eMAG.ro a lansat forum-ul de discutii pentru a-si construi o comunitate online a consumatorilor, se arata intr-un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Forumul si magazinul online ofera doua componente de baza pentru orice client: informatii comerciale despre produse, pe www.emag.ro, si experiente personale ale vizitatorilor, cu opiniile acestora, pe forum, la adresa http://forum.emag.ro/.
Conceptul de comunicare al eMAG pune fata in fata cele doua laturi ce contribuie la o informare completa a consumatorului. "Ne dorim ca acest forum sa devina cea mai mare baza de opinii si experiente personale despre produse, producatori, tehnologie", a spus Radu Apostolescu, director executiv eMAG.
Sectiunile forumului sunt grupate in asa fel incat discutiile sa fie cat mai utile vizitatorilor, sa ofere solutii si sa adauge suport de utilizare pentru cele 11000 de produse de pe site si nu numai. De asemenea, pentru asigura inca un canal de comunicare informala cu clientul, echipa eMAG va fi prezenta activ pe forum.
La inceputul lunii iunie, compania a lansat si blogul eMAG, al carui principal obiectiv pentru anul 2007 este de a deveni lider pe piata de retail in ceea ce priveste nivelul de satisfactie al clientului, iar aceste doua componente sunt noile cai de comunicare online pe care le pune la dispozitie vizitatorilor si clientilor sai.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.