transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-12-2007

Cadouri de Sarbatori - arta si stil, offline si online la magazinul Wagner

Cadouri de Sarbatori - arta si stil, offline si online la magazinul Wagner

Cu motto-ul Arte frumoase si povesti, magazinul Wagner din Bucuresti promoveaza arta intr-un mod aparte, fiind o prezenta speciala pe piata. Pe langa locatia din Bd. Carol nr. 39 (intre Piata Rosetti si Biserica Armeneasca), magazinul Wagner este prezent, mai nou, si pe internet (www.wagnerarte.ro), intrand si in zona comertului electronic. Mai ales in luna decembrie, un astfel de magazin poate reprezenta o sursa consistenta pentru cadouri speciale, de multe ori unicat. Irina Wagner, Asociat, a raspuns intrebarilor ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.

SMARTfinancial.ro: Care este targetul acestui "concept store", inedit pe piata romaneasca?

Irina Wagner: Prin magazinul Wagner ne propunem sa iesim in "piata" cu o atmosfera calda, unde poti admira/cumpara arta contemporana functionala gandita de artisti tineri. Ineditul vine in special din povestile pictate manual ce au ca suport portelanul, designer Ana Wagner.

SMARTfinancial.

ro: Planuiti sa va extindeti in Bucuresti sau chiar in alte orase, la nivel de spatii de vanzare?

Irina Wagner: Da, in Bucuresti si poate in zona "new york, paris. londra" :) unde sunt apreciate pe o alta scara genul acesta de magazine.

SMARTfinancial.ro: Din ce tari provin obiectele comercializate si cu ce artisti romani sau straini colaborati?

Irina Wagner: Hand made in Romania majoritatea, zona Asia, Indonezia, Germania, Grecia... Ca artisti: Monica Paduret, Ligia Camarzan, Dan Piersinaru, Iuliana Valsan, Gili Mocanu, Nina Sahnazarov, Benko Bori, Aurel Bulacu, Roxana Davidescu.

SMARTfinancial.ro: Cum a fost receptat acest tip de magazin? Care sunt cele mai cautate obiecte de la Wagner?

Irina Wagner: Foarte bine, lumea este fascinata cand intra in magazin deoarece regaseste aici senzatii traite probabil in copilarie in locuri linistite, pline de poveste, miniatura. Portelanul pictat manual este cel mai cautat. Un succes important inregistreaza si accesorile de ceai/cafea.

SMARTfinancial.ro: Cum ati cataloga preturile obiectelor din magazin si carei categorii de persoane li se adreseaza?

Irina Wagner: Wagner este dedicat tuturor persoanelor cu un sens artistic pe genul magazinului nostru. Preturile reflecta valoarea hand made adaptata la nivelul de trai din Romania.

SMARTfinancial.ro: Site-ul www.wagnerarte.ro nu este doar prezentarea magazinului, ci include un magazin online. Doriti sa va dezvoltati pe zona de ecommerce? Credeti ca arta se poate vinde online si in Romania?

Irina Wagner: Da, ne-am gandit ca magazinul online vine in ajutorul showroomului, pentru ca in aceste zile ne confruntam cu mari probleme - traficul, locurile de parcare inexistente, lipsa de timp in general si atunci de ce sa nu scurtam calea catre client? Nu cred ca arta se poate vinde online fara un prim contact "face to face", obiectele de arte trebuie sa le "simti" pentru a le cumpara. Energia unor asemenea obiecte este atat de vasta, incat o poza nu o poate cuprinde in totalitate.

SMARTfinancial.ro: Ce strategii de marketing adoptati pentru a face magazinul Wagner cunoscut in randul publicului sau tinta?

Irina Wagner: Suntem in faza ofensiva, de dezvoltare. Incercam sa abordam noi piete, noi categorii de clienti prin diverse categorii de produse si canale de distributie. Incercam export pentru a testa portelanul pictat manual si in afara Romaniei.

SMARTfinancial.ro: In ceea ce priveste volumul de vanzari, ce procent reprezinta comenzile mari din domeniul HoReCa sau alte ramuri business si ce procent reprezinta partea de vanzari catre persoane fizice?

Irina Wagner: Avand in vedere ca cele mai mari vanzari sunt de Craciun si ca atunci clientii importanti vin din zona business as pronunta clasicul 70% - 30% business - persoane fizice.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
JoseChiitho
thank you. it's a very complex sbuject that's hard to get a grip upon. I guess the ultimate question is how much you can (or should) dissociate the art from the artist. I tend to be less of a splitter than some, but I don't know if that is really the best stance or not.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar