transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 04-12-2024 4.7308 lei 4.977 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-04-2016

Beneficiile extrasalariale si programul flexibil, mai importante decat nivelul salarial

Beneficiile extrasalariale si programul flexibil, mai importante decat nivelul salarial

Tinerii din generatia Millennials, născuti în perioada 1980-2000, sunt destul de greu de abordat de către angajatori, în conditiile în care salariul nu este cel mai important si, de departe, nici singurul aspect pe care acestia îl iau în considerare în alegerea unui loc de muncă, potrivit Smartree, unul dintre liderii din România pe piata de externalizare a proceselor de HR.

Generatia Millennials, sau generatia Y, se diferentiază de generatia X (părintii lor) în ceea ce priveste decizia de a accepta un job, prin mai multe aspecte, arată datele Smartree.

În primul rând, tinerii Millennials au dorinta de a promova cât mai repede, neavând răbdarea necesară parcurgerii tuturor etapelor de evolutie profesională. În acelasi timp, îsi manifestă dorinta de a dezvolta abilităti de lideri. În al doilea rând, sunt cu un pas în fată comparativ cu generatia anterioară, datorită familiaritătii Internetului si a canalelor de socializare online, cu care practic au crescut.

”Accesul la mediul online le permite să fie mult mai informati despre companiile din piată, să fie mai comunicativi si creativi decât generatiile anterioare. În plus, cei mai multi dintre ei sunt deschisi la noi provocări si îsi asumă fără rezerve implicarea în proiecte pentru care încă nu sunt pregătiti professional”, spune Raluca Penes, HR Coordinator, Smartree.

Cea mai potrivită formulă de abordare din partea angajatorilor

Tinerii Millennials au o viziune complexă asupra vietii în general si a carierei în particular. Pe de o parte, pentru ei ideea de echilibru ocupă un loc de cinste, timpul liber si posibilitatea de a practica hobby-urile fiind foarte importante.

Pe de altă parte, îsi doresc să lucreze în companii cu a căror cultură si valori să se poată identifica, pentru a simti că efortul lor are un sens. De aceea, companiile angajatoare trebuie să aibă în vedere mai multe aspecte în strategia lor de recrutare.

”În procesul de angajare, este important ca recruiterii să mentioneze aspecte legate de mediul organizational, pachetul de beneficii extrasalariale, flexibilitatea programului de lucru, existenta oportunitătii de a evolua profesional cât mai rapid, distanta fata de domiciliu, lucruri foarte importante pentru candidatii care fac parte din generatia Millennials”, subliniază Raluca Penes.

Pachetul salarial si cel de beneficii trebuie să fie unul destul de motivant si complex. În afară de salariu, tinerii îsi doresc multe alte beneficii, precum asigurare medicală, abonament la o sală de sport, zile libere, carduri de reducere. Ei intreabă chiar în cadrul primului interviu de recrutare care sunt beneficiile asigurate de compania respectivă, potrivit experientei Smartree.

Hobby-urile, mai importante decât o casă sau o masină

Pentru generatia Millennials, este foarte important să aibă un job flexibil, care să le permită să poată valorifica timpul liber cât mai mult.

”Comparativ cu generatia X, tinerii Millennials pun mult mai mult accent pe echilibrul dintre viata personală si cea profesională. Desi valorile lor nu constau neapărat în achizitionarea unei case sau a unei masini, doresc să aloce mai mult timp familiei, hobby-urilor sau altor activităti care tin de dezvoltarea personală”, explică Raluca Penes.

Potrivit informatiilor Smartree, există domenii în care tinerii Millennials solicită la interviul de angajare un program de lucru flexibil, deoarece notiunea de pontaj sau program fix la birou poate reprezenta pentru ei un fel de constrângere a activitătii si, implicit, a rezultatelor. Dacă generatia anterioară este una adeptă a programului fix la birou, inclusiv a orelor suplimentare, noua generatie preferă în mod evident flexibilitatea progamului de muncă.

Luând în considerare toate aceste aspecte, rolul departamentelor de HR din cadrul companiilor devine mult mai important.

”Recruiterii trebuie să cunoască si să inteleagă foarte bine profilul tinerilor Millennials – nevoile lor, dorinta de promovare, abilitătile si creativitatea lor. Rolul pe care HR-ul trebuie să-l aibă acum într-o companie este acela de a identifica si implementa, împreună cu factorii decizionali, programe de dezvoltare profesională si sisteme de beneficii care să atragă si să motiveze această generatie”, conchide Raluca Penes.

Smartree, unul dintre liderii din România pe piata de externalizare a proceselor de HR, a fost înfiintată în anul 2000 si oferă o gamă completă de servicii de externalizare, de la salarizare, administrare de personal, analiză si raportare pentru management, recrutare, muncă temporară, până la consultantă în domeniu. La baza serviciilor Smartree stau platforme proprietare de solutii informatice integrate, dedicate managementului resurselor umane.

Smartree procesează 450.000 de angajati anual si are peste 150 de clienti, în majoritate companii multinationale, dar si companii cu capital integral românesc. Smartree beneficiază de experienta si competentele a peste 80 de specialisti în payroll, administrare de personal, recrutare si muncă temporară.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar