|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 14-03-2015 |
Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania
Alte stiri la aceasta categorie
KFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va sustine bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor Bucuresti. Astfel, în perioada 1 martie - 31 decembrie, 1 leu din pretul fiecărui “Bucket de bine” cumpărat va merge către familia SOS sponsorizată de KFC România, din care fac parte 5 copii cu vârste între 7 si 11 ani, îngrijiti de o mamă socială.
Pe lângă cele 20 de aripioare delicioase, cei care vor achizitiona un Hot Bucket, redenumit “Bucket de bine”, vor primi, în semn de multumire, câte un sfat sincer din partea copiilor de la SOS Satul Copiilor Bucuresti.
“Încă din primul moment când i-am cunoscut pe copiii din familia SOS am fost impresionati de maturitatea si candoarea lor. Dacă anul trecut, când am început colaborarea cu SOS, am sustinut material activitătile educationale ale copiilor din casa pe care o sponsorizăm, în acest an ne-am propus să ne implicăm total, <adoptând > o familie din Satul SOS Bucuresti. Ne dorim ca ei să beneficieze de cele mai bune conditii pentru a se dezvolta armonios. Bucketul de bine l-am gândit astfel încât să aibă o valoare îndreptată în două directii: pentru nevoile copiilor, dar si pentru clientii nostri, care vor primi câte un sfat sincer de la un copil poate prea întelept pentru vârsta lui”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
“Colaborarea dintre SOS Satele Copiilor România si KFC a evoluat la fel de natural ca o relatie între doi prieteni mobilizati de un scop comun. Urmarea acestui parteneriat, o mamă SOS si cei cinci copii pe care îi creste cu dragoste si devotament vor avea oportunitatea ca, pe lângă satisfacerea nevoilor inerente dintr-o gospodărie, să aibă acces si la activităti suplimentare educative, dar si de joacă. Contributia prietenilor de la KFC este apreciată de fiecare membru al organizatiei, dar în primul rând de copiii nostri”, a declarat Carmen Brumă, Head of PR and Fundraising Department, SOS Satele Copiilor România
Scopul unei familii SOS este acela de a crea un mediu de sustinere în care copiii să parcurgă toate etapele unei copilării normale. KFC va sustine toate cheltuielile necesare pentru alimente, îmbrăcăminte, îngrijiri medicale si activitătile educationale ale copiilor din casa sponsorizată. De asemenea, KFC va sustine atât pregătirea scolară a celor 5 copii din casă, cât si activitătile lor extra-curriculare, care le dezvoltă aptitudinile si le diversifică pregătirea: excursii însotite de activităti (ateliere de cusut, olărit etc.), activităti sportive pentru dezvoltarea motricitătii (balet, fotbal), cursuri de sah, cursuri de limbi străine.
Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în directiile strategice de CSR ale KFC România, prin care compania sprijină educatia si dezvoltarea tinerilor, directie sustinută în ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizatii non-profit.
KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lant de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reteta Originală, Extra Crispy, Kentucky Grilled Chicken si Extra Crispy Strips, Aripioare picante, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvisuri de pui proaspăt preparate, biscuiti si garnituri. KFC este prezent cu peste 19,400 de restaurante în 120 de tări si teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)
În România, lantul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenta pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC si numără 52 de restaurante atât în Bucuresti, cât si în alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC România operează si un restaurant la Chisinău, Republica Moldova.
SOS Satele Copiilor România ocroteste si sprijină astăzi peste 1000 de copii în dificultate, care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei lor biologice. De 65 de ani în lume si de 24 de ani în România - „oferim o familie iubitoare pentru fiecare copil". Încă de la înfiintare, SOS Satele Copiilor România s-a diferentiat prin modelul de îngrijire alternativă pe care l-a oferit copiilor care, din diferite motive, nu au putut rămâne alături de familiile lor biologice..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|