Grecia a fost destinatia cea mai vanduta de Paralela 45 la Targul de Turism, aproape 60% din pachetele cumparate de turisti vizand insulele elene, fie cu zborurile charter sau cele cu transport individual, in special Mykonos si Santorini. Vanzarile inregistrate de Paralela 45 pe toata perioada targului au crescut cu aproape 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
„Si anul acesta Grecia ramane pe locul intai pe segmentul charterelor si transportului individual. Romanii au ales destinatiile clasice pentru vara 2015 alaturi de Grecia - Turcia, Spania. Interes au prezentat si noile destinatii pentru vara 2015 Rimini si Costa Blanca, dar si Aqaba. Turistii au platit in medie cu 50% mai putin pentru o vacanta rezervata la targ, astfel ca pentru un sejur in Grecia intregul pachet a costat in medie 350 euro pentru 7 nopti cazare in hotel de 4 stele si transport cu charterul. Romanii au inteles in sfarsit ca isi pot permite o vacanta de vis daca si-o planuiesc din timp, profitand astfel de reducerile early booking cumulate cu reducerile pe care le oferim de fiecare data pe toata perioada targului”, explica Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.
Cele mai vandute destinatii grecesti au fost insulele Creta, Rodos, Corfu, Mykonos, Santorini, iar pretul mediu platit pe un pachet a fost de aproximativ 350 euro.
La scurta distanta de acestea se situeaza circuitele, cele mai accesate fiind cele din primavara si vara in destinatii precum: India, Rusia, Israel si Iordania, dar si capitalele europene.
Turismul social si cel pentru seniori au inregistrat de asemenea cresteri, in special ofertele pentru Spania si Turcia, dar si Bulgaria. Cele mai vandute oferte au fost Madeira (Portugalia), Istanbul, Cappadocia si Riviera Mediteranei, Costa Brava, Sicilia si Toscana.
Pentru Paste cele mai cautate oferte au fost cele in Bulgaria, Romania si Antalya, dar romanii au ales sa petreaca Sfintele Sarbatori si in Cracovia, Croatia sau Toscana.
Cele mai scumpe pachete vandute de Paralela 45 in perioada targului au fost cele de circuite – Mongolia si Sudul Siberiei la 2845euro de persoana, SUA si Canada la 2285euro de persoana, in timp ce la limita opusa se situeaza un circuit in Istanbul cu autocarul de 199 de euro.
Paralela 45 sarbatoreste anul acesta 25 de ani de turism postrevolutionar, fiind cel mai cunoscut brand de turism din Romania. Paralela 45 a fost votata timp de sase ani la rand drept “Cea mai de incredere agentie de turism din Romania”, conform studiului independent Reader’s Digest si a castigat in 2014 Trofeul Superbrands, recunoscut drept un pilon de comparatie pentru brandurile de succes. Detine o retea nationala formata din 40 de agentii directe sau in franciza si aproape 200 de angajati. Pe langa turismul individual si cel intern, turism corporate, chartere si bilete de avion, Paralela 45 se concentreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele..