DPD România, unul dintre cei mai importanti jucători de pe piata locală de coletărie si curierat expres, are, începând cu luna martie, un nou director comercial. Răzvan Tudor vine cu o experientă de peste 18 ani în dezvoltarea si implementarea de strategii comerciale, cumulată în companii importante precum Heineken sau Coca-Cola HBC.
Noul membru al echipei de top management DPD România este absolvent al Universitătii Politehnice din Bucuresti si detine o certificare de specialist în marketing, obtinută la Londra.
Înainte de a se alătura DPD, Răzvan Tudor a ocupat functia de Head of Modern Trade în cadrul Heineken România, respectiv Commercial Excellence and Business Developement Director la Coca-Cola HBC.
”Îi urăm bun venit lui Răzvan în echipă. Suntem siguri că know-how-ul si expertiza demonstrată timp de 18 ani îsi vor spune cuvântul si vor genera rezultate vizibile în strategia comercială DPD. Anul acesta este extrem de important pentru noi. Am anuntat investitii, dezvoltare de noi servicii – atât pentru clientii B2B, cât si B2C, astfel că directorul comercial ocupă o pozitie cheie în echipa noastră”, declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
În calitate de Director Comercial, Răzvan Tudor coordonează echipa de specialisti DPD în vânzări, marketing si strategii comerciale.
”Am avut parte de o primire entuziastă, din partea unor profesionisti orientati spre rezultate. Sunt convins că vom face echipă bună împreună, obiectivul nostru comun fiind dezvoltarea si rafinarea continuă a business-ului DPD”, declară si Răzvan Tudor, noul Director Comercial al DPD.
DPD România este unul dintre cei mai mari curieri de pe piata locală, cu afaceri de peste 20,5 milioane euro în 2015, în crestere cu 23% fată de 2014. Pe fondul investitiilor în extinderea capacitătii logistice, a evolutiei comertului electronic, dar si a noului serviciu de livrare de paleti, compania anticipează pentru acest an cresterea livrărilor cu 35% si a cifrei de afaceri cu 30%, comparativ cu 2015.
DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Prin tehnologia inovatoare, cunoasterea pietei locale si cele 2 servicii Predict si PalletOne, DPD România oferă cea mai bună experientă de livrare atât expeditorilor, cât si destinatarilor.
Cu o echipă de peste 600 de angajati si francizori si având acces la o retea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual 7 milioane de colete.
.