Heineken aduce experienta UEFA Champions League mai aproape de consumatori si îi provoacă să deschidă containerul amplasat în orasul lor, pentru a câstiga o experientă inedită de vizionare a semifinalei împreună cu o legendă a fotbalului international. Activarea locală Heineken face parte din campania globală Champion The Match, dedicată celei mai prestigioase competitii de fotbal.
Marca internatională de bere premium oferă fanilor UEFA Champions League din Bucuresti, Iasi si Timisoara sansa de a câstiga o întâlnire personală cu o legendă a fotbalului, întâlnire programată pentru una dintre semifinalele competitiei.
Până pe data 25 aprilie, consumatorii se pot înscrie pentru sansa de a deschide containerul amplasat în Iulius Mall din Timisoara, Palas din Iasi si Băneasa Shopping City din Bucuresti, folosind codul unic complet obtinut la achizitionarea produselor Heineken din locatiile participante. Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul oficial Heineken: www.heineken.com/ro/ucl.
Evenimentul de deschidere a containerelor va avea loc simultan în cele trei orase participante: Bucuresti, Iasi si Timisoara. Fiecare dintre cei trei câstigători (împreună cu doi prieteni) vor fi invitati în ziua semifinalei să trăiască experienta meciului alături de unul dintre idolii internationali ai fotbalului UEFA Champions League. De asemenea, primii 30 de participanti la evenimentul de deschidere a containerelor vor avea ocazia de a viziona finala UEFA Champions Leagues în una dintre locatiile Heineken din orasul respectiv.
“Prin intermediul acestei activări, Heineken aminteste consumatorilor despre ritualul construit în jurul vizionării meciurilor de fotbal, de data aceasta, aducându-le mai aproape o experientă Champion The Match cu adevărat unică, având posibilitatea de a interactiona direct cu unele dintre cele mai apreciate legende ale fotbalului international”, spune Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, HEINEKEN România.
Prin noua campanie Champion the Match, brandul cosmopolit sustine interactiunea cu unii dintre cei mai renumiti jucători internationali pe platformele de social media, prin îndemnul #ChampionTheMatch. Astfel, Heineken construieste experienta vizionării meciurilor din UEFA Champions League, trecând prin fazele de pregătire pentru vizionare, meciul propriu-zis si discutiile de după, oferind perspectiva unui continut creativ care poate fi împărtăsit cu fanii fotbalului din întreaga lume..