transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-03-2009

Evolutie si planuri ale celui mai cunoscut magazin online de vinuri - interviu Catalin Paduraru, director general Vinexpert

Evolutie si planuri ale celui mai cunoscut magazin online de vinuri - interviu Catalin Paduraru, director general Vinexpert

In mediul online, iubitorii de vinuri cunosc deja evinoteca.ro, brandul care a reusit sa se impuna prin stabilitate si seriozitate, dar si prin ancora sa din mediul offline, Vinexpert. Mai mult decat intr-un supermarket, evinoteca.ro isi propune sa ofere intreaga experienta a vinului, produse de calitate pentru cei ce apreciaza vinul. SMARTfinancial.ro a discutat cu Catalin Paduraru, director general Vinexpert, despre evolutia si planurile magazinului online www.evinoteca.ro. Catalin Paduraru nu este un simplu antreprenor, ci o persoana cu o carte de vizita fantastica in domeniul vinului: Fondator al Patronatului National al Viei si Vinului, Membru FIJEV (Federatia Internationala a Jurnalistilor si Scriitorilor de Vin), Membru ADAR (Asociatia Degustatorilor Autorizati din Romania), Fondator al Asociatiei Sommelierilor si Barmanilor din Romania, Fondator Cigar Club Hilton, semnatar al paginilor de specialitate in reviste si carti de profil, consultant stiintific Wine Industry.

 

Cat de mult ajuta brandul Vinexpert magazinul online evinoteca.ro, exista clienti care cunosc brandul din mediul offline si ajung ulterior sa comande online, ramanand fideli brandului? In acelasi timp, cat de mult este ajutat un magazin online de existenta unui magazin clasic, sub acelasi brand?

Catalin Paduraru: Da, sigur ca exista destul de multi iubitori ai vinului care cunosc VINEXPERT din mediul offline. Avem, pana la urma, 10 ani de existenta (1999-2009). eVinoteca.

ro este un ajutor pentru cei care cunosc calitatea vinurilor promovate de noi, dar locuiesc in tara. Acum nu trebuie sa mai astepte o “delegatie” la Bucuresti pentru a-si lua vinul sau accesoriile preferate ci, le pot comanda online. Ceea ce se si intampla. Mai mult, am (re)descoperit cu placere ca exista elite active si in orase mici, chiar foarte mici. Avem clienti fideli din toate marile orase ale tarii dar si din cele mai mici, precum Dorohoi, Tecuci, Salonta, Reghin etc. Am trimis colete in localitati in care, cu siguranta, nu vor fi magazine cu vinuri nici in urmatorii 20 de ani.

Prezenta noastra online se sprijina pe magazinele “fizice” sa le spunem, prin faptul ca existand “in realitate” apare senzatia de incredere. In acelasi timp, avem beneficii si in sensul online – offline. Adica avem clienti care gasesc pe eVinoteca.ro noutatile sau studiaza bine oferta si abia apoi se deplaseaza la magazine. Sa nu uitam ca programul degustarilor din magazine se afla postat tot pe site!

In prezent, exista un segment de e-commerce dedicat vanzarilor de vin si alcool? Considerati ca exista o astfel de piata definita in comertul online? Care este evolutia acestui domeniu si cum s-a pozitionat?

Catalin Paduraru: Segment, deocamdata, este mult spus. Exista incercari mai mult sau mai putin reusite. Din punctul nostru de vedere, noi vizam un segment special: consumatori constienti, oameni educati care vor sa-si armonizeze statutul social, profesional, financiar cu tiparul de consum. Nu e un secret ca exista inca oameni de afaceri, de pilda, care gafeaza consumand vinuri mediocre doar pentru ca nu stiu sa aleaga. Oricum, domeniul se largeste si, probabil, se va stratifica in viitor. Pozitia eVinoteca.ro este aceea de leader si tinta noastra este sa fim principalul punct de referinta (chiar si prin continutul de informatii) pentru minunatul univers al vinului.

eVinoteca.ro ofera intreaga experienta a vinului, inclusiv pahare si pana si carti de specialitate. In ce proportie vanzarile sunt reprezentate propriu-zis de vin, si cat reprezinta vanzarile de alte obiecte anexe?

Catalin Paduraru: Bineinteles, lumea ne acceseaza pentru expertiza noastra – de necontestat – in vinuri. Dar nu e de neglijat faptul ca oferim cele mai cunoscute pahare de vin din lume sau, foarte prozaic, numarul 1 mondial, RIEDEL. Si ma opresc aici pentru ca lista accesoriilor este lunga si mai toate “item-urile uscate” contin superlative. Ca procente, avem un onorabil 10% din total cifra de afaceri.

Care este targetul principal al magazinului online www.eVinoteca.ro, din ce zone geografice sunt cele mai multe comenzi si cat de bine este reprezentat segmentul de comenzi corporate?

Catalin Paduraru: Cele mai multe comenzi vin din orasele mari: Cluj, Timisoara, Arad, Tg. Mures, Iasi si, bineinteles, Bucuresti. Avem cativa “campioni” – Tg. Mures, de pilda. Poate o sa para ciudat ca prin intermediul Internetului avem comenzi in Bucuresti. Eu spun ca este de inteles. Este foarte, foarte comod. Apoi, noi livram la adresa indicata, ceea ce e avantajos pentru client atunci cand vrea sa faca vinul cadou unui prieten in alt colt al capitalei. Comenzile corporate sunt din ce in ce mai multe dat fiind si cresterea paletei de posibilitati de personalizare la care am adaugat si un program de degustari, program care ne face foarte atractivi pentru firme.

Magazinele online "acuza" adesea companiile de curierat pentru unele probleme in manipularea si transmiterea pachetelor. In cazul evinoteca.ro, transortul este un element foarte important, fiind vorba despre produse fragile. Reusiti sa va asigurati clientii privind modul in care vor primi comenzile?

Catalin Paduraru: Avem curieri foarte buni. Pentru extern folosim serviciile a doi giganti mondiali, iar la intern operatorul nostru este foarte eficient. La inceput am avut spargeri, dar si noi si ei am invatat cum sa ambalam, cum sa manipulam, cum sa transportam…


Prin ce metode reusiti sa va pastrati clientii si sa ii impulsionati sa revina cu noi comenzi?

Catalin Paduraru: Toate mijloacele cunoscute si cat mai multe… inventate. Cred ca, totusi, cel mai mult conteaza selectia pe care am facut-o, de departe cea mai mare si mai buna din tara. Practic, cu aceasta selectie am rezista aproape oriunde in lume. In acelasi timp suntem umani, comunicam uman si nu ne raportam la sabloane, nu suntem rigizi, fixisti. Si nu in ultimul rand, elementul “noutate”: zi de zi apar titluri noi, servicii noi.

In ceea ce priveste promovarea, ce metode de publicitate ati ales in ultima perioada, ce canale de promovare alegeti si ce metode va aduc cei mai multi clienti?

Catalin Paduraru: Suntem prezenti si in presa traditionala, dar cel mai mult agreem BTL-ul si prezenta in online. Sigur ca nu este lipsit de importanta ca aparem lunar in reviste dedicate, in cele financiare sau in cele lifestyle de mare tiraj. E greu sa stabilesc care este randamentul actiunilor offline, dar e cert ca ne place publicitatea pe internet pentru ca rezultatele sunt cuantificabile.


Pentru ca este "la moda" sa vorbesti despre criza financiara, va vom intreba si noi cum simte magazinul dumneavoastra online actualul context, ce parere aveti despre evolutia comertului electronic in acest an?

Catalin Paduraru: Comertul electronic va creste chiar si in conditii de criza. Eu nu uit nicio secunda si valenta de comunicare a prezentei online. Practic, noi asteptam dublarea cifrei de afaceri.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Arie
and done. Many people I like will get acecss to that medium whilst not paying for it because it is mine, bought and paid for, to lend to others or not as I desire depriving artist, marketing company, management and tax to the open palms of those in the mix.What will happen if extensions and add-ons necessarily come to these proposals that would have made the Arab Uprisings impossible due to censorship? Once these regulations become law history dictates that policy makers will forever tinker and add-on clauses to suit as yet unforeseen (or foreseen) matters which simply are not in their interest rather than the interest of the population.The Internet is a global Speakers Corner where anybody can stand on their soapbox and preach or alternatively can choose to be preached at. It is a place where I can share my CDs and DVDs with friends without having to physically take them to them. ACTA, SOPA, PIPA are all ARSE if they are designed to prevent me sharing what I legally own with others I know. I may know an awful lot of people in many nations. In fact I do. Completely ill-concived, completely impossible to police as the Internet and websites are far faster than law enforcement kicking in doors and seizing hosting systems, it will always be playing catch up with the Internet community and outdated and therefore is far better left well alone.If Ms Reding wants to keep her job, which one assumes very much depends on the good will of the voters in her nation, then she would do well to engage in debate with them rather than just NGOs/civil society, academics, interest groups and business.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar