|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 15-03-2015 |
Inscrieri in programul de internship Butterfly Effect, editia 2015, organizat de PepsiCo Romania
Alte stiri la aceasta categorie
PepsiCo România lansează cea de-a sasea editie a programului de internship „Butterfly Effect”. Acesta se desfăsoară sub forma unui concurs pe www.pepsicointernship.ro, unde studentii si masteranzii se pot înscrie până la data de 29 aprilie. Pe baza aplicatiilor, 20 de studenti vor fi selectati pentru sesiunea de internship din acest an, desfăsurată în perioada mai - septembrie 2015.
În editiile anterioare ale programului „Butterfly Effect”, 100 de tineri au beneficiat de cursuri de formare în cadrul PepsiCo, iar 18 dintre acestia sunt în prezent angajati în companie, în diverse departamente.
În toate etapele internshipului, tinerii la început de drum îsi vor dezvolta abilitătile de lucru si de luare a deciziilor, de interrelationare cu angajatii si proiectele în desfăsurare, îsi vor completa cunostintele teoretice cu experienta profesională pe care o vor acumula în cadrul internshipului si vor avea ocazia să învete cum functionează o companie multinatională de talia PepsiCo.
„PepsiCo este unul dintre cei mai respectati si recunoscuti angajatori la nivel global, fiind premiat si în acest an de către Top Employers Institute pentru conditiile de lucru exceptionale pe care le oferă angajatilor si pentru programele pe care le desfăsoară în mod frecvent pentru dezvoltarea acestora. Astfel, în linie cu această traditie, la PepsiCo România investim continuu în dezvoltarea si sustinerea tinerelor talente care doresc să-si construiască o carieră de succes si care nu au foarte multe posibilităti de dezvoltare si de acumulare a experientei practice în timpul facultătii. ‹‹Butterfly Effect›› este un program cu atât mai frumos, cu cât acesta se poate finaliza cu un job în cadrul companiei noastre”, a declarat Anda Drilea, HR Director, Commercial & Franchise - Balkans, Greece, Cyprus & Israel.
Programul de internship „Butterfly Effect” este compus din trei faze ce îsi propun să atragă (BIG), să dezvolte (BOOST), să filtreze si să recruteze (BORN) talente din rândul studentilor.
Prima fază, BIG (Business Institute for future Graduates) va avea loc în perioada 18 – 29 mai la sediul din Bucuresti, pe teren si în fabricile companiei, fiind sustinută de o o echipă internă de pregătire care va efectua sesiuni functionale de training pentru studentii selectati.
A doua fază, BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) este un internship de vară plătit, ce va avea loc în perioada iunie - august. Acestă etapă va fi destinată unui număr de interni cu abilităti transfunctionale (cei alesi în urma primei faze, BIG), purtându-i într-o călătorie pe parcursul căreia vor întelege activitatea companiei si vor fi expusi la diverse provocări. Internii vor fi angajati cu contract pe perioadă determinată.
A treia fază, BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers), se derulează începând cu luna septembrie. Aceasta este etapa finală a programului, pe parcursul căreia cei mai bun interni recrutati continuă să se familiarizeze cu organizatia, urmând un Program Structurat On-Boarding, cu sansa de a deveni angajati permanenti.
„As vrea să vorbesc despre experienta PepsiCo comparând-o cu facultatea. Cu totii am fost acolo sau încă suntem. Stim cu totii că în facultate primim responsabilităti de care ne putem feri sau le putem amâna pentru o anumită perioadă. Dacă citesti asta, înseamnă că îti doresti să îti cresti responsabilitătile, să nu le mai amâni. Ele te vor dezvolta profesional si personal într-un ritm alert. Asa functionează această companie - PepsiCo îti oferă oportunităti, trebuie doar să ti le asumi. Satisfactia ulterioară va fi considerabilă”, a declarat Tiberiu Badea, fost participant „Butterfly Effect”, actual DTS Sales Manager Beverages Assistant.
„Faza BOOST a fost grozavă pentru că am învătat multe lucruri despre mine, în special de cât de multe sunt capabilă; erau lucruri pe care credeam că nu pot să le fac, însă PepsiCo mi-a demonstrat contrariul prin proiecte minunate si oameni care si-au făcut mereu timp să îmi explice procesele/businessul”, a spus Diana Dobre, fost participant „Butterfly Effect”, actual Assistant Brand Manager Colas PepsiCo România.
Pe 1 si 2 aprilie la Universitatea Politehnică din Bucuresti si la Academia de Studii Economice se vor organiza două evenimente în cadrul cărora studentii vor afla, de la profesionistii PepsiCo, mai multe informatii despre internship si companie.
Tinerii interesati să aplice pot accesa www.pepsicointernship.ro pentru a completa un scurt chestionar online si pentru a trimite CV-ul, alături de un eseu de maxim 1000 de cuvinte. Studentii selectati vor fi anuntati pe 12 mai 2015, prin intermediul site-ului..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|