|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 03-06-2012 |
Profesorul Philip Kotler a vorbit la Ateneul Roman in fata a sute de manageri si profesionisti de marketing
Alte stiri la aceasta categorie
Ateneul Român a fost neîncăpător pentru profesionistii de marketing si managerii care au participat la trainingul certificat Marketing 3.0, sustinut de Prof. Philip Kotler si organizat de către V+O Communication în parteneriat cu Choice Management & Consulting si Confident PR.
Cele mai vizionare companii din România au trimis vineri, la Ateneul Român, sute de manageri si profesionisti de marketing pentru a afla de la însusi părintele marketingului, profesorul Philip Kotler, despre gestionarea celor mai importante provocări si oportunităti în afaceri, căutarea si exploatarea la maxim de noi idei si metode pentru strategiile de marketing, precum si îmbunătătirea puterii brandului.
„A fost o ocazie unică în viată pentru profesionistii de marketing din mediul de afaceri românesc să afle direct de la Prof. Philip Kotler ultimele informatii privind noul său model de marketing – Marketing 3.0. Profesorul Kotler a vorbit astăzi despre puterea brandingului prin gândirea orientată spre spiritul uman, latura umană a Marketing-ului 3.0, modul de aplicare a segmentării, targetării si pozitionării pentru a cuceri pietele, pentru a aplica apoi eficient diferentierea de produs si constructia de brand”, a declarat Loredana Visa, General Manager V+O Communication, unul dintre organizatorii evenimentului.
Organizatorii le multumesc partenerilor - Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova si JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic si Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU si Romtelecom (parteneri educationali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athenee Palace Hilton, BGS, COSMOTE România, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetărie, Evergreen Concept, Fan Courier, Lexus, MobilPay si Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR si Ziarul Financiar (parteneri media), pentru sprijinul acordat evenimentului.
„Astăzi, managerii si profesionistii de marketing au pus astfel România pe harta mondială a marketingului modern pe care, asa cum spunea profesorul, companiile mari creează piete”, a concluzionat Loredana Visa, General Manager V+O Communication.
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing international la scoala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitătii din Northwestern, SUA. Este licentiat în economie al Universitătii din Chicago si doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.
Philip Kotler este inventatorul celor „4P” în Marketing (care acum au devenit cei „7P”) precum si inventatorul conceptului de „Marketing Social” si este implicat în cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editie – cel mai utilizat manual de marketing în universitătile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câstigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing.
Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Putri
I like article Puterea | betuay-reviews.info. Thanks for giving your ideas. I'd personally also like to state that video games have been actually evolving. Today's technology and revolutions have made it simpler to create practical and enjoyable games. These types of entertainment video games were not as sensible when the concept was first being used. Just like other kinds of electronics, video games too have had to grow via many ages. This itself is testimony for the fast growth and development of video games.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|