|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 16-07-2012 |
Communication & PR skills for the assistant manager - 27 iulie 2012, Bucuresti
Alte stiri la aceasta categorie
La Bucuresti, Hotel InterContinental, sala Opera, este programat pe data de 27 iulie 2012 seminarul cu tema Communication & PR skills for the assistant manager. Urmare a cererilor de participare, Frodo.ro impreuna cu firma de consultanta Think Creative continua seria de seminarii interactive dedicate rolului asistentului de manager in concordanta cu nevoile economiei globale.
Avand traditia de 4 ani de a fi unicul eveniment de acest gen din piata, denumit generic “Communication & PR Skills for the assistant manager“, seminarul are ca scop modificarea profilului traditional al secretarei (asistentului de manager) si aducerea unui plus de valoare persoanelor care functioneaza in cadrul companiilor, sub aceasta titulatura.
In ziua de 27 iulie 2012 la Hotel InterContinental Bucuresti (sala Opera) seminarul se va desfasura ca program de training la nivel avansat in domeniul compententelor legate de comunicare si PR specifice activitatii de asistenta manageriala.
Datorita recesiunii economice ce a impus reorganizarea unor departamente, din ce din ce in ce mai multe secretare moderne sunt puse in situatia de a desfasura activitati care intrau in mod traditional in atributiile departamenelor de PR sau comunicare: organizarea de evenimente redactarea de newslettere realizarea unor materiale de comunicare corporatista - cataloage, agende, calendare relatia cu presa, etc
Aparitia noilor tehnologii informationale si comunicationale “secretarizeaza’’ in mod eficient o parte din activitatea managerului si sporesc accesul secretarei la informatii si aportul acesteia la actul decizional.
Introducerea unor notiuni si competente din domenii precum teoria comunicarii, relatiile publice, comunicarea corporatista au ca scop definirea unui nou profil al asistentului de manager in noul context al adaptarii tarii noastre la cerintele Uniunii Europene si la schimbarile cauzate de recesiunea economica.
Uneori ,,e mai usor sa gasesti un expert sau un strateg decât o secretara buna”, spunea Prof. Mircea Malita subliniind importanta rolului asistentului de manager in cadrul companiei. Si aceasta pentru ca eficienta activitatii de secretariat implica atat competente strategice cat si expertize in domenii din cele mai diverse, dar in special in domeniul comunicarii.
Participantii vor primi certificat de participare si CD-ul “Totul despre motivarea angajatilor" acordat de Rentrop & Straton, Grup de Editura si Consultanta in Afaceri. Termen limita de inscrieri si plati: 24 iulie 2012. Pentru a asigura o cat mai buna interactivitate si discutii de unu la unu, numarul locurilor este limitat la maxim 30 de persoane. Detalii complete pe www.frodo.ro..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|