A sasea editie Noaptea Agentiilor va avea loc pe 2 aprilie în Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi, Oradea si Timisoara. 32 de agentii de comunicare s-au înscris în maratonul nocturn al creativilor.
Noua temă de anul acesta este Work & Play. Participantii sunt provocati să-si arate cele două fete ale activitătii lor de zi cu zi: ce fac, pentru cine fac si cum o fac, dar si cum se distrează in agentie. Toate companiile participante trebuie să organizeze un eveniment in care să integreze tema editiei, însă integrată si redată intr-o manieră proprie in evenimentul organizat pe 2 aprilie.
Pentru al doilea an consecutiv, harta Noptii Agentiilor a depăsit granitele Bucurestiului. Dacă anul trecut au participat alte patru orase, în 2015 s-au alăturat si orasele Brasov si Cluj.
Agentiile care invită pasionatii de comunicare în vizită sunt 2Parale, 4 ACE-pr&publicity, CENTRADE, DDB Romania, Conversion, ERKA Synergy Communication, Infinit Solutions Agency, Kubis, McCann Erickson Bucharest, Nuevo, Papaya Advertising, pastel, Propaganda, Roddia Concept, SCG-Smart Corporation Group si Talentivity din Bucuresti, 3S Studio, FIRESTARTER, High Contrast si The Pharmacy din Brasov, AMM Design, PR&More, Vitrina Advertising din Cluj, Boomerang, innerpride, September din Iasi, Bizmart, Communications MEDIA si Sapient Creative din Oradea, ADwiser, Celmaitare si Electronic Resistance & Kape Illustration din Timisoara.
The Institute este atât fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, cât si organizator al Effie Awards România, scoala ADC*RO.
Noaptea Agentiilor este un eveniment care isi propune să promoveze creativitatea românească, să faciliteze socializarea in rândul celor pasionati de comunicare. Initiativa acestui eveniment a venit din convingerea că si comunicarea este o artă.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Initiază si organizează evenimente si aduce împreună antreprenorii, profesionistii si publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în tară, creste si diversifică audienta atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agentiilor si manufacturilor, promovează antreprenorii si profesionistii creativi pe plan national si international..