transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-05-2012

Ruukki Romania - crestere de 56% a vanzarilor de acoperisuri in 2011

Ruukki Romania - crestere de 56% a vanzarilor de acoperisuri in 2011 Divizia de sisteme de acoperis din tablă tip tiglă a Ruukki România a înregistrat în 2011 o crestere de 56% la nivelul pietei locale, comparativ cu anul precedent. Cresterea s-a datorat politicii de colaborare cu distribuitorii, campaniilor de marketing si adaptarea portofoliului local la cerintele pietei.  Cota de piată a companiei pe acest segment s-a dublat anul trecut.

Astfel, cea mai mare parte din vânzările de sisteme de acoperis din tablă tip tiglă au fost reprezentate de modelul Ruukki Monterrey, un acoperis care se încadrează pe segmentul mediu de pret. Un semnal important este cresterea ponderii de produse premium în totalul vânzărilor, această categorie de produse reprezentând 22% din veniturile segmentului de acoperisuri.

„Din datele noastre piata de acoperisuri a înregistrat cea mai bună evolutie din sectorul de constructii”,  a declarat Zoltan Szoke, Sales Director Ruukki România pe segmentul de acoperisuri. Potrivit acestuia, piata de acoperisuri metalice a crescut în 2011 cu 10%, principalul motor fiind lucrările de renovare. „Românii au preferat să investească o parte din fondurile de care au dispus în reamenajarea caselor, aceste proiecte reprezentând 80% din vânzări. Ruukki a crescut de cinci ori mai mult decât piata”, a mai adăugat el.
Acoperisurile metalice au avut anul trecut o pondere de 55% din totalul pietei de învelitori.

„În 2011 am înregistrat o crestere sănătoasă si pe segmentul de sisteme pluviale, acestea reprezentând aproximativ 25% din totalul vânzărilor de acoperisuri, un fapt cu atât mai îmbucurătător, cu cât Ruukki nu a impus distribuitorilor si consumatorilor cumpărarea de sisteme pluviale în sistem cu acoperisul dorit” a declarat Zoltan Szoke.“Cu toate acestea rezultatele arată că pluvialele Ruukki au fost preferate de consumatori, aceasta si datorită suportului pe care l-am primit de la montatorii care au fost extrem de multumiti de modul în care se asamblează si care au făcut recomandări în acest sens”, a continuat Zoltan Szoke.    

Rezultatele din 2011 au dus si la o dublare a cotei de piată a companiei pe segmentul de învelitori metalice, devenind astfel unul din principalii jucători de pe această piată. “Consider că politica Ruukki legată de relatia cu cei peste 100 de distribuitori a influentat decisiv această crestere de 56%. Parteneriatul real pe care l-am avut cu ei ne determină să ne dorim ca anul acesta să crestem si mai mult reteaua de distribuitori si să continuăm să le oferim libertate de negociere si suport puternic în realizarea obiectivelor lor de vânzări, care sunt de fapt si obiectivele noastre” a adăugat Zoltan Szoke.

Ruukki România a beneficiat si de avantajul de a fi produs local sistemele de acoperis din materia primă furnizată de compania mamă, fapt care a permis un control mai bun al preturilor si a marginilor, dar si termene de livrare mai rapide. De asemenea, compania a lansat si o serie de produse dezvoltate exclusiv pentru piata locală, în urma feedback-ului primit de la distribuitori. În plus, cererea de acoperisuri Ruukki a înregistrat o crestere spectaculoasă, 2011 fiind cel mai bun an al segmentului de la intrarea pe piata locală si până în prezent.

Rautaruukki furnizează componente metalice, sisteme si sisteme integrate pentru industria tehnologică si de constructii. Compania detine un portofoliu extins de solutii metalice si servicii.
Rautaruukki are operatiuni în 30 de tări si o echipă extinsă de aproximativ 11.800 de angajati. Vânzările nete ale companiei în anul 2011 au totalizat peste 2,8 miliarde de EUR. Compania este listată la bursa din Helsinki (Rautaruukki Oyj: RTRKS). Corporatia utilizează numele de marketing Ruukki..


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar