transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-04-2014

Accace lanseaza o platforma pentru gestiunea integrata a proceselor de contabilitate, salarizare si HR la nivel european

Accace lanseaza o platforma pentru gestiunea integrata a proceselor de contabilitate, salarizare si HR la nivel european

Accace, una dintre principalele companii de externalizare si consultantă de afaceri din Europa Centrală si de Est, lansează o platformă unică - TULIP, ce reuneste toate procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane pe care o companie le are la nivel european, si care permite astfel gestiunea integrată a acestora, indiferent de numărul si locatia geografică a sediilor companiilor.

Platforma TULIP a fost creată pornind de la sistemul electronic de gestionare a fluxurilor de lucru deja implementat de Accace, bazat pe cele mai recente tehnologii pentru gestionarea activitătilor de contabilitate, salarizare si resurse umane.

„Când tehnologia ne oferă atât de multe solutii pentru îmbunătătirea si dezvoltarea afacerilor, nu avem nicio scuză pentru a continua să irosim resursele financiare si umane necesare în gestionarea proceselor interne si a documentelor,  sau să ramânem la aceleasi practici utilizate anul trecut sau cu un an înainte. Numărul mare de furnizori pe care o companie îi utilizează pentru gestionarea documentatiei si pentru procesarea si coordonarea proceselor de contabilitate, salarizare, resurse umane si taxe, numărul de solutii ERP implementate, etc., cresc nivelul costurilor si scad controlul managementului asupra activitătilor interne. De aceea, avantajul unic oferit de TULIP constă în posibilitatea de a optimiza activitătile de business prin simplificarea proceselor interne”, a declarat Jiří Majer, CEO Accace.

Astfel, platforma TULIP a fost dezvoltată ca o solutie pentru principalele probleme întâlnite în cazul companiilor prezente în mai multe tări, din punct de vedere al legislatiilor locale, indiferent de dimensiunea companiei sau industria în care aceasta activează. Platforma se bazează pe anii de experientă pe care Accace îi are pe piata de outsourcing si consultantă si este concepută pentru a gestiona dificultăti precum livrarea datelor / documentatiei la timp, realizarea unui schimb de informatii sigur, asigurarea unui nivel ridicat de control asupra proceselor interne sau a claritătii fluxurilor de aprobare.

În plus, prin unificarea proceselor într-o singură platformă, TULIP rezolvă alte două probleme majore cu care se confruntă în prezent companiile: costurile mari de implementare si dificultatea coordonării furnizorilor la nivel de grup, oferind în schimb servicii de administrare / scanare a documentelor, servere interne pentru găzduirea datelor / documentelor electronice, implementarea tehnologiei OCR, arhivare electronică si nu în ultimul rând elimină necesitatea unui număr mare de angajati pentru introducerea si procesarea datelor.



„Cu ajutorul TULIP, ne-am propus să schimbăm conceptia gresită conform căreia diferentele care apar între procesele implementate local trebuie să fie acceptate ca un rău necesar de către companiile care îsi desfăsoară activitatea în mai multe tări din Europa. Ne concentrăm mai degrabă pe simplificarea proceselor. TULIP permite o tranzitie usoară a operatiunilor pe pietele noi, prin mentinerea controlului asupra grupului de companii si încurajarea strategiei de dezvoltare”, a adăugat Jiří Majer.

Cu o experientă vastă în externalizare si consultantă în regiunea Europei Centrale si de Est, Accace oferă în prezent aceste servicii si la nivel mondial, atât prin intermediul birourilor din România, Republica Cehă, Germania, Ungaria, Polonia, Slovacia, Ucraina si Marea Britanie, precum si în alte 12 tări prin partenerii săi stabili, respectiv în Austria, Brazilia, Bulgaria, Croatia, China, India, Luxemburg, Olanda, Rusia, Serbia, Slovenia si SUA. 

Accace oferă o gamă largă de servicii de contabilitate, raportare financiară, servicii corporate si secretariale, salarizare, administrare de personal, consultantă fiscală si de afaceri. În plus,  Accace pune la dispozitie solutii tehnologice noi pentru a sustine si a îmbunătăti aceste servicii, solutii dezvoltate la nivel global si adaptate în functie de specificul clientilor locali.

Cu o cifră de afaceri anuală la nivel de grup de peste 9 milioane de euro, Accace a reusit să atragă de-a lungul timpului clienti de renume din domeniul imobiliar, precum CBRE sau GE Capital Real Estate, domeniul financiar, ca Allianz si ING, producători mondiali, cum ar fi Pirelli, Goodyear, Yamaha, Scania, ASUS, Sharp, Olympus si Orsay, dar si companii din domeniul serviciilor, precum Grafton Recruitment sau Falck Fire Services.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar