Praktiker a depasit pragul de 65.000 de fani pe pagina de Facebook, gratie campaniei Idei de 10
Alte stiri la aceasta categorie
Au fost de ajuns 6 luni pentru ca pagina de Facebook Praktiker România să facă saltul de la 100 la peste 65.000 de fani, pasionati de activitătile DIY (Do It Yourself). În urma campaniei lansate la începutul lunii aprilie, “IDEI DE 10”, realizată de Lowe&Partners la momentul aniversării a 10 ani de Praktiker România, zeci de mii de români s-au aventurat cu imaginatie si viziune pentru a construi cele mai neasteptate proiecte de DIY. Astfel, în scurt timp, prindea contur cea mai mare comunitate DIY din România.
“stim că românii sunt creativi, si mai ales când e vorba de personalizarea locuintei lor. Dar dilema noastră a fost cum să îi aducem împreună. Aveam nevoie de un loc care să îi inspire, să îi motiveze.
În primă fază motivatia a venit din multitudinea de proiecte postate pe pagina de Facebook, iar mai apoi din networking, din legăturile frumoase care s-au creat între participanti. si mai interesant este că între timp s-au format minicomunităti pe diferite puncte de interes: de la grădinărit la oameni pasionati de reconditionare, de înfrumusetarea balcoanelor, sau cei cărora le place sa creeze singuri obiecte. Suntem o familie numeroasă si continuăm să crestem,” spune Mirela Ochiană, Marketing Manager, Praktiker România.
Ca să intri în comunitatea Praktiker, nu trebuie să fii specialist în design si reconditionări, sau să dispui de un buget foarte mare, e de ajuns să fii ghidat de pasiune în a-ti aranja casa exact asa cum îti doresti. Aici este locul în care găsesti inspiratie, te sfătuiesti cu ceilalti, împărtăsesti idei si solutii creative fie dacă plănuiesti să-ti înfrumusetezi grădina ori balconul sau pur si simplu vrei să construiesti lampa perfectă pentru coltul din dreapta al sufrageriei.
“stiam încă de la începutul campaniei că românii sunt pasionati de DIY. Ce nu stiam atunci este că sunt chiar atât de multi! si cred că tocmai această idee, a unei comunităti care se mândreste cu ceea ce creează, i-a provocat să ne trimită proiectele lor. Acum ne simtim datori să-i sprijinim în proiectele lor viitoare, asa că deja dezvoltăm instrumente utile pentru ei si pregătim oferte exclusive care să le răsplătească implicarea în comunitate," spune Elena Cernătescu, e-Thinker, Lowe&Partners.
Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer si, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint. În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienti precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Ferrero, Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Praktiker, Johnson & Johnson sau Crucea Rosie Română.
Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra si birouri în peste 90 de tări si peste 9000 de angajati în reprezentantele sale din întreaga lume. Lowe &Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Programming Network, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works si Medic One. Lowe Vibe este divizia de BTL a agentiei Lowe&Partners, înfiintată la începutul acestui an.
HyperActive este o agentie interactivă full service care oferă solutii complete de comunicare si marketing digital precum: dezvoltare si management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare - SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting si proiecte interactive speciale.
Printre clientii agentiei amintim: Ferrero, UPC Romania, Bergenbier SA, Orange, Farmaciile Dona, Johnson & Johnson, Unilever, BMW, Bayer. HyperActive este membra a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Brand Programming Network, Lowe&Partners, Medic One, GolinHarris Bucuresti si Mobile Works..
|