transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 08-10-2007

Crestere de 137% a numarului de tranzactii cu plata online prin card

Crestere de 137% a numarului de tranzactii cu plata online prin card

In trimestrul al treilea al acestui an (perioada iulie - septembrie 2007), magazinele online romanesti care au implementat solutia ePayment au vandut produse si servicii in valoare de 7,6 milioane Euro, numarul tranzactiilor ridicandu-se la aproape 88.000.
Conform datelor publicate de RomCard, valoarea totala a pietei pentru aceeasi perioada se situeaza la 8,1 milioane Euro si 117.000 tranzactii online. In aceste conditii, ePayment isi pastreaza cota de piata de 94%, calculata in functie de valorile tranzactionate.

 

"Comparativ cu valorile anuntate pentru primele sase luni ale anului, in trimestrul al treilea se observa o usoara scadere a cifrelor, fenomen normal avand in vedere ca lunile de vara reprezinta, traditional, perioada de concedii cand ritmul de cumparaturi este mai scazut", afirma reprezentantii ePayment. Luna septembrie marcheaza reluarea ritmului de crestere, cifrele indicand in sistemul ePayment o crestere de 23% fata de luna august, de la 2,3 milioane Euro la aproape 2,8 milioane Euro.

"Lunile de vara 2007 ne ofera un amanunt statistic interesant", arata Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment. "Cumulat, lunile iunie, iulie si august, cele mai putin dinamice din an, au insumat un total de 7,5 milioane Euro si 90.500 de tranzactii, procesate prin ePayment, ceea ce reprezinta 76% si respectiv 85% din totalul inregistrat in 2006. Este un lucru care ne arata cat de mult creste piata si ce potential exista acum pentru comerciantii din mediul online", adauga Carmen Sebe.

 

Raportat la nivelul intregului an 2006, perioada ianuarie - septembrie 2007 a inregistrat o crestere de 137% a numarului de tranzactii cu plata online prin card procesate prin intermediul ePayment si de 115%, din punctul de vedere al valorii acestora, ajungand la suma de 21,5 milioane Euro si 253.000 de tranzactii. Sectoarele care au inregistrat cel mai mare succes in mediul online sunt urmatoarele: al telecomunicatiilor, cu o pondere de 30% din volumul total al tranzactiilor, urmat de turism (pachete turistice) si transporturi, cu o pondere de 20%, e-tail cu 18% si acces la continut cu 12 procente.

 

"Principalul factor care a contribuit la evolutia pietei este cresterea nivelului de incredere al publicului in privinta securitatii platilor online, ca urmare a intensificarii programelor de informare si educare dedicate atat cumparatorilor finali, cat si comerciantilor online". La cresterea pietei a contribuit, intr-o mare masura, si intrarea unor jucatori importanti, companii cu portofolii mari de clienti, care au vazut in mediul online un canal nou si util pentru cresterea vanzarilor.

 

"In ceea ce priveste ultimul trimestru al anului, luna septembrie a dat deja startul. Pentru urmatoarea perioada asteptam cresteri intre 20 si 30% de la luna la luna, cu un punct culminant in primele doua saptamani din luna decembrie. In ceea ce priveste anul 2007, cifrele dupa primele noua luni si estimarile pentru ultimele trei arata ca la finalul anului valoarea totala a pietei se va situa in jurul a 35 de milioane Euro", conchide Carmen Sebe. In opinia lui Marin Mitroi, Director General RomCard, situatia poate fi insa si mai buna.

"Desi piata romaneasca de acceptare a cardurilor pe Internet, utilizand standardul 3D Secure, a atins un volum triplu fata de aceeasi perioada a anului trecut, constatam, din pacate, ca se intreprinde inca foarte putin in materie de promovare, actiune care este sustinuta doar de procesatori, comercianti si uneori de banci. Potentialul de aplicabilitate a tranzactionarii online este imens iar factorii guvernamentali responsabili, precum si cei din administratiile locale, ar trebui sa realizeze ca in Romania exista o mare capacitate de procesare securizata a tranzactiilor e-commerce, capabila sa rezolve multe probleme la nivel national, din domeniul achizitiilor, al colectarii taxelor si impozitelor".

 

Romcard este procesator final de plati online prin card. Domeniul de activitatea al firmei include: autorizarea tranzactiilor cu carduri (front office), administrare baze de date, switching national si international, decontarea si procesarea tranzactiilor cu carduri (back office), solutie "3DSecure" la cheie pentru bancile acceptatoare si emitente pentru serviciile de e-comerce "Verified by Visa" si "MasterCard SecureCode".

Actionari RomCard sunt: Banca Comerciala Romana, BRD Societe Generale, Raiffeisen Bank, Banca Comerciala "Ion Tiriac" si Financiara.

GECAD ePayment este integrator de solutii pentru comert electronic. Compania dezvolta si detine in prezent trei solutii proprietare - ePayment, Avangate si myAvangate. ePayment este dedicata exclusiv pietei interne, persoanelor juridice care au o afacere comerciala online; Avangate si myAvangate se adreseaza atat pietei interne cat si celei internationale de distributie electronica de software.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Matisa
well since obama has been in office and it costs me every fill up over 40 dorlals they can have my pin i am just about broke on a monthly basis. by the way i hope he enjoys his vacation that me the tax payer is forced to pay for. hope he drops a ball in the pond and goes in to retrieve and is greeted by a popular reptile of florida. but this article was enlighting and no one could figure mine in just 20 tries or 500 tries. you would get carple tunnle syndrome puching the key pad!
Ashwin
a scris: 10:39 am Pentru MihaelaIl puteti foolsi la comenzile mai mari de 140 lei dar pe cos nu se cumuleaza promotiile,adica trebuie sa alegeti intre cupon si promotie,care in cazul de fata este vorba de cuponul de 30 lei,la comenzi mai mari de 145 lei si cred eu ca e mai avantajos cel de 30 lei si plus cel de 5 lei daca publicati pe pagina de Face Book.Cel de 10 lei il puteti foolsi la o comanda viitoare,in termenul de valabilitate sau faceti 2 comenzi si il foolsiti si pe cel de 10 lei.E doar o idee si dumneavoastra alegeti.Sper ca v-am ajutat
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar