Reprezentanții retailerului Lidl se vor afla pe 25 și 26 martie 2016 la evenimentul “Angajatori de Top” din București, care se desfășoară la Sala Palatului. Oferta Lidl, unul din liderii la nivel de salarii din retail, include joburi în cadrul centrului logistic Chiajna, în magazine și în sediul central.
Participanții la ediția din acest an a celui mai mare târg de cariere la nivel național, “Angajatori de Top” (25 – 26 martie), se vor putea familiariza cu paleta variată de joburi din cadrul Lidl. Aceasta include poziții disponibile în centrul logistic Chiajna (de pildă, Șef de Grupă pentru departamentul Logistică), precum și în echipa de vânzări, de la Asistent Manager Magazin și Adjunct Manager Magazin până la Șef de Vânzări. Totodată, retailerul oferă numeroase locuri de muncă la sediul său central. Printre acestea se numără Junior Marketing Specialist și Asistent Departament Calitate, dar și Analist Achiziții, Project Manager Expansiune și Responsabil Flotă. Cei care vor veni la evenimentul de la Sala Palatului vor putea aplica la oricare din aceste posturi. Mai mult, reprezentanții retailerului vor susține prezentarea "Managementul, sportul în care fac performanță zi de zi".
"Oferta de joburi de la Lidl este amplă, diversificată și adecvată unei multitudini de etape în carieră, fie că e vorba de entry level sau de poziții de management.
Există însă un numitor comun al tuturor pozițiilor disponibile: profilul angajatului Lidl -ambițios, dinamic, adaptabil, interesat de activități cât mai variate și motivat de oportunități de dezvoltare în carieră și de învățarea continuă. Mai mult, pentru că ne caracterizează investiția în oameni, derulăm Campionatul de Management, un program cu ajutorul căruia le oferim absolvenților de facultate șansa de a deveni lideri ai industriei de retail“, a declarat Ileana Ștefan, Director de Resurse Umane Lidl.
Cei care au terminat facultăți cu profil economic, umanist sau tehnic au oportunitatea unui start în carieră la Lidl România prin intermediul Campionatului de Management, la care se pot înscrie și la “Angajatori de Top”. Cei care vor trece de procesul de selecție beneficiază timp de un an de formare în cadrul departamentelor și centrelor Lidl, inclusiv în magazine, și de un pachet salarial peste medie. Participanții la Campionatul de Management vor parcurge traininguri de formare și dezvoltare a competențelor cheie: leadership, comunicare, organizare și planificare. Programul se termină cu o evaluare în urma căreia cei mai buni dintre participanți vor primi o ofertă de angajare permanentă la Lidl pe o poziție adecvată abilităților și aptitudinilor lor.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 26 de țări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Având mai mult de 200.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial..