|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 05-06-2012 |
Green Office - angajatii Cosmote reduc consumul de resurse pentru protejarea mediului inconjurator
Alte stiri la aceasta categorie
COSMOTE România continuă să îşi implice angajaţii, pentru al cincilea an consecutiv, în Green Office, programul intern care are ca scop protejarea mediul înconjurător prin reducerea, reutilizarea şi reciclarea resurselor în cadrul activităţilor de bază din birouri.
De-a lungul ultimilor patru ani, cei trei „R”: reducerea electricităţii, consumului apei şi hârtiei, reutilizarea şi reciclarea hârtiei şi a materialelor din plastic au devenit o obişnuinţă pentru echipa COSMOTE, care a ajuns la rezultate semnificative. Astfel, în 2011 comparativ cu 2008:
Consumul de electricitate, apă şi hârtie a fost redus cu 30% în cifre absolute; în acelaşi timp, reducerea pe fiecare angajat a fost de aproximativ 40%;
Cantitatea de hârtie şi plastic colectată pentru reciclare a crescut de 10 ori în cifre absolute; cantitatea colectată per angajat a crescut de 9 ori.
Începând cu 2008, programul Green Office a contribuit la colectarea a 13,55 tone de deşeuri de hârtie tipărită, echivalentul a 230 de copaci şi 4,9 tone de material plastic, care au fost trimise către reciclare prin intermediul companiilor specializate.
De-a lungul anilor, compania a adăugat şi colectarea pentru reciclare a telefoanelor mobile, accesoriilor, becurilor, cartuşelor de imprimantă de către angajaţi şi reducerea consumului de combustibil al flotei de maşini.
„După 4 ani de efort constant, suntem bucuroşi să prezentăm rezultate care susţin politica noastră de mediu; mult mai puţine resurse consumate şi mai multe materiale reciclate în întreaga companie şi de către fiecare angajat. Astfel, confirmăm angajamentul companiei de a reduce impactul negativ asupra mediului, prin contribuţia fiecărui angajat. Felicităm toţi colegii noştri care au luat în serios provocarea de a proteja mediul şi au înţeles motto-ul „Lumea noastră eşti tu”, contribuind astfel la o lume mai curată pentru toţi consumatorii noştri”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Senior Manager COSMOTE România.
În 2012, campania de comunicare internă începe odată cu Ziua Mondială a Mediului şi cuprinde câteva momente artistice pentru angajaţii companiei. Principalul obiectiv este de a educa angajaţii să reducă în continuare utilizarea hârtiei, în special prin tipărirea faţă-verso.
Pe lângă programul Green Office, concentrat pe implicarea angajaţilor, COSMOTE România monitorizează cu atenţie consumul de resurse în companie, precum electricitatea şi combustibilul din cadrul reţelei de telecomunicaţii şi ambalarea produselor comerciale. De asemenea, compania trimite către reciclare excesul de materiale din depozite (carton, plastic, lemn), bateriile industriale şi lubrifianţii de ulei ars de la staţiile de bază, precum şi echipamentul uzat de IT şi din reţea.
Green Office este un program intern care vizează reducerea, reutilizarea şi reciclarea resurselor în activităţile de birou ale COSMOTE România. Programul se concentrează pe educarea şi implicarea angajaţilor companiei privind protecţia mediului, începând cu propriul lor loc de muncă. Angajaţii companiei beneficiază de formare profesională în domeniul protecţiei mediului; în acelaşi timp, au fost instalate containere de colectare în toate departamentele, astfel că hârtia, plasticul şi deşeurile electronice pot fi colectate separat. Programul este, de asemenea, derulat în societăţile Germanos Telecom România, Sunlight Filiala Bucureşti şi Telemobil.
În acest an, Ziua Mondială a Mediului împlineşte 40 de ani de când a fost prima dată sărbătorită pe 5 iunie 1972 şi reprezintă conştientizarea importanţei unui mediu curat, a reducerii poluării şi a economisirii de energie.
COSMOTE România avea aproximativ 6,4 milioane de clienţi la 31 martie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|