Începând din luna noiembrie 2012, Ioana Popa se alătură agentiei full–service si preia coordonarea echipei de client service, implicându-se în acelasi timp în toate aspectele operationale si oferind input strategic pentru proiectele Godmother.
“Implicarea Ioanei în activitatea Godmother aduce un plus de rigoare si în acelasi timp o perspectivă diferită asupra abordării proiectelor, având în vedere experienta sa îndelungată “de partea clientului”. Sunt convins că, împreună, vom continua să realizăm proiecte de succes, mentinând accentul pe mixul dintre know-how, eficientă, creativitate si timp de reactie” a declarat Valentin Văcărus, Managing Director Godmother.
Ioana Popa are o experientă de 11 ani în comunicare si marketing, timp în care a coordonat campanii integrate si a gestionat bugete de comunicare ale unor branduri importante de pe piata românească.
Înainte de a se alătura agentiei Godmother a ocupat pozitii precum: Marketing Officer Wholesale Banking în cadrul ING Bank, Brand and Communication Manager Millenium Bank si Marketing and Communication Manager IBP Group.
“Mă bucur să fiu parte din echipa Godmother si nu ascund faptul că îmi doream o astfel de provocare si oportunitate profesională. Am găsit în Godmother un spirit aparte si o echipă de profesionisti, precum si o convergentă de viziune – elemente pe care le consider fundamentale pentru succesul în proiectele de comunicare dar si pentru parteneriatele pe termen lung” a declarat Ioana Popa, Client Service Director Godmother
Godmother este o agentie de comunicare full service înfiintată în 1997 sub numele de Speed Promotion ca un mic butic de creatie si productie cu sloganul “You brief, we deliver”.
Din 2004 a devenit agentie de publicitate full service independent, iar în 2008 a trecut printr-un proces de rebranding în urma căruia s-a pozitionat pe piată sub numele de Godmother si sloganul “Professional Hocus-Pocus”. Momentul rebrandingului a coincis si cu o concentrare mai mare pe specializarea pe competente a membrilor echipei si începerea dezvoltării de proiecte ce implică comunicarea integrată.
Anul 2011 a însemnat pentru Godmother o crestere de 20% a cifrei de afaceri si o dezvoltare din toate punctele de vedere (servicii, echipă, campanii), trend care continuă si în 2012, pentru finalul căruia reprezentantii agentiei estimează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro.
Printre clientii actuali ai Godmother se numără: Google România, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Cyathus Romania, Bioromoil (AutoMat), Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Case Utilaje, Perla Nord, Doppel Hertz, Energy Holding, LLP Dinalycs, Siel Invest, Edenred Romania, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast, AFI Cotroceni, Best Jobs si multi altii..