Cadolines este un business nou pe piata de cadouri din Bucuresti, care si-a făcut aparitia în partea a doua a acestui an. Acest demers antreprenorial a necesitat o investitie initială de 80.000 euro, în crearea conceptului si amenajarea primelor două magazine, asigurarea fondului initial de marfă, marketing si comunicare.
Cele două magazine sunt situate în Galeria Mario Plaza si Băneasa Shopping City, iar coordonarea acestora este asigurată de către un manager cu peste 15 ani de experientă în retail-ul cadourilor de lux.
Odată cu aparitia Cadolines, clientii români au posibilitatea de a cumpăra si dărui obiecte realizate de branduri de prestigiu din întreaga lume. Primele două branduri selectate de Cadolines pentru publicul din România sunt Royal Selangor si Comyns: acestea au o traditie de 130 de ani în realizarea artizanală a cadourilor de lux si sunt prezente consacrate pe piete din Asia, SUA, Australia si Emiratele Arabe Unite. În Europa, aceste branduri sunt prezente în UK, prin magazine proprii si în lanturi de prestigiu precum Selfridges & Co si John Lewis.
”Ideea acestui business a apărut în urmă cu peste 1 an, pornind de la identificarea unei nevoi a pietei – aceea de putea dărui mereu obiecte originale, cu ajutorul cărora să suprindem si să bucurăm persoane dragi, dar si parteneri de business, în momente speciale din viata lor. Oamenii se simt apreciati atunci când primesc daruri unice, reprezentative pentru stilul si filosofia lor de viată”, afirmă Cristina Constantin – actionar CADOLINES.
În prezent, în magazinele CADOLINES este disponibilă o ofertă de cca 220 de produse, din categorii variate, care pot fi achizitionate si dăruite la ocazii aniversare, promovări, decorarea casei, petreceri de nuntă sau botez, pentru copii, femei, bărbati sau pentru ocazii corporate. Bugetul mediu pe care un client îl cheltuie în magazin este de aproximativ 500 lei. Actionarii se asteaptă ca în maxim 1 an investitia să fie amortizată si în acelasi timp să se extindă cu un număr de 2 magazine în Bucuresti, dar si în alte orase din tară. Pentru anul 2016 actionarii vizează o cifră de afaceri de 500,000 EURO.
”40% dintre produsele noastre merg către clienti corporate. Feedbackul este foarte bun, avem confirmarea clientilor nostri. Mai mult de atât, peste o treime dintre clientii existenti se întorc pentru noi achizitii”, afirmă Cristina Constantin.
Unicitatea produselor Royal Selangor, aduse de CADOLINES în România, constă în faptul că sunt realizate si finisate manual din staniu - al patrulea metal nobil după platină, aur si argint. Staniul se distinge prin maleabilitate si temperatură joasă de topire, ceea ce îl face materialul preferat al artizanilor si designerilor de produs. Produsele Comyns sunt realizate din portelan fin, acoperit si finisat manual cu straturi succesive si generoase de argint.
Royal Selangor este recunoscut în lume si pentru designul personalizat al obiectelor sale. Compania lider de lux LVMH a mandatat Royal Selangor pentru a produce accesorii pentru branduri de sampanie precum: Veuve Clicquot Ponsardin, Dom Perignon si Krug. În sport, Royal Selangor a creat trofee spectaculoase pentru competitiile de Formula 1 din Malaezia, Singapore si China, Shanghai ATP 1000 Masters si Turneul de Golf al Malaeziei Sime Darby LPGA. Produsele Cadolines pot fi vizualizate pe website-ul www.cadolines.ro. .