Flanco Retail anunta numirea lui Radu Batrinu in functia de Director de Marketing al companiei. Cu o experienta de 11 ani in retailul electro-IT, Radu Batrinu se alatura echipei Flanco din pozitia de Trade Marketing Manager la reprezentanta romaneasca a unuia dintre cei mai importanti producatori mondiali de electrocasnice. El o inlocuieste pe Marina Zara, care a coordonat activitatile de marketing la Flanco in ultimii doi ani.
„Avand cunostinte relevante atat in vanzari, cat si in marketing, Radu Batrinu va coordona activitatile de promovare si comunicare ale companiei, cu focus pe campanii si servicii care aduc plus valoare clientilor”, a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco.
„Radu impartaseste abordarea noastra centrata pe clienti si prin proiectele dezvoltate alaturi de Departamentul de Marketing, Flanco va castiga si mai mult increderea acestora, oferind solutiile si serviciile de care au nevoie.”
Radu Batrinu a ocupat pozitii de management in vanzari timp de 6 ani, mai intai in cadrul industriei alimentare, apoi in dinamicul sector electro-IT, incepand cu 2003. Ca Regional Sales Manager pentru un mare producator de electrocasnice, a fost responsabil de implementarea strategiei si indeplinirea obiectivelor de vanzari ale companiei, precum si de coordonarea relatiei cu partenerii comerciali. In 2007 a fost numit Trade Marketing Manager, stabilind strategia de vanzari, pe categorii de produse si canale de distributie si valorificand informatiile despre evolutia pietei.
„Dupa mai bine de 10 ani de marketing, sunt pregatit pentru noi proiecte alaturi de Flanco, in aceeasi industrie dinamica, pe care o cunosc foarte bine”, a declarat Radu Batrinu.
„Departamentului de marketing dintr-o companie reprezinta unul dintre principalele motoare pentru stimularea consumului, iar Flanco are un potential impresionant de a influenta evolutia segmentului pe care activeaza. Sunt sigur ca la Flanco vom dezvolta proiecte inovatoare menite sa castige increderea clientilor pe termen lung.”
Radu Batrinu este absolvent al Universitatii Transilvania din Brasov si are numeroase traning-uri si cursuri de specialitate.
Cu un numar de 900 de angajati, Flanco detine o retea de 81 de magazine, aflate in cele mai importante zone comerciale din 50 de orase. Oferta Flanco, disponibila in magazine si pe site-ul www.flanco.ro, include o gama variata de produse, pachete de creditare – prin intermediul mai multor parteneri financiari, servicii pentru intreaga familie si pentru companii. Flanco a inregistrat la sfarsitul anului 2012 o cifra de afaceri de 137 de milioane de euro si detine o cota de piata de 13% din vanzarile realizate in magazine, fiind al doilea mare jucator din piata..