Cu o experienţă de peste 10 ani în relaţii publice, resurse umane şi comunicare, Alina Meleşcanu se alătură echipei Ogilvy Public Relations ca PR Director. Expertiza în arii de comunicare precum consumer marketing, corporate communications, CSR, social marketing, crisis management sau social media, dar şi experienţa sa diversificată în industrii precum FMCG, healthcare, finanţe-bănci-asigurări sau real estate o recomandă pentru noua poziţie în cadrul biroului din România al uneia dintre cele mai prestigioase agenţii de comunicare din lume – Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucharest.
Printre cele mai importante conturi şi proiecte din portofoliul Alinei Meleşcanu, portofoliu deţinut în cadrul Rogalski Grigoriu, se numără: Pfizer, Colgate&Palmolive, Farmec - Gerovital, Spitalul Euroclinic, REGINA MARIA Reţeaua privată de sănătate, Plus Discount, LeasePlan, Cramele Halewood, Băneasa Shopping City, Ţiriac Imobiliare – Stejarii, Interamerican, Second Life – Virtual Bucharest. De asemenea, Alina a coordonat programe de comunicare pentru instituţii medicale importante - Institutul “Marius Nasta”, Societatea Română de Pediatrie, Societatea Română de Pneumologie (Pediatrică), Societatea Română de Urologie.
De-a lungul activităţii sale, Alina Meleşcanu s-a bucurat de recunoaşterea experienţei dobândite prin premii şi nominalizări obţinute în ţară şi la nivel internaţional: Golden Award for Excellence pentru campania “Băneasa Shopping City, cel mai aşteptat mall din România!”; Silver Awards for Excellence pentru campania Institutului Naţional “Marius Nasta”, "Fumatul este o boală" şi pentru campania Interamerican “Olimpici în asigurări”; 2 premii IPRA Golden World Awards pentru campania Second Life - Bucureştiul Virtual “What a fun time to be here! ", în cadrul IPRA Golden World Awards 2009.
“În acest moment avem o echipă formată exclusiv din oameni de PR seniori care au experienţa, talentul şi creativitatea necesare noului model de comunicare cerut de contextul de business actual. Integrarea Alinei Meleşcanu în echipa noastra era firească, luând în considerare calităţile sale, portofoliul de proiecte realizate de-a lungul timpului, dar şi extinderea specializării Ogilvy PR în ariile de consumer marketing şi healthcare in acest an”, a declarat Alina Stanciu Managing Director Ogilvy Public Relations.
“Este un pas firesc în evoluţia mea profesională şi cred că, după mai bine de 10 ani petrecuţi în cadrul unor companii româneşti, alegerea unei agenţii de PR globale îmi oferă noi oportunităţi”, a declarat Alina Meleşcanu PR Director Ogilvy Public Relations.
Fondată în 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti este biroul din România al Ogilvy PR Worldwide, companie internaţională cu renume în domeniul relaţiilor publice, parte a grupului WPP.
În România, agenţia face parte din grupul Ogilvy şi oferă servicii specializate de corporate communication, consumer marketing, healthcare, technology şi social marketing, având o echipă de consultanţi cu experienţă bogată în relaţii publice.
Orientată către managementul reputaţiei clienţilor săi, echipa Ogilvy PR asigură servicii complexe de comunicare de brand, comunicare B2B, influencers management, corporate responsibility, comunicare internă, crisis management, digital influence. Din portofoliul Ogilvy Public Relations fac parte LG Electronics, Pfizer, J&B, Johnnie Walker, Tazovsky, Caroli Foods Group, PeliFilip, Sonae Sierra, Romastru Trading, Adrem Invest, Comisia Europeană, precum şi alte mărci şi companii locale şi internaţionale.
.