai intensă din punct de vedere al construcţiilor şi amenajărilor, care se întinde din martie până în octombrie, aduce şi cele mai mari vânzări pentru magazinele grupului, parchetul laminat, gresia şi mobilierul fiind printre cele mai căutate produse. În ceea ce priveşte materialele de construcţii, românii achiziţionează, în special: adezivi, gresie, faianţă, gleturi, polistiren expandat şi extrudat, ţiglă, vată minerală şi plăci gipscarton.
„Vânzările pe categorii de produse fluctuează în funcţie de sezon, perioada de vârf pentru construcţii şi amenajări (martie-octombrie), fiind cea mai activă din acest punct de vedere. Vara, românii cheltuie de 3 – 4 ori mai mult pe materialele de construcţie pentru interior şi exterior, faţă de perioada de iarnă. Preţul, calitatea produselor, dar şi ofertele existente la momentul respectiv pe piaţă sunt cei mai importanţi factori care influenţează decizia de cumpărare. Din observaţiile noastre, atât articolele aparţinând brandurilor renumite, cât şi articolele marcă proprie, care au un raport calitate-preţ corect, sunt printre cele mai apreciate de clienţi.“, spune Cornelia Gheorghe, Director de Achiziţii Praktiker România.
Începând din luna septembrie, produsele care se vând cel mai bine sunt cele destinate amenajărilor interioare şi decoraţiunilor, în timp ce, în sezonul rece, românii achiziţionează, pe lângă produse de încălzire (sobe, şeminee, centrale, radiatoare), mobilier şi accesorii.
Conform reprezentanţilor Praktiker România, jumătate din vânzările anuale de produse pentru grădinărit se înregistrează în perioada aprilie-iulie, cele mai solicitate articole fiind: mobilierul de gradină, pavilioanele, balansoarele – în categoria decoraţiuni de grădină, şi motocultivatoarele, maşinile de tuns iarba, trimerele şi uneltele de grădină. De asemenea, în perioada mai-iulie, o pondere ridicată în vânzări o au piscinele şi accesoriile aferente.
În România, Praktiker s-a impus ca lider al pieţei de DIY, fiind cel mai cunoscut brand în rândul consumatorilor români, cu un nivel de notorietate de peste 97%. În prezent, compania are 27 magazine în 23 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: materiale de construcţii, decoraţiuni pentru interior şi exterior; produse sanitare; mobilă; electronice şi electrocasnice; produse pentru grădinărit..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Hendra
Tisho, mnogo hubav case za tova kak social moje da izezle izvan control. A ot tova koeto cheta mai za IKEA neshtata sa zagubeni, zashtoto PR crizite se ovaldyavat edinstveno predi te da mogat da badat categorizirani kato takiva.Sashto se chudeh dali e vazmojno tova da bade dobre coordinirana ataka ot konkurenciyata na IKEA, e.g. brand warfare? Vsichki znaem che za malka strana kato nashtata konkurenicyata e poveche ot dostatachna. P.S. sorry no nyama kirilica na tova PC
|
Shunji
Fotografiile, cu autor necunoscut, sunrripd parada militara la care este prezent insusi celebrul Generalfeldmarschall August von Mackensen, la 27 ianuarie 1918, in timpul aniversarii anuale a zilei Kaiserului Wilhelm al II-lea.In centrul imaginii vedem cladirea Casei Capsa.Capsa a devenit prada de razboi, fiind o emblema a vietii social-politice romanesti. Ofiterii germani luau masa la Capsa, pe bonuri de mancare. Localul a fost rechizitionat de autoritatile militare germane la 20 decembrie 1916. S-au golit pivnitele si magaziile, timp de doua saptamani, de dimineata pana seara. Nemtii nu au reusit sa ia tot. In schimb, bulgarii, aliatii lor, nu au scapat vinurile din butoaie si magaziile de dulciuri. La 4 ianuarie 1917, la cererea bulgarilor, germanii le-au cedat acestora Capsa. Si-au instalat aici “Casinoul Ofiteresc si Soldatesc bulgar”. Astfel, celebra firma a fost “indoliata”. Daca armata germana a aratat respect fata de valoarea reprezentata de Capsa, bulgarii au intrat cu bocancii in local, inlocuind, cu indolenta, bombonierele de cristal cu borcane de castraveti. Firma in limba bulgara era prezenta pe fatada si la 27 ianuarie 1918, in timpul aniversarii anuale a zilei Kaiserului Wilhelm al II-lea.Cu stima
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|