transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 31-03-2016

MasterCard: numarul romanilor care fac zilnic plati cu cardul a crescut cu 45% intre martie si decembrie 2015

MasterCard: numarul romanilor care fac zilnic plati cu cardul a crescut cu 45% intre martie si decembrie 2015

Unu din cinci români utilizează cardul pentru plata cumpărăturilor cu valori mai mici de 10 lei, arată rezultatele unui studiu MasterCard, care a analizat comportamentul de utilizare a cardurilor în România. Cele mai uzuale plăti cu cardul sunt de valoare mică, trei sferturi dintre participantii la studiu afirmând că, de regulă, utilizează cardul pentru achizitionarea unor cumpărături de până la 75 lei.

Această tendintă este încurajatoare, arătând o schimbare de mentalitate la nivelul pietei locale: migrarea dinspre numerar înspre plătile electronice pare să-si facă loc în comportamentul de consum al românilor, dacă luăm în considerare faptul că 85% dintre respondenti afirmă că utilizează cardul pentru plata cumpărăturilor curente. De altfel, 4 din 5 români preferă cardurile pentru că astfel evită să poarte numerar asupra lor, în timp ce 67% apreciază usurinta cu care sunt realizate plătile în acest fel.

Potrivit studiului, cardurile sunt tot mai des utilizate pentru plata cumpărăturilor cotidiene. În decembrie 2015, numărul celor care efectuau zilnic plăti cu cardul era cu 45% mai mare fată de luna martie a aceluiasi an. Acest rezultat indică o evolutie îmbucurătoare la nivelul pietei, sustinută si de faptul că ponderea românilor care detin un card bancar a fost în crestere pe parcursul lui 2015, ajungând în luna decembrie până la 95% în rândul adultilor care locuiesc în zonele urbane din România si care folosesc internetul.

Boom-ul anului trecut în piata de carduri din România apartine segmentului contactless. Simplă, rapidă si sigură, metoda de plată contactless devine una dintre metodele preferate de plată ale utilizatorilor de carduri.

Între primul si ultimul trimestru ale anului trecut, ponderea respondentilor care afirmau că obisnuiesc să efectueze plăti contactless a crescut cu 160%. În decembrie 2015, 4 din 10 dintre respondenti se declarau obisnuiti să efectueze plăti contactless, confirmând tendinta de crestere în popularitate a acestei metode de plată.

“Campaniile derulate de MasterCard în România pe parcursul anului trecut au scos în evidentă beneficiile plătilor cu cardul, atât pentru consumatori, cât si pentru economie, în ansamblu, si ne bucurăm să vedem rezultatele acestora - rate accelerate de crestere, care arată că tot mai multi români îsi însusesc comportamentul de plată cu cardul. Ne-am concentrat eforturile pe educatie financiară si vom continua să facem acest lucru si în campaniile de anul acesta, concomitent cu implementarea unor inovatii care să facă experienta la plată cât mai usoară, confortabilă si rapidă” a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager al MasterCard pentru România.

De altfel, rezultatele campaniilor de educatie financiară par să fie deja vizibile, doar 12% dintre respondenti afirmând că nu stiu sau nu sunt obisnuiti să plătească prin intermediul cardului. Astfel, gradul scăzut de penetrare a plătilor cu cardul în România poate fi atribuit în mare parte infrastructurii reduse de acceptare, 41% dintre respondenti invocând acest motiv, atunci când au fost rugati să mentioneze de ce nu utilizează cardul la plată.

Studiul a analizat si perceptia consumatorilor români asupra plătilor cu cardul pe Internet, reliefând faptul că majoritatea consumatorilor constientizează beneficiile acestui tip de cumpărături. Astfel, 57% dintre acestia au mentionat ca principal avantaj al plătilor online cu cardul faptul că astfel pot face plăti oricând si de oriunde doresc. Pe de altă parte, securitatea datelor si încrederea în unele pagini ale comerciantilor, desi într-o usoară scădere, rămân principalele preocupări ale utilizatorilor de carduri din România când vine vorba de efectuarea cumpărăturilor online. 

Studiul se bazează pe sondaje Omnibus realizate în lunile martie si decembrie 2015, în mediul urban, în rândul utilizatorilor de Internet cu vârsta de peste 18 ani, de compania de cercetare iSense Solutions, pentru MasterCard.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar