transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-07-2024 4.555 lei 4.97 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-04-2012

Praktiker mizeaza in 2012 pe strategii de fidelizare a clientilor existenti

Praktiker mizeaza in 2012 pe strategii de fidelizare a clientilor existenti Praktiker, cel mai cunoscut brand de pe piaţa do-it-yourself din România, mizează în acest an pe strategii de fidelizare a clienţilor existenţi şi pe consolidarea poziţiei deţinute la 10 ani de la intrarea pe piaţa locală. Aceste strategii vizează diversificarea ofertei de produse, precum şi optimizarea experienţei de cumpărare prin extinderea gamei de servicii post-vânzare, pentru a răspunde necesităţilor tot mai complexe ale clienţilor.

În pofida contextului dificil cu care retailul DIY s-a confruntat în ultimii ani, oficialii Praktiker sunt încrezători în potenţialul de dezvoltare al pieţei locale şi întrevăd perspective pozitive pentru anul în curs. Rezultatele înregistrate de companie sunt în linie cu estimările bugetate iniţial, acest aspect marcând o stabilizare a pieţei de profil. Cu toate că vânzările companiei au cunoscut un declin în 2011, cifrele de business ale Praktiker România au înregistrat o revenire în ultimul trimestru al anului, demonstrând o tendinţă vizibilă de îmbunătăţire care se menţine şi pentru anul în curs. În 2012 se aşteaptă o uşoară revenire a pieţei, în special în a doua parte a anului, revenire determinată de lucrările de renovare şi de reparaţiile casnice.

„În perioada 2009-2011, România s-a confruntat cu una dintre cele mai semnificative scăderi pe zona de DIY din Europa. Pe fundalul unei economii instabile şi al unei incertitudini financiare care afectează toate pieţele, scăderile înregistrate în aceşti ani sunt fireşti, fiind generate de un context macro-economic şi de schimbarea comportamentului de consum – aspecte care nu pot fi controlate. Praktiker se concentrează însă pe găsirea celor mai bune soluţii de rentabilizare a operaţiunilor şi de revenire pe profit.
Contează doar cum vom gestiona de acum înainte situaţia şi ce strategii vom alege să adoptăm”, a declarat Michael Krahn, Country Manager Praktiker România.

În 2012, compania Praktiker împlineşte 10 ani de la intrarea pe piaţa din România, iar această aniversare va fi marcată la nivel naţional printr-o campanie menită să încurajeze creativitatea în DIY, dar şi să consolideze poziţia Praktiker în România. În pofida zvonurilor recente, conducerea germană a Grupului Praktiker nu are în plan şi nu intenţionează să închidă sau să vândă o filială importantă cum este Praktiker România.

„Suntem optimişti şi am identificat soluţii de eficientizare a business-ului Praktiker pe toate pieţele pe care suntem prezenţi – demers firesc în urma volatilităţii din ultimii ani a segmentului DIY. Nu avem în plan un exit de pe piaţă locală. La nivelul oricărei companii, acţionarii dezbat în permanenţă propuneri şi strategii de optimizare a profitului, însă de la intenţie până la implementare e un drum extrem de lung, mai ales când vorbim de un business de sute de milioane de euro”, a adăugat Michael Krahn.

Praktiker este cel mai cunoscut brand DIY din România, reuşind să-şi păstreze poziţia de lider la nivel de notorietate pe parcursul celor 10 ani de prezenţă pe piaţa locală. Notorietatea spontană a retailerului german a fost de 83.8% în 2011, iar cea asistată, de 97.3%.

Totodată, retailerul are una dintre cele mai mari acoperiri naţionale, fiind prezent în 23 de oraşe din ţară, prin intermediul reţelei care numără 27 de magazine.

„Suntem foarte mulţumiţi de faptul că ne-am făcut un renume într-un timp foarte scurt de la intrarea în România. Am deţinut poziţia de lider mulţi ani la rând şi în continuare suntem liderii pieţei după nivelul de notorietate. Praktiker este cel mai cunoscut brand DIY în rândul românilor, iar acest lucru este în sine o mare realizare. România continuă să reprezinte o zonă de interes pentru Grupul Praktiker, în care vom continua să investim, deocamdată la nivel de promovare şi comunicare, însă, atunci când contextul macro-economic va fi favorabil, şi în extinderea reţelei”, susţine Michael Krahn, Country Manager Praktiker România.

În România, Praktiker s-a impus ca lider al pieţei de DIY, cu cea mai mare reţea de magazine specializate şi cel mai dinamic ritm de expansiune. În prezent, compania are 27 magazine Praktiker în ţară şi în Bucureşti. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: materiale de construcţii, decoraţiuni pentru interior şi exterior; produse sanitare; mobilă; electronice şi electrocasnice; produse pentru grădinărit..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Isman
Inithgss like this liven things up around here.
Marie
You Sir/Madam are the enemy of confusion eveyrwehre!
Alkatalone
Tisho, mnogo hubav case za tova kak social moje da ilezze izvan control. A ot tova koeto cheta mai za IKEA neshtata sa zagubeni, zashtoto PR crizite se ovaldyavat edinstveno predi te da mogat da badat categorizirani kato takiva.Sashto se chudeh dali e vazmojno tova da bade dobre coordinirana ataka ot konkurenciyata na IKEA, e.g. brand warfare? Vsichki znaem che za malka strana kato nashtata konkurenicyata e poveche ot dostatachna. P.S. sorry no nyama kirilica na tova PC
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar