|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 08-04-2015 |
VEKA: romanii, tot mai atenti la aspectul estetic al tamplariei termoizolante din locuinta
Alte stiri la aceasta categorie
Studiul national privind „Preferintele si comportamentul persoanelor fizice referitoare la achizitia de tâmplărie termoizolantă” comandat de VEKA România la începutul acestui an a scos la iveală perceptiile actuale ale românilor în ceea ce priveste piata tâmplăriei termoizolante. Câti români îsi doresc să-si schimbe tâmplăria termoizolantă din locuintă si care sunt principalele criterii care dictează decizia finală?
Tendinta de cumpărare
Studiul national relevă interesul românilor pentru achizitia de tâmplărie termoizolantă de calitate. 26.7% (dintre respondentii care au deja locuintele dotate cu ferestre cu tâmplărie termoizolantă în proportie de peste 51-75% din totalul suprafetelor vitrate), respectiv 25.8% (dintre cei a căror locuintă este dotată cu până la 25%) se declară a fi viitori cumpărători de ferestre cu tâmplărie termoizolantă, în următoarele 12 si 24 de luni. Dintre acestia, 33% au afirmat că urmează să-si doteze locuinta cu ferestre termoizolante (inclusiv usile de balcon) cu un procent de peste 75% în raport cu numărul total de ferestre din locuintă.
Tendinta generală de cumpărare (54.6%) se îndreaptă către tâmplăria termoizolantă PVC, aceasta putând răspunde cerintelor tot mai mari ale clientilor care vizează, în special, capacitatea de izolare termică si fonică, dar si durata de viată ridicată a produselor. Pe locurile secunde în mentiunile beneficiarilor sunt aluminiul (21.3%) si lemnul sau lemnul stratificat (19.2%).
Mai mult, în alegerea produsului si a producătorului de tâmplărie, respondentii au numit în topul primelor trei cele mai importante criterii de selectie mărcile de furnizori folosite la confectionarea ferestrelor, respectiv marca de profiluri si cea de feronerie. Alături de acestea, respondentii au mai amintit si termenele de garantie oferite, dar si profesionalismul personalului.
Interesul pentru estetică si design
Unul dintre cele mai surprinzătoare aspecte relevate de studiu este faptul că românii încep să devină foarte atenti la aspectul estetic si la designul tâmplăriei care trebuie să se îmbine într-un mod armonios cu interiorul locuintei, dar si cu stilul arhitectural. Argumentele principale, în favoarea achizitiei, ale viitorilor cumpărători de tâmplărie termoizolantă fac referire la renovarea locuintei, inclusiv înlocuirea ferestrelor (51.1% la nivel national), renovarea de amploare (totală) a locuintei (15%) si constructiile noi, inclusiv constructia unei alte locuinte (14%). În cazul renovării locuintei, 43.6% spun că motivul pentru care si-au schimbat tâmplăria a fost dorinta unei izolări termice mai bune, că vechile ferestre erau deteriorate fizic (30.3%) si că au dorit ca noile ferestre să aibă un aspect estetic mai modern (7.8%).
Misiunea VEKA
„Am comandat acest studiu la nivel national pentru că am vrut să aflăm cu exactitate care sunt opiniile românilor asupra pietei de tâmplărie termoizolantă si directiile spre care se îndreaptă tendintele actuale în ceea ce priveste achizitia. Pentru noi este foarte important să aflăm care sunt nevoile clientilor, astfel încât să putem propune solutii potrivite si adaptate. La VEKA, vom continua să ne îndeplinim misiunea asumată în calitate de lider mondial în vânzări si timp de livrare a profilurilor înfoliate, de a îmbunătăti în mod constant solutiile propuse clientilor nostri. Solutiile companiei, produse în mod exclusiv în clasa A de calitate, respectă cu rigoare cele mai stricte normative europene de calitate, astfel VEKA este pregătită să răspundă noilor tendinte si criterii estetice ale beneficiarilor.”, spune Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA România.
În plus, VEKA România a completat gama solutiilor tehnice furnizate cu o paletă de culori RAL si imitatii de esente lemnoase sau cu aspect metalic, termorefractar. Astfel, paletarul variat de culori VEKA oferă posiblitatea de a asorta tâmplăria la culoarea tencuielii de la exterior sau la cea a mobilierului din interior, iar solutiile noastre se remarcă prin durabilitatea clasei A.
„Studiul privind preferintele si comportamentul persoanelor fizice referitoare la achizitia de tâmplărie termoizolantă”, comandat de VEKA România, a fost realizat de Neomar Consulting în perioada 10 ianuarie – 6 februarie 2015, pe un esantion reprezentativ (persoane fizice) de 1,100 persoane cu vârste cuprinse între 20 si 60 ani. Marja de eroare de esantionare este de +2,9%.
Fondată în anul 1969, ca urmare a preluării producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea doar 8 angajati, VEKA a devenit, în 2011, lider mondial pe piata sistemelor de profiluri PVC-U pentru usi, ferestre si obloane, numărând astăzi mai mult de 3.600 de angajati si înregistrând vânzări de aproape 800 de milioane de euro în întreaga lume. Prezent pe 6 continente, grupul VEKA îsi desfăsoară activitatea în 25 de locatii la nivel mondial, operând 16 locatii de productie.
VEKA ROMÂNIA, înfiintată în anul 2000, este detinută în totalitate de către VEKA AG Germania si are peste 30 de angajati, în prezent derulând afaceri cu peste 180 de parteneri în întreaga tară. Sistemele de profiluri PVC de la VEKA, furnizate exclusiv în clasa A de calitate, oferă clientilor solutii individualizate din categoria premium, disponibile în peste 50 de nuante, precum si profiluri cu design specific, ce satisfac cele mai pretentioase cerinte estetice. Reciclabile în proportie de 100%, aceste sisteme oferă solutia ideală, atât din punct de vedere al izolării termice, al functionalitătii, stabilitătii si usurintei de întretinere, cât si în ceea ce priveste durabilitatea si protectia mediului înconjurător..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|