transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-02-2008

Comert electronic: femeile cred in siguranta mediului online, desi nu cunosc bine elementele de siguranta

Comert electronic: femeile cred in siguranta mediului online, desi nu cunosc bine elementele de siguranta

Compania E Invest a desfasurat in ultimul semestru al anului 2007 un studiu legat de comportamentul si dorintele femeilor in mediul online, cu scopul determinarii actiunilor si asteptarilor acestora privind comertul electronic. Conform reprezentantilor companiei, studiul este primul de acest gen in Romania, abordand cu preponderenta zona de shopping online si utilizarea platilor online prin card bancar.

La sfarsitul studiului s-au inregistrat 1143 de raspunsuri validate, studiul avand o marja de eroare de 3,2% la nivel national, mai spun oficialii E Invest, citati de www.SMARTfinancial.ro. Studiul este important mai ales pentru ca targetul feminin reprezinta o majoritate la nivel de piata, iar magazinele online folosesc inca destul de putin in Romania aceasta resursa.

In ceea ce priveste obiectul platilor online, 40% dintre femei au declarat ca doresc sa plateasca taxe pe internet, 27% facturi utilitati, 18% amenzi, 10% cumparaturi si 5% servicii diverse. La intrebarea "Care este suma medie tranzactionata de dumneavoastra, lunar, prin metode electronice (ATM, POS, plati online, excluzandu-se retragerile de numerar), femeile participante la studiu au raspuns "peste 200 de lei" in proportie de 46%, in timp de 42% au dezvaluit ca oscileaza intre 50 si 200 de lei. Doar 12% au ales raspunsul "sub 50 de lei".

54% dintre femei au declarat ca platesc anual intre 100 si 500 lei taxe si impozite, 37% peste 500 de lei, iar restul de 9% sub 100 de lei. In privinta gradului de securitate al internetului, ca mediu de tranzactionare a informatiilor cu caracter personal, femeile participante la studiu au demonstrat un grad foarte ridicat de incredere: 56% au declarat ca internetul este suficient de sigur, iar 22% foarte sigur.

Mai putin sigur este internetul in perceptia a 13% dintre persoane, iar 9% nu cred deloc in siguranta online.
Totusi, informarea lipseste destul de mult: 70% dintre femeile ce au raspuns sondajului au recunoscut ca nu stiu care sunt elementele de securitate pe care un site trebuie sa le indeplineasca, pentru a fi sigure ca tranzactia se va efectua in deplina siguranta. Femeile petrec foarte mult timp online (dovada fiind si numarul destul de mare de site-uri dedicate femeilor, site-uri ce inregistreaza audiente foarte mari) - 63% au accesat internetul mai des de 10 ori in ultima luna, iar 23% de 5-10 ori.

La intrebarea "Cat timp petreceti, in medie, pana finalizati o plata catre bugetul public (taxe-impozite locale) - se include in aceasta perioada si timpul petrecut in asteptarea efectuarii operatiunii", 69% au ales intervalul 15-45 de minute, iar 22% au indicat intervalul o ora sau mai mult.

O alta intrebare importanta pentru zona de marketing a fost legata de sursa informatiilor zilnice. 36% dintre femei au indicat TV-ul, 20% internetul, 18% prieteni/colegi, 16% ziare si 10% radio. Studiul complet poate fi obtinut de la reprezentantii companiei E Invest, el fiind util magazinelor online si antreprenorilor ce intentioneaza sa targeteze mai bine publicul feminin.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Lucaas
Marea provocare, auiettncc483, tocmai asta e, sc483 reflectc483m asupra acestei chestiuni: faptul cc483 nu reuc899im sc483 avem o conversac89bie de nivel mediu asupra conceptului de mediocritate nu este tocmai semnul mediocritc483c89bii?c898i, desigur, sc483 ne punem chestiunea progresului: cum ajungem dintr-un context al mediocritc483c89bii c3aentr-un context superior?Faptul cc483 Margareat Mead are o anumitc483 formulare la adresa unei relac89bii fundamentale care construiec899te spac89biul uman nu ar trebui sc483 ne determine sc483 fim mai atenc89bi la aceastc483 chestiune? Nu de aceea a fost postat citatul?Dar, ca sc483 c3aenaintez puc89bin c3aen profunzimea chestiunii (dec899i mediul c3aen care au loc conversac89biile nu c3aencurajeazc483 profunzimea, ci, ac899a cum spuneam, mediocritatea, ca superficialitate, spirit ludic c899i evitare a durerii provocate de c3aentc3aelnirea cu profunzimea), amintesc cc483 Biblia vorbec899te de al doilea Adam, dar nu de a doua Eva.Adam este atc3aet reperul teologic pentru decc483derea noastrc483, cc3aet c899i speranc89ba rc483scumpc483rc483rii desc483vc3aerc899ite.Ac899 reformula chestiunea inic89bialc483 astfel:Mediocritatea femeilor constc483 c3aen faptul cc483 doresc bc483rbac5a3i mediocri c59fi iar mediocritatea bc483rbac89bilor c3aen faptul cc483 fac tot posibilul sc483 devinc483 cc3aet mai mediocri posibil. (cu alte cuvinte, existc483 mecanisme psiho-spirituale cu altc483 specificitate la femei decc3aet la bc483rbac89bi: femeile DORESC c899i acc89bioneazc483 c3aen sensul nivelc483rii diferenc89belor, bc483rbac89bii ACCEPTc482 c899i acc89bioneazc483 c3aen sensul renunc89bc483rii la o anumitc483 potenc89bialitate c3aen ceea ce privec899te rolul lor).Sau:Excelenc89ba femeilor constc483 c3aen disciplinarea reflexului volitiv / ofensiv, iar excelenc89ba bc483rbac89bilor c3aen disciplinarea reflexului limitativ / defensiv.Nu consider deloc cc483 subiectul propus, precum c899i cel colateral: mediocritatea, poate fi redus doar la cc3aeteva propozic89bii.Dar mc483car pot sc483-mi depc483c899esc mediocritatea care mc483 c3aendeamnc483 sc483 accept mediocritatea contextului c899i sc483 mc483 confrunt, Doamne, pentru a cc3aeta oarc483?, cu incomoditatea care rezultc483 dintr-o astfel de conversac89bie. (avc3aend c3aen vedere cc483 oricc3aend mc483 pot trezi cc483 unii nu discutc483 idei, ci oameni uneori asta c3aenseamnc483 submediocritate, ca sc483 nu spun ticc483loc899ie, oamenii mari discutc483 idei, oamenii mici discutc483 oameni)Am fost c3aencc3aentat cc3aend cineva a scris: c38en sfc3a2rc59fit mc483 simt comod, reprezentat c59fi protejat pe un blog. Din pc483cate, eu nu pot sc483 repet aceastc483 constatare, altfel pur c899i simplu memorabilc483.Neapc483rat de c89binut minte: nu am cerut sc483 fie definitc483 mediocritatea c3aentr-un singur fel . Dimpotrivc483, dacc483 rc483ul are multe fec89be pe lumea asta, se rc483s-fac89bc483, s-ar putea ca mediocritatea sc483 aibc483 c899i mai multe, se c3aentru-chipeazc483 tragic de mult c3aen fc483pturile minunate mandatate de Dumnezeu sc483 stc483pc3aeneascc483 pc483mc3aentul, bc483rbat care pune nume c899i ridicc483 nume c899i femeie alc483turi c3aentru ac899teptarea zdrobirii cc483lcc3aeiului c899arpelui.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar