transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-04-2024 4.6664 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-04-2014

Kuma: clientii romani platesc pana la 3000 de euro pentru un model deosebit de lavoar si mobilierul de baie

Kuma: clientii romani platesc pana la 3000 de euro pentru un model deosebit de lavoar si mobilierul de baie

Potrivit Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru băi si bucătării sub brandurile Kuma si Nordline, materialele contrastante, culorile deosebite si lavoarele în forme sofisticate, realizate în plan înclinat, îsi pun amprenta asupra principalelor tendinte de amenajare a băilor în 2014.

„Anul 2014 aduce usoare schimbări în materie de amenajare a băii, tendintele fiind împrumutate pe plan local cu precădere din tările scandinave. Astfel, dacă până acum lavoarele cu boluri rotunjite, în nuante de alb, wenge sau nisip se regăseau printre principalele trenduri, anul acesta se va pune accentul pe lavoarele cu boluri mai sofisticate, realizate în plan înclinat, si pe materiale speciale, cum este KUMA PEARL, unde irizatiile sidefului din scoici contrastează cu baza neutră de tonuri de negru si gri”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.

De asemenea, anul 2014 introduce accente decorative masculine în amenajarea băii, accesoriile, decoratiunile metalice si piesele de mobilier în linii drepte, cu un design simplu, minimalist, fiind de nelipsit. În ciuda faptului că aceste piese pot oferi un aer usor sobru băii, contrabalansarea unui astfel de ambient cu elemente romantice, rustice sau chiar vintage poate crea un cadru cu adevărat deosebit.

Mai mult, pentru cei care dispun de un spatiu mai mare, anul 2014 aduce în prim plan si conceptul de baie de tip dormitor cu dulapurile clasice, draperii deschise, flori si obiecte argintii. În ceea ce priveste tendintele de amenajare la români, potrivit Cameliei Olesen, conceptul de unicat a câstigat tot mai mult teren, în ultimii ani clientii optând tot mai des pentru piesele făcute la comandă.

„Întrucât în ultimii ani am observat o cerere tot mai mare pe segmentul lavoarelor personalizate, anul acesta vom lansa o gamă specială, Kuma Custom RECTOR, prin intermediul căreia clientii nostri vor avea posibilitatea de a-si alege pentru anumite modele si lungimea bolului, nu doar culoarea si materialul”, a mai spus Camelia Olesen.

De asemenea, pentru a se alinia tendintelor noului an, Kuma România are în plan lansarea a trei noi modele de lavoare, respectiv Wega, Twist si Lake 7.



Mai mult, pentru clientii care au în plan amenajarea întregii locuinte, compania a lansat la începutul anului 2014 conceptul Kuma All For You,  pachetul oferind discounturi generoase celor care optează pentru mai multe produse din portofoliul Kuma. Astfel, în functie de preferinte, acestia pot opta pentru o serie de lavoare si mobilier modular pentru baie, cădite sau plăci de dus speciale, personalizate pe spatiul fiecăruia, glafuri pentru ferestre de interior sau exterior, blaturi pentru bucătării turnate în suprafată continuă cu chiuveta si, nu în ultimul rând, pentru mobilier de bucătările marca Nordline, toate acestea în linii minimaliste si în trend cu cele mai noi accente scandinave de amenajare interioară.

Potrivit Kuma România, printre cele mai importante criterii de care clientii ar trebui să tină cont în momentul în care se hotărăsc să-si reamenajeze baia se regăsesc dimensiunea spatiului de care dispun, bugetul, calitatea produselor si, nu în ultimul rând, preferintele personale.

Astfel, în timp ce pentru băile de apartament, de dimensiuni reduse, se recomandă folosirea unui concept standard de lavoar, încorporat în blatul mobilierului, pentru băile mai generoase posibilitătile sunt nelimitate, clientii putând opta pentru blaturi cu o lungime de peste 2 metri, cu un singur bol, sau cu două boluri turnate în suprafată continuă si pentru un mobilier de baie mai deosebit, customizat în functie de preferinte.

În ceea ce priveste costul de amenajare a unei băi, acesta diferă foarte mult în functie de dimensiunea acesteia. În timp ce clientii cu apartamente de dimensiuni mici plătesc pentru un concept standard aproximativ 300 de euro, în cazul caselor spatioase bugetele sunt mai generoase, un ansamblu de lavoar dublu cu mobilier începând de la 700 de euro si putând ajunge până la 3.000 de euro, sau chiar mai mult, în functie de model si de materialele folosite.

Preferintele românilor în materie de amenajare a băii

Când vine vorba de amenajarea băii, majoritatea românilor se ocupă singuri de lucrările de renovare, principalele surse de inspiratie ale acestora regăsindu-se în revistele de design interior, magazinele de profil sau pe site-urile specializate.

“La români, există diferente destul de mari în materie de design al băii, în functie de tipul de client si de domeniul de activitate al acestuia. Astfel, în timp ce clientii particulari sunt încă fanii lavoarelor cu boluri clasice, rotunjite, în culori cât mai naturale, pentru proiectele rezidentiale sau pentru clădirile de birouri, mall-uri si hoteluri, arhitectii optează pentru boluri excusiviste, în planuri înclinate, fără vizibilitate asupra instalatiei de scurgere, singurul compromis fiind culoarea albă, care încă primează“, a mai adăugat Camelia Olesen.

În ceea ce priveste cele mai cumpărate produse Kuma pe acest segment, reprezentanta companiei a dezvăluit că lavoarele pentru băi matrimoniale, cu două boluri turnate în suprafată continuă cu blatul, dar si cele cu un singur bol, cu formă futuristică sau mai sofisticată, realizate din materiale deosebite, sunt alegerea predilectă a clientilor particulari. În schimb, pentru proiecte sunt în trend modelele de lavoare cu boluri foarte lungi (1,6-2 metri) si mai multe baterii.

Produsele Kuma pot fi găsite pe site-ul www.lavoare-online.ro, în showroom-uri specializate pe băi precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, etc. Mai multe detalii puteti gasi si pe www.kumaromania.ro.

Kuma România este o companie româno-daneză lansată pe piata locală în 1998, fiind specializată pe producerea de lavoare de băi pentru proiecte rezidentiale, comerciale, de birouri si de utilitate publică,  blaturi de bucătării în suprafată continuă cu chiuveta, glafuri de ferestre si balcoane, mese de bar/restaurant, receptii pentru hoteluri, concepte SPA si mobilier modular marca Nordline pentru băi si bucătării.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Câmpina în 1998, pentru ca în 2006 compania să se mute în Bănesti odată cu finalizarea primei investitii de tip greenfield în valoare de 2 milioane de euro.

La intrarea pe piata locală, cifra de afaceri a Kuma România era de 50.000 de dolari, ajungând în 2013, la 3 milioane de euro.

Printre principalele proiecte în cadrul cărora Kuma s-a implicat, se numără lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Natională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

Produsele Kuma pot fi găsite în showroom-uri specializate pe băi precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar si în magazine mici, exclusiviste din tară, specializate în băi si bucătării.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar