transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 06-11-2024 4.5669 lei 4.975 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-02-2010

In 2009, rata tentativelor de frauda online a fost de doar 0,4%

In 2009, rata tentativelor de frauda online a fost de doar 0,4% In 2009 rata tentativelor de fraudă online a ajuns la 0,4 % din totalul tranzacţiilor procesate de GECAD ePayment, în scădere faţă de 2008, când procentul înregistrat a fost de 0,75%. Anul trecut, în sistemul ePayment au fost procesate 1.108.500 de tranzacţii, la un volum de 88 de milioane de euro.

"Tendinţa descendentă a tentativelor de fraudă online raportate la numărul de tranzacţii este explicabilă în contextul unei pieţe care se maturizează şi în care jucătorii implicaţi: atât noi - în calitate de procesator de plăţi electronice, dar şi băncile, magazinele online şi autorităţile au făcut eforturi comune pentru a preveni şi descuraja tentativele de fraudă online", a declarat Cristian Badea, CIO al GECAD ePayment.

În 2009, cele mai multe tentative de fraudă s-au înregistrat la cartele de tip prepay/ încărcări electronice. Pe locul al doilea se situează tentativele care au vizat domeniul turismului, inclusiv vânzarea de bilete de avion, situaţie în care încercările de fraudare sunt mai periculoase, deoarece vizează produse mai scumpe.

Astfel, în segmentul telecom/ încărcare electronică au avut loc 39% din tentativele de fraudă online de anul trecut, în timp ce în domeniul turism/bilete de avion s-au înregistrat 20%.

Anul trecut, produsele ţintă au fost cele uşor valorificabile, în special telefoane mobile, şi mai puţin produse IT, comparativ cu anii trecuţi.

“Cele mai multe încercări de fraudare au fost cele cu cardul şi cele de tip phishing.
Am avut şi cazuri în care s-au trimis mesaje de tip phishing pe telefoanele mobile, prin care se urmărea încărcarea unei cartele prepay. Ulterior, creditul acumulat era folosit pentru plata unor produse. În ceea ce priveşte frecvenţa tentativelor de fraudare, nu putem vorbi de o sezonalitate sau de perioade de vârf asociate unor momente specifice”, a afirmat Cristian Badea.

În acelaşi timp, şi cumpărătorii au devenit mai informaţi şi încep să aibă un comportament mai responsabil în mediul online. “În continuare, le recomandăm cumpărătorilor să nu lase la vedere şi să nu divulge unor alte persoane datele de card, să facă achiziţii online de pe site-uri cu o reputaţie bună, să se asigure că îşi introduc datele de card numai într-o pagină securizată şi, foarte important în cazul tentativelor de phishing, să nu dea curs solicitărilor venite prin email de a-şi furniza propriile date”, a adăugat Cristian Badea..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Buffie
Please keep thriwong these posts up they help tons.
Andi
Cu drag iti recomand sa pleci de la ei. Recomand ING si eu. De trei ani am cadurl la ei si tot de atitia anisi homebak. Nu sint perfecti, insa probleme nu am avut niciodata. Doar ca unele tranzactii durau mai mult. Am avut una care a durat 4 zile. Am platit cu cadurl o suma nesimtita ( peste 100 mil ) si aia de la magazin mi-au zis dupa citeva zile ca m-au pus pe o lista speciala ca a durat mult pina le-au intrat banii in cont. :)) Asta a fost cea mai mare problema. In rest doar cuvinte de lauda. Basca ca mi-au pregatit cadurl nou din timp si trebuia doar sa ma prezint sa-l ridic. Si eu imi faceam griji ca nu am timp sa trec sa completez cereri si alte nebunii. Nimic. O semnatura si predat cadurl vechi.Homebak e sfint. Facturile doar asa le platesc de ani buni. Fara probleme.De ce iti place tie sa te chinui cu bcr-ul, nu inteleg. Basca ca poate prinzi si vreo promotie ceva :)
Lavon
The forum is a brighter place tnahks to your posts. Thanks!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar