Statisticile tot mai îngrijorătoare privind obezitatea infantilă si consecintele sedentarismului au transformat alimentatia sănătoasă într-o preocupare serioasă pentru majoritatea părintilor. Cum îi poti face pe micutii pretentiosi să consume legume? Bonduelle România a oferit răspunsurile în cadrul proiectului "scoala Altfel. Masa Altfel".
Bonduelle a lansat initiativa "scoala Altfel.Masa Altfel" cu scopul de a educa preferintele alimentare ale celor mici, prin promovarea consumului de legume si fructe într-o manieră creativă si deosebit de atractivă, structurată sub forma unor ateliere. Evenimentul s-a desfăsurat în săptămâna scoala Altfel, în perioada 06 – 10 aprilie 2015.
Programul, dedicat copiilor din clasele pregătitoare si clasa I, a fost testat în 4 scoli din Bucuresti. În decursul a 50 de minute, durata medie a unui atelier, aproape 300 de copii au descoperit prin jocuri antrenante care sunt beneficiile pentru sănătate a celor mai populare legume si au creat, folosindu-se de acestea, un personaj comestibil pe care l-au luat cu ei la plecare. De asemenea, micutii participanti au primit din partea mascotelor Bonduelle o carte din care vor putea afla mai multe despre legume si modurile gustoase si sănătoase în care acestea pot fi preparate.
Initiativa Bonduelle România a avut un ecou remarcabil în rândul institutiilor de învătământ primar din capitală si ar putea fi extinsă si în afara perioadei "scoala altfel".
"De multe ori, părintii sunt dezarmati de atitudinea de respingere a copiilor fată de legume si pot opta pentru variante mai putin sănătoase. Mesajul Bonduelle este că pregătirea unei mese sănătoase poate fi transformată într-o joacă plină de beneficii. Ne propunem să formăm din părinti si copii o echipă solidă si bine informată, capabilă să facă fără prea mult efort alegerile alimentare cele mai potrivite, iar legumele Bonduelle sunt un partener de nădejde" a declarat Monica Rosu, Marketing and Communications Manager Bonduelle Balkans, Ukraine, Caucasus and Middle Asia.
Afacere de familie înfiintată în anul 1853, Bonduelle si-a asumat misiunea de "a fi numele de referintă la nivel mondial care asigură o viată de calitate, sănătoasă prin intermediul legumelor". Promotor al inovatiei si al viziunii pe termen lung, grupul este în măsură să îsi diversifice activitătile si locatiile geografice, 77% din cifra sa de afaceri fiind realizată în afara Frantei, tara sa de origine.
Legumele sale, cultivate pe 128.000 de hectare, sunt comercializate în 100 de tări sub o varietate de mărci, prin diferite canale de distributie si în toate tehnologiile: conserve, congelate, pasteurizate, uscate si proaspete/gata de utilizare. Bonduelle se afirmă ca un jucător responsabil si renumit pentru practicile sale sociale, care face accesibile majoritătii oamenilor beneficiile si plăcerea unei alimentatii bazate pe legume. .