Incepand cu 1 martie 2013, Robin van Rozen va prelua conducerea Philips Romania, precum si operatiunile comerciale ale Consumer Lifestyle in tarile din Europa de Sud-Est.
Din pozitia de Country Manager Philips Romania si Commercial Leader South East Europe pentru Philips Consumer Lifestyle, Robin van Rozen va coordona sectorul Consumer Lifestyle, care include produsele electrocasnice si espressoarele automate Saeco, produsele de ingrijire personala si pentru ingrijirea mamei si copilului AVENT, produse audio-video si accesorii. in Romania, Philips ofera servicii si solutii profesionistilor si consumatorilor prin intermediul a trei sectoare de activitate care se completeaza reciproc: sectorul produselor si solutiilor pentru domeniul sanatatii, sectorul produselor si solutiilor de iluminat si sectorul produselor Consumer Lifestyle.
De origine olandeza, Robin van Rozen are o experienta de 10 ani in compania Philips, in pozitii de conducere in departamentele de marketing si vanzari, din Amsterdam si Londra. incepand cu aprilie 2010, a ocupat pozitia de Senior Marketing Director Central & Eastern Europe, coordonand activitatile de marketing in cele 17 tari ale Europei Centrale si de Est. Din aceasta pozitie, Robin van Rozen a luat contact permanent cu piata locala.
Robin van Rozen are studii de specialitate in marketing si finante finalizate la Universitatea din Maastricht, fiind, de asemenea, absolventul unui Executive MBA la Wharton Business School.
„Philips este poate unul dintre cele mai apreciate branduri in ceea ce priveste calitatea si increderea acordata de consumatori. Am facut parte din evolutia acestui brand, la nivel regional, timp de aproape 3 ani, iar noua pozitie îmi da ocazia sa contribui la cresterea companiei consolidand pozitia de leader construita cu daruire de echipa locala.” spune Robin van Rozen.
Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHIA) este o companie diversificata care ofera produse si servicii din domeniul sanatatii si bunastarii, concentrate pe îmbunatatirea vietii oamenilor cu ajutorul inovatiilor. Ca lider mondial in sanatate, lifestyle si solutii de iluminat, Philips integreaza tehnologii si design in solutii centrate pe oameni, pe baza sugestiilor clientilor si a promisiunii marcii “sense and simplicity”.
Cu sediul in Olanda, Philips are peste 118.000 de angajati indomeniul vanzarilor si serviciilor in peste 100 de tari din intreaga lume. Cu vanzari de 24,8 de miliarde de euro in 2012, compania este lider de piata in segmentul de ingrijiri cardiace, ingrijiri pentru afectiuni acute si ingrijiri medicale la domiciliu, in domeniul solutiilor de iluminat eficiente din punct de vedere energetic si al noilor aplicatii de iluminat, precum si in produse de lifestyle pentru bunastarea si placerea personala, detinand pozitii puternice de lider in segmentul aparatelor de ras si intretinere pentru barbati, aparatelor portabile de entertainment si igienei orale. .