|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 05-07-2012 |
Training german pentru angajatii Hornbach Timisoara
Alte stiri la aceasta categorie
Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, va inaugura în această vară cel mai nou magazin din reţea, la Timişoara, în cadrul căruia vor fi angajate 115 persoane şi relocate alte 5 din locaţiile deja existente.
Recrutarea angajaţilor unui nou magazin ce urmează a se deschide, cum este cazul celui din Timişoara, se iniţiază prin intermediul mijloacelor media, cum ar fi anunţurile pe site-urile de job-uri, în ziare, prin intermediul bannerelor sau pe site-ul companiei, www.hornbach.ro.
„Principalele criterii în baza cărora invităm candidaţii la un prim interviu sunt reprezentate de motivaţia pentru care au ales Hornbach, capacitatea de a se orienta către client, dorind în acelaşi timp să identificăm care ar fi departamentul sau domeniul de activitate pentru care ar fi potriviţi”, a declarat Mihaela Boghiu, Human Resources Manager Hornbach România.
Dincolo de angajaţii recrutaţi astfel, fiecare magazin nou din reţeaua Hornbach are în rândul personalului şi persoane care activează deja în cadrul companiei şi care ocupă, de cele mai multe ori, o funcţie de conducere în noua locaţie. În acest fel, Hornbach acordă tuturor angajaţilor şansa de a promova în cariera profesională.
„Pentru a sprijini personalul actual în dezvoltarea profesională şi personală, în fiecare an sunt organizate programe speciale menite să îi sprijine pe angajaţi în creşterea pe scară ierarhică în cadrul Hornbach”, a mai afirmat reprezentanta companiei.
Asfel, majoritatea personalului de conducere din magazine provine din rândul angajaţilor ce au trecut treptat prin mai multe etape de dezvoltare profesională. În cazul Hornbach Timişoara, Directorul de Magazin, Bogdan Zgură, a început în funcţia de şef raion, fiind angajat al companiei încă din februarie 2007. Ulterior, odată cu oportunitatea deschiderii unui nou magazin, a fost promovat în funcţia de director adjunct, iar deschiderea locaţiei din Timişoara a însemnat o nouă şansă în cariera sa profesională.
Potrivit unui studiu realizat în noiembrie 2011, magazinele Hornbach se află pe prima poziţie în preferinţele clienţilor atunci când vine vorba de sortiment, raport calitate - preţ, produse calitative şi, mai ales, consiliere profesională. Pentru a avea specialişti în fiecare magazin, Hornbach susţine programe de şcolarizări pentru orice nou angajat, acest lucru desfăşurându-se în prezent şi pentru magazinul din Timişoara.
„Noii angajaţi nu sunt trimişi în magazine fără a fi şcolarizaţi înainte şi fără să cunoască în detaliu ce trebuie să facă, indiferent de experienţa acumulată până la acel moment. Din acest motiv aceştia participă la training-urile de iniţiere, în care se familiarizează cu modul în care ar trebui să decurgă activitatea lor zilnică din magazin în funcţie de complexitatea departamentului pentru care au fost angajaţi”, a mai spus Mihaela Boghiu.
Astfel, toţi angajaţii beneficiază de training-uri standard precum cele în domeniul vânzării şi cele privind procesele specifice Hornbach, dar şi de şcolarizări în anumite domenii de activitate (şcolarizări în domeniul acvaristică, cursuri pentru obţinerea de autorizaţie de conducere motostivuitor, şcolarizări de produse etc.).
O parte dintre noii angajaţi Hornbach Timişoara provin şi din rândul persoanelor ce iau parte la un program de formare profesională pilot pentru meseria de tehnician în comerţ finanţat prin Fondul Structural European în care Hornbach este partener, iar Fundaţia Româno-Germană este beneficiar.
„Suntem mândri că suntem parteneri în acest program, datorită faptului că este pentru prima dată când o Cameră de Comerţ Germană este de acord să emită diplome germane pentru un curs de calificare efectuat în România în meseria de tehnician în comerţ. Este un proiect pilot şi datorită faptului că formarea profesională în sistem dual nu a existat în România, conform programei din Germania, pentru meseria mai sus amintită”, a declarat Andreea Feierstein, Trainer Hornbach România.
Cursul pentru meseria de tehnician în comerţ a început la finele lunii februarie şi a durat până la jumatatea lunii iunie. Acesta constă din stagii de teorie (efectuate la Fundaţia Româno-Germană din Timişoara) şi stagii de practică (efectuate în magazinele Hornbach Berceni, Militari, Braşov şi Timişoara, odată cu amenajarea sa).
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 135 magazine.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti) şi unul în Braşov..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
top seo guys
w1pbPM Great article.Really looking forward to read more. Want more.
|
Rena
Articles like these put the consumer in the dvrier seat-very important.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|