|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 02-10-2012 |
Praktiker Romania: promotiile din magazin cresc vanzarile cu aproximativ 10%
Alte stiri la aceasta categorie
Pe piaţa DIY din România, promoţiile reprezintă un factor important în luarea deciziei de cumpărare. Clienţii magazinelor Praktiker România apreciază cel mai mult mecanismele de promoţie de tipul „câştigi pe loc”, acestea aducând companiei creşteri ale vânzărilor de aproximativ 10% pe durata campaniei.
Conform reprezentanţilor Praktiker România, clienţii care trec pragul magazinelor grupului apreciază promoţiile organizate pentru diverse produse din gamă: de la cupoane de cumpărături, vouchere cu discount, 2+1 gratis, cadouri instant sau multipack şi până la carduri răzuibile sau tombole. Astfel de promoţii au o frecvenţă mai mare în sezonul de primăvară-vară, comparativ cu perioada noiembrie-martie. De altfel, ponderea vânzărilor produselor aflate în promoţie versus produsele de sortiment este de circa 30%, variind uşor de la o promoţie la alta.
„Organizăm cu regularitate promoţii în magazinele noastre, pentru că astfel le putem oferi tuturor clienţilor noştri posibilitatea de a-şi achiziţiona produsele pe care le doresc la momentul respectiv cu un pret accesibil. În perioada de derulare a campaniilor cu mecanisme de promoţie specifice, am constatat faptul că vânzările cresc cu aproximativ 10% faţă de perioadele în care nu derulăm astfel de promoţii. De-a lungul timpului am remarcat, însă, că promoţiile nu sunt suficiente pentru a reţine clienţii. Trebuie să susţii astfel de campanii prin produse de calitate, servicii complexe şi complete şi o ambianţă plăcută în magazin. O dată ce am implementat sistemul de fidelizare, pentru care am emis deja la peste 60.000 de carduri în trei luni, ne-am putut da seama că am avut clienţi care ne-au trecut pragul de 8 până la 30 de ori. O cifră impresionantă chiar comparabilă cu magazinele FMCG.”, declară Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Selectarea produselor care urmează să fie promovate în cadrul magazinelor Praktiker se face în funcţie de cererea pieţei, dar şi de sezonalitate. Astfel, luna martie este dedicată produselor pentru grădinărit, luna aprilie, mai pentru materialele de construcţii, în timp ce decembrie este luna decoraţiunilor. Avem si produse care se vand pe toata perioada anului, indiferent de sezon cum ar fi: parchet, gresie, faianta, mobilier, etc.
Praktiker România derulează campanii punctuale de promovare a produselor nou lansate pe piaţă sau pentru produsele care ies din sezon. Un exemplu de campanie continuă este „Vinerea Nebună”, care şi-a câştigat deja notorietatea printre clienţi. Aceştia ştiu că în fiecare vineri găsesc la Praktiker un produs cu un preţ foarte bun, într-o ofertă imbatabilă, care durează doar o singură zi.
În plus, susţinerea campaniilor promoţionale depinde şi de regiunea geografică a ţării. Există campanii naţionale, valabile în orice magazin Praktiker din ţară, dar şi campanii locale sau regionale, care îndeplinesc diverse obiective: susţinerea unui eveniment local sau participarea la târguri şi expoziţii.
În România, Praktiker s-a impus ca lider al pieţei de DIY, fiind cel mai cunoscut brand în rândul consumatorilor români, cu un nivel de notorietate de peste 97%. În prezent, compania are 27 magazine în 23 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: materiale de construcţii, decoraţiuni pentru interior şi exterior; produse sanitare; mobilă; electronice şi electrocasnice; produse pentru grădinărit..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|