|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 21-05-2012 |
TotalPR comunica pentru Hornbach Romania
Alte stiri la aceasta categorie
În urma unui pitch organizat la începutul lunii aprilie, TotalPR oferă servicii de relatii publice si management de evenimente pentru Hornbach România, una dintre principalele retele de bricolaj de pe piata locală si europeană. Contractul este valabil pe o perioadă de un an, iar campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună.
“Anul acesta este unul foarte important pentru Hornbach datorită aniversării a 5 ani pe piata locală de bricolaj. Tocmai din acest motiv am căutat un partener de comunicare care să răspundă nevoilor noastre actuale si, cel mai important, să înteleagă business-ul si piata pe care activăm. Membrii agentiei au dovedit aceste lucruri prin ideile inovatoare si creative pe care ni le-au propus. Sperăm astfel ca această colaborare să fie una de lungă durată, cu beneficii de fiecare parte”, a declarat Ronela Gherasim, Director de Marketing Hornbach România.
TotalPR va furniza astfel servicii de consultantă, media relations si management de evenimente. “Ne bucurăm că expertiza noastră în domeniul Home&Deco/Constructii a convins o companie care îsi alege extrem de atent partenerii, precum Hornbach. Avem ocazia de a comunica pentru cea mai apreciată retea de bricolaj din România, cu o sortimentatie uriasă si servicii unice”, a declarat, la rândul său, Cosmin Mares, General Manager TotalPR.
Potrivit afirmatiilor sale, o parte dintre proiectele deja aprobate de către echipa Hornbach România vor fi puse în practică începând cu luna aceasta.
Agentia TotalPR si-a început activitatea în 2009 câstigând conturi din domeniul IT&C, iar din martie 2010, a decis să intre pe o nouă nisă, respectiv cea a pietei de Constructii & Amenajări interioare.
În acest moment agentia este specializată pe consultantă în branding, comunicare si PR, echipa fiind formată din profesionisti care propun, produc si transmit mesajele clientului pe multiple canale, online si offline.
Din portofoliul diviziei Home&Deco/Constructii a TotalPR fac parte companiile Ariston Thermo, Lasselsberger, Saint Gobain Glass, Sika, Symmetrica, Kuma. Divizia IT a agentiei comunică pentru Endava, EuroGSM, iQuest, Interactive Intelligence, Netopia mobilPay, Romsys, SAP România si Zitec.
Concernul german Hornbach Holding AG apartine familiei Hornbach si este condus de Albrecht Hornbach, în functia de Presedinte.
Compania fondată în 1877 detine în prezent unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de materiale de constructii si grădinărit tip DIY din Europa. Cotată la bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 tări europene (Germania, România, Austria, Olanda, Cehia, Elvetia, Suedia, Slovacia, Luxemburg) operând 134 magazine.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment detine trei magazine în Bucuresti (Militari, Berceni si Balotesti) si unul în Brasov. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Osporshi
While the attitudes dieffr from countries, many variables are also missing.Taking Geography alone, only Urban/Rural were considered. There are others like Altitude/Water Quality/Climate etc. in Geography alone which could have made this more granular. It would have been better Statistic if lot of small granules (each with lot of variables) were used for comparision. eg(too futuristic): If every Nation compared here allowed the UN Researcher to pass a small granule of information to scan their entire Country Census knowledge base, he can provide a better picture of the problem. Regarding dieffrent attitudes of respondents, that is upto the Policy makers of those Nations to make them more open. Hoping Census is free from any political influence in all these nations, lot of visibility can be gained about the problems of the world.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|