transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-06-2012

SIKA: Criza a schimbat atitudinea consumatorilor - romanii aleg mai mult dupa raportul calitate - pret

SIKA: Criza a schimbat atitudinea consumatorilor - romanii aleg mai mult dupa raportul calitate - pret Potrivit unei analize realizate de Sika România, unul dintre principalii jucători ai pieţei locale de materiale chimice pentru construcţii, 2 din 3 cumpărători de produse profesionale de profil aflate pe rafturile magazinelor de bricolaj sunt interesaţi de raportul calitate – preţ, fără a se mai ghida exclusiv în funcţie de preţ.

Dintre aceştia, o parte sunt meşteri calificaţi care au experienţa unor lucrări deja efectuate şi care înţeleg calităţile produselor. De asemenea, din această categorie mai fac parte consumatorii finali care, fie iau decizia de achiziţie în funcţie de recomandarea meşterilor, fie se informează foarte bine înainte de achiziţie sau direct la raft.

„Odată cu situaţia economică dificilă, românii au devenit mai precauţi în privinţa cheltuielilor pe care le fac şi se informează sau cer sfaturi consultanţilor din magazine şi meşterilor pentru a se asigura că fac cea mai bună alegere. În plus, aceştia au învăţat că un produs ieftin nu garantează calitatea şi nici durata de viaţă mai lungă a lucrării”, a declarat Petrişor Grindeanu, Business Unit Manager Distribution al Sika România.

Potrivit afirmaţiilor sale, clienţii români au înţeles, de asemenea, că un cost mai mic al produsului ascunde de fapt un consum dublu sau triplu, care la final duce la un preţ mai mare pe metrul pătrat, dar şi la riscul deteriorării lucrărilor şi la apariţia unor cheltuieli pentru reparaţii.

Analiza Sika a mai arătat că procentul românilor care nu mai cumpără exclusiv în funcţie de preţ a crescut treptat în ultimii ani. Astfel, în urmă cu trei ani, 50% dintre clienţii magazinelor de bricolaj erau atraşi doar de cele mai ieftine produse, iar în acest moment ponderea acestora a ajuns la aproximativ 30%.

Conform estimărilor Sika, piaţa locală de materiale chimice de construcţii a avut în 2011 o valoare de 300 de milioane de euro, cu 5% mai mult comparativ cu anul precedent.
Pentru acest an, piaţa îşi va continua uşor ritmul de creştere, tot cu 5%, ajungând astfel la 315 milioane de euro.

În ceea ce priveşte vânzările companiei pe piaţa locală de retail, acestea s-au situat în 2011 la cca. 3,6 milioane de euro, reprezentând 20% din business-ul companiei.
În acest moment, Sika comercializează în retail produse destinate sigilărilor, lipirilor şi impermeabilizărilor, soluţii pentru acoperişuri, reparaţii, ancorări, dar şi aditivi de mortare şi betoane. Acestea sunt exact aceleaşi produse ca şi cele folosite pe şantiere, fiind ambalate însă în cantităţi mai mici.

Soluţiile din gama Sika sunt prezente în şapte reţele do-it-yourself, Ambient, Artsani, Bricostore, Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin şi Mr. Bricolage, cât şi în peste 130 de depozite şi magazine de materiale de construcţii.


Sika AG, cu sediul în Baar, este o companie elveţiană activă la nivel global, care deserveşte piaţa materialelor chimice speciale pentru construcţii şi industrie. Grupul este lider în tehnologiile de procesare utilizate în domeniul sigilărilor, lipirilor, hidroizolaţiilor, ancorărilor, aditivilor pentru betoane şi pentru mortare, protecţiilor anticorozive, pardoselilor, acoperişurilor şi faţadelor.
În prezent, Sika numără subsidiare în 76 de ţări şi aproximativ 15.300 de angajaţi la nivel global, care asigură o legătură stabilă între clienţi şi companie şi garantează reuşita strategiei de afaceri. Graţie acestei structuri complexe, Sika a generat în 2011 vânzări de 4,55 miliarde CHF.

Sika România, subsidiară a concernului elveţian, a fost înfiinţată în 2002, iar incepând cu luna iunie 2008 a dat în folosinţă fabrica de aditivi de la Braşov - prima unitate de producţie Sika din România. Compania este structurată în două divizii - Divizia de Construcţii şi Divizia Industrie – şi furnizează pe piaţa locală materiale chimice de construcţii (produse pentru sigilări, lipiri, ranforsări, reparaţii, hidroizolaţii şi protecţii).

Printre obiectivele la care Sika România a contribuit cu sisteme de materiale specifice marilor proiecte se numără noul terminal al Aeroportului Henri Coandă - Otopeni, Autostrada Transilvania, A2, staţia de epurare Glina, Stadionul Naţional, Parcul Eolian Fântânele, Biblioteca Naţională.
.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar