|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 08-11-2015 |
KFC continua parteneriatul cu ASE, oferind studentilor 5 noi stagii de internship remunerate
Alte stiri la aceasta categorie
KFC continuă parteneriatul cu ‚Academia de Studii Economice’ din Bucuresti, oferind studentilor de la ASE cinci noi stagii de internship remunerate, pentru anul universitar în curs. Studentii pot opta pentru unul dintre departamentele: HR, Operational, Financiar, Supply Chain sau Marketing. Studentii selectati vor fi angajati cu contract de muncă în cadrul departamentului ales, pe o perioadă de două luni, cu un program flexibil de 4 sau 6 ore pe zi, stabilit în functie de orarul lor.
„Credem în tineri si vrem să le oferim posibilitatea de a învăta si de a se dezvolta profesional încă din anii de studentie. Dacă anul trecut am oferit 5 stagii de practică în departamentul de marketing, anul acesta ne-am gândit să le oferim studentilor diversitate, îndemnându-i să îsi aleagă departamentul care se înscrie cel mai bine în planurile lor de viitor. Le urez succes tuturor celor care se înscriu în program si sunt convins că vor învăta multe de la colegii mei”, a declarat Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC.
"Stagiile de internship oferite de US Food Network studentilor Academiei de Studii Economice din Bucuresti pe parcursul anului universitar 2014-2015 au reprezentat o oportunitate pentru studenti de a îmbina cunostintele teoretice cu experienta practică în una dintre cele mai importante companii din domeniu. Totodată, programul de lucru flexibil, de 4 sau 6 ore pe zi, a permis ca activitatea academică a studentilor nostri să nu aibă de suferit. Universitatea noastră este extrem de multumită de rezultatele programului de internship si va sprijini în continuare initiativele similare ale US Food Network" a declarat Pavel Năstase, Rector al ASE Bucuresti.
Programul de internship oferă studentilor posibilitatea de a întelege cât mai bine brandurile Yum! si modul în care se desfăsoară activitatea în companie. Studentii vor avea astfel ocazia să se implice în activitătile zilnice, să învete de la echipa KFC si să pună în practică cele învătate în cadrul facultătii.
KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lant de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reteta Originală, Extra Crispy, Kentucky Grilled Chicken si Extra Crispy Strips, Aripioare picante, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvisuri de pui proaspăt preparate, biscuiti si garnituri. Există peste 19,400 de locatii KFC în 120 de tări si teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)
În România, lantul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenta pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network si numără 56 de restaurante atât în Bucuresti, cât si în alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC România operează si un restaurant la Chisinău, Republica Moldova.
Despre Yum! Brands
Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, detine peste 41,000 restaurante în peste 125 de tări si teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind si unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord. Mărcile de restaurante detinute de companie - KFC, Pizza Hut si Taco Bell - sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza si stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internatională de retail..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|