transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-06-2014

Petrom, Vodafone si Raiffeisen Bank - nominalizate de ONG-uri ca fiind cele mai active companii din Romania in sustinerea societatii civile

Petrom, Vodafone si Raiffeisen Bank - nominalizate de ONG-uri ca fiind cele mai active companii din Romania in sustinerea societatii civile

Petrom, Vodafone si Raiffeisen sunt considerate cele mai active companii în sustinerea societătii civile de către reprezentantii organizatiilor non-guvernamentale, potrivit unui sondaj realizat de către Cult Market Research. Pe primul loc, cu un procentaj de 56%, se situează compania Petrom, urmată de Vodafone (36%) si Raiffeisen (20%). Companiile Coca-Cola (14%), Orange (7%) si BRD (7%) se situează pe următoarele locuri.

Potrivit aceleiasi surse, companiile private sunt văzute ca o sursă de finantare de 80% dintre ONG-uri, în conditiile în care un procent aproximativ egal (79%) consideră că lipsa banilor este principala dificultate pe care o întâmpină. În acelasi timp, prevederea prin care contribuabilii, persoane fizice, pot redirectiona 2% din impozitul pe venit către sectorul non-guvernamental este considerată o sursă importantă de finantare de către 65% dintre ONG-uri, iar peste jumatate dintre ele doresc ca proiectele desfăsurate în parteneriat să fie promovate de către companii.

Anul acesta, sustinerea sectorului non-guvernamental de către Petrom s-a concretizat si prin redirectionarea a 2% din impozitul pe venit. Pe 26 mai a fost ultima zi de de punere a declaratiilor de redirectionare, iar mai mult de 2.200 de angajati Petrom au reusit să sustină astfel peste 250 de organizatii. ONG-urile din domeniul sănătătii au fost preferate de 58% dintre acestia, 15% au ales dezvoltarea comunitară, iar 11% – domeniul social.

Celelate domenii alese de angajatii Petrom în 2014 au fost cultele (6%) si, în egală măsură, educatia si mediul (5%).

”Le multumim colegilor nostri care au redirectionat cei 2% către cauzele unor ONG-uri, cu 37% mai multi fată de anul precedent. Sectorul non-guvernamental este unul dintre principalii nostri parteneri în implementarea programelor pentru dezvoltarea comunitătilor, parteneriat recunoscut din nou si prin angajamentul colegilor din Petrom. Iar faptul că viziunea antreprenorială este o directie de dezvoltare a societătii civile ne confirma că acest spirit va consolida parteneriatul prin proiecte si initiative comune”, declară Mona Nicolici, Manager Sustenabilitate Petrom.

Potrivit studiului realizat de Cult Market Research, un procent de 92% dintre ONG-uri consideră antreprenoriatul social drept o oportunitate pentru dezvoltarea societătii civile, majoritatea recunoscând beneficiile acestei abordări. De altfel, ”tara lui Andrei”, proiect de responsabilitate socială desfăsurat de Petrom - din care face parte si cea mai importantă competitie din domeniul antreprenoriatului social din România (”Fabricat în tara lui Andrei”) - este considerată campania de sustinere a societătii civile cu cel mai mare impact de către 26% din ONG-uri, in timp ce 5% dintre acestea consideră că impactul cel mai mare îl are ”Gala Societătii Civile” (Rompetrol), iar 4% au nominalizat ”Salvati Copiii” si ”Donează 2% pentru SMURD”.

Studiul, comandat de Petrom si desfăsurat de Cult Market Research în luna martie 2014 a fost aplicat unui esantion de peste 100 de ONG-uri si este reprezentativ la nivel national.

tara lui Andrei sustine proiecte inspirând comunitătile din România să intre în actiune si să-si schimbe viata în domenii cheie: crearea de locuri de muncă, acces la educatie non-formală si cultivarea spiritului civic. Valorile tarii lui Andrei sunt spiritul civic, spiritul de întreprinzător, educatia (non-formală) si inovatia.

tara lui Andrei este o mare comunitate orientată către solutii, o comunitate a celor care nu se dau înapoi de la a lupta pentru a-si transforma initiativele în realitate. Cetătenii tării lui Andrei sunt oamenii cu spirit de lider, orientati către solutii.

Din 2007, Petrom a integrat în strategia sa de business principiile responsabilitătii corporatiste. Compania a alocat peste 30 de milioane de Euro pentru dezvoltarea comunitătilor din România, concentrându-se pe protectia mediului, educatie, sănătate si dezvoltare locală. tara lui Andrei este principala noastră platformă de investitie în comunitate prin care ne propunem să generăm valoare economică si socială prin finantări si transfer de expertiză în vederea sustineri initiativelor antreprenoriale. Petrom este semnatar al UN Global Compact.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar