transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 25-03-2025 4.5865 lei 4.9766 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-05-2011

Vanzarile RUUKKI Romania pe segmentul de acoperisuri au crescut cu 250% in primul trimestru din 2011

Vanzarile RUUKKI Romania pe segmentul de acoperisuri au crescut cu 250% in primul trimestru din 2011 Producătorul de materiale de constructii Ruukki România anuntă pentru primele luni ale acestui an vânzări de acoperisuri la fel de mari ca în prima parte a celui mai bun an a pietei de constructii. Adaptarea ofertei la cererea de la nivel local reprezintă unul dintre principalele motive ale acestui avans de circa 250%.

Avansul vânzărilor de acoperisuri anuntat de Ruukki pentru piata locală este triplu comparativ cu evolutia de pe alte piete pe care compania finlandeză este prezentă. Grupul Rautaruukki, din care face parte Ruukki România, a înregistrat în primul trimestru al acestui an o crestere a vânzărilor de aproximativ 35% . Divizia cu cele mai mari cresteri a fost cea de constructii, care cuprinde si segmentul de productie si comercializare de acoperisuri. La nivel international, veniturile întregului grup rezultate din vânzarea de acoperisuri s-au majorat cu 86%, în vreme ce în România, segmentul de acoperisuri a înregistrat o crestere de 250%. tările nordice si cele Central si Est Europene au raportat cele mai bune vânzări în cadrul grupului.

„Ne propunem să mentinem acest ritm de crestere pe tot parcursul anului în ceea ce priveste vânzările de acoperisuri pe piata din România”, a declarat Zoltan Szoke, Business Line Manager Roofing Ruukki România si Bulgaria.

„Ca procent de crestere este cel mai bun rezultat la nivel local înregistrat de Ruukki.
Principalii factori care au făcut acest lucru posibil au fost regândirea portofoliului si adaptarea acestuia la specificul cererii autohtone, avantajele pe care le oferă statutul de producător local, lansarea de produse noi, atât pe segmentul premium cât si pe celelalte segmente, investitiile în marketing din ultimii ani si activitatea intensă a retelei de peste 150 de distribuitori la nivel national”, a precizat Zoltan Szoke.

Ca si anul trecut cei mai multi români au comandat acoperisuri noi în cadrul unor proiecte de renovare. Tocmai pentru că era vorba despre renovări, în multe cazuri consumatorii au preferat produsele premium. „O mare parte a clientilor nostri care cumpără produse premium sunt de fapt clienti care au avut înainte produse entry level, cumpărate de la alte companii, si care au văzut că după numai câtiva ani acoperisul a cedat. Astfel ca la a doua achizitie au preferat să meargă la sigur, pe pachete de garantii de până la 50 de ani”, adaugă Zoltan Szoke.

Anul trecut Ruukki România a înregistrat un avans al vânzărilor de tiglă metalică de 8% comparativ cu anul precedent. Valoarea totală a pietei de învelitori din România în 2010 a fost de 75 de milioane de euro. Acoperisurile metalice au detinut anul trecut o pondere de 50% din totalul acestei piete. Comparativ cu anul precedent ponderea vânzărilor de învelitori metalice tip tiglă în ansamblul pietei de acoperisuri s-a diminuat cu aproximativ 5%.

Afacerile Ruukki România au crescut cu 18%, peste estimările initiale care vizau un avans de 10%. În 2011 compania îsi propune o majorare a vânzărilor de cel putin 10%. Principalele grupe de produse comercializate de Ruukki la nivel local sunt structurile metalice, tigla metalică si panourile termoizolante cu marcaj CE.

Compania finlandeză Ruukki este una dintre cele mai puternice producătoare si dezvoltatoare de solutii metalice la nivel mondial, prezentă în 27 de piete internationale, cu vânzări nete de 2,4 miliarde EUR. RUUKKI a realizat în România cea mai mare investitie greenfield din Europa, în valoare de 35 mil EUR, pentru crearea unui centru de productie local.

Peste 11,700 de angajati lucrează în centrele RUUKKI din întreaga lume. Portofoliul companiei include componente, produse si sisteme metalice complete – acoperis, fatade, panouri termoizolante pentru pereti si acoperis si solutii „la cheie” pentru industria constructiilor civile si industriale, structuri pentru poduri si constructii arhitecturale de anvergură. Actiunile companiei sunt listate la Bursa din Helsinki ( corporatia Rautaruukki RTRKS).
.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Ximena
Fara sa fiu rautacioasa,Galatiul,desi am stuiadt 4 ani acolo,nu m-a sensibilizat in nici un fel.Cred ca din cauza faptului ca l-am tot comparat cu Braila si in sinea mea realizam ca nu e cine stie ce oras cel de-al doilea... Floricelele n-am apucat sa le vad de la Primarie,dar mereu cand trec pe acolo imi zic "Iar sunt pe strazi paralele si perpediculare,iar dau numai de betoane" :))
Phynia
E un gest frumos decltraaia, dar e redundant. Oricum, acele principii se regasesc (mult mai pe larg si nuantat) in regulamentele de interventie asupra monumentelor istorice si a ariilor protejate, precum si in conventiile internationale la care Romania este parte. Iar legea spune ca orice interventie trebuie avizata si de Ministerul Culturii si Cultelor, pe baza analizarii proiectului in comisiile de specialitate.Mi se pare insa semnificativ ca nu li s-au alaturat si primarii din Tara Barsei. E drept ca starea de conservare e in general aici mai buna, dar exista totusi si monumente periclitate. Pe langa uzura fizica, apar aici din plin interventii de restaurare neconforme cu un demers profesionist, dar si constructii distonante, autorizate sau tolerate tacit in zona de protectie a monumentului respectiv. Probabil ca interesele politico-economice, foarte evidente, impiedica primarii din aceasta zona sa ofere minunatelor edificii mai mult decat un loc marginal in preocuparile lor. Mai e si chestia cu "Noi suntem romani, noi suntem romani,...", adica n-avem noi treaba cu monumentele sasilor, sau ale ardelenilor, in general. Facem noi altele noi, din ghips-carton si termopane.
Daniel
lol...I love that we get "cupcake news"...now if someone asks me "did you see the news today?", I can asewnr "yes, yes, she's sewing the ribbons on"Smiles, DianeM :)
Gildas
Good job miakng it appear easy.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar