|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 14-03-2015 |
Ericsson isi uneste fortele cu Coca-Cola, Solarkiosk si Tigo pentru a ajuta comunităti defavorizate
Alte stiri la aceasta categorie
Ericsson si The Coca-Cola Company au anuntat un nou proiect-pilot prin care vor dota EKOCENTER, o initiativă socială menită să ajute comunitătile defavorizate să prospere, cu conexiuni mobile la Internet. Centrele EKOCENTER ajută oamenii din comunităti izolate să aibă acces la apă potabilă, energie solară si comunicatii mobile, precum si la o serie de bunuri si servicii de bază. Proiectul se va desfăsura cu ajutorul operatorului Tigo Rwanda si a startup-ului german Solarkiosk.
„EKOCENTER reprezintă o initiativă socială care îsi propune să ajute comunitătile izolate să crească si să se dezvolte, dându-le posibilitatea să acceseze resurse noi. Noii parteneri din proiect aduc o serie nouă de abilităti si experientă care completează ceea ce noi stiam deja si care aduc un plus de valoare pentru locuitorii comunitătilor pe care le vizăm”, a declarat Beatriz Perez, Chief Sustainability Officer, The Coca-Cola Company. „Conectivitatea a devenit o parte vitală a oricărei comunităti si economii de succes. Suntem încântati de solutiile pe care Ericsson le aduce EKOCENTER-ului, solutii care vor conduce, fără îndoială, la schimbări pozitive importante.”
Elaine Weidman-Grunewald, Vice President Sustainability and Corporate Responsibility în cadrul Ericsson, a adăugat: „Solutiile de broadband mobil pot reprezenta răspunsul la multe dintre provocările de astăzi care împiedică dezvoltarea – de la sărăcie la lipsa electricitătii sau a accesului la apă potabilă, de la discriminare financiară la inegalităti de gen. Un centru comunitar reprezintă o modalitate extraordinară de a le da mai multă putere femeilor, asigurând, de asemenea, accesul mai convenabil si simplu la servicii necesare pentru acea comunitate. Grupul de companii care s-au unit pentru a crea acest model de business sustenabil este foarte interesant, iar eu sunt convinsă că, pentru a răspunde în mod corect problemelor asociate sărăciei si sub-dezvoltării zonelor rurale, vom avea nevoie de mai multă inovatie.”
Tongai Maramba, CEO al Tigo Rwanda, a spus: „Suntem entuziasmati să fim printre primii ce creează un ecosistem care poate schimba viata unor comunităti întregi. Prin EKOCENTER, cetătenii Rwandei ne vor putea folosi reteaua pentru a accesa servicii digitale diverse si a-si dezvolta abilităti noi.”
The Coca-Cola Company va lucra împreună cu Solarkiosk pentru a lansa EKOCENTER în sase tări din Africa si Asia până la finalul anului. Design-ul unic al centrului este gândit special pentru a răspunde nevoilor comunitătilor defavorizate.
Lars Kruckeberg, CTO Solarkiosk, a declarat: „Misiunea Solarkiosk este să contribuie la dezvoltarea economică si socială a comunitătilor defavorizate din toată lumea. Spre exemplu, noi le punem la dispozitie o sursă fiabilă de energie solară cu ajutorul cărora ei pot realiza o serie de activităti până atunci imposibile. Parteneriatul cu Coca-Cola si Ericsson ne va ajuta să ne îndeplinim misiunea cu succes.”
EKOCENTER va fi administrat de antreprenoare locale si va functiona ca un centru comunitar în care oamenii se adună si în care vor avea acces la servicii gratuite sau cu plată. Conexiunea la Internet va permite accesarea unei game mai largi de servicii educationale, de sănătate, comert mobil, informare si diverstiment.
Într-o primă fază, Ericsson va implementa solutia Managed Rural Coverage (MRC) pentru a oferi servicii de Internet în EKOCENTER-ul din Rwanda. În acelasi timp, serviciul TV Anywhere va face posibil accesul la continut educational si medical, dar si la servicii de informare si divertisment. În plus, Ericsson va dota EKOCENTER cu solutia sa de M-commerce, ceea ce le va da oamenilor posibilitatea să facă tranzactii financiare folosindu-si telefoanele mobile. În functie de succesul acestei implementări, Ericsson ia în considerare extinderea serviciilor oferite în mai multe site-uri EKOCENTER din lume.
Lider la nivel global în furnizarea de tehnologie si servicii de comunicatii, Ericsson face posibilă crearea unei societăti permanent conectate. Relatiile solide si de lungă durată pe care le avem cu cei mai importanti operatori telecom din lume ne permit să ajutăm oameni, companii si societăti să-si atingă adevăratul potential si să creeze un viitor sustenabil.
Portofoliul nostru de servicii, software si infrastructură IT&C – axat, în special, pe solutii de mobilitate, broadband si cloud – ajută industria telecom si alte sectoare să-si îmbunătătească activitatea prin cresterea eficientei, optimizarea experientei utilizatorilor si descoperirea de noi oportunităti de business.
Cu peste 115.000 de angajati în întreaga lume si clienti în peste 180 de tări, Ericsson îmbină cu succes experienta la nivel global cu servicii si tehnologii de top. Sustinem retele care deservesc peste 2,5 miliarde de abonati, iar 40% din traficul mobil mondial este sustinut de retele Ericsosn. Mai mult decât atât, investitiile noastre în cercetare si dezvoltare asigură că solutiile pe care le oferim, implicit si clientii nostri, rămân printre cei mai buni din industrie.
Fondată în 1876, Ericsson are sediul în Stockholm, Suedia. În 2014, compania a înregistrat venituri în valoare totală de 33,1miliarde USD (228 miliarde coroane suedeze). Ericsson este listată la Bursa Nordică OMX din Stockholm si pe NASDAQ din New York. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|