transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 21-06-2024 4.6403 lei 4.977 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-12-2008

Interesul consumatorilor pentru online a crescut cu 30% in perioada premergatoare Craciunului 2007, potrivit Etarget

Interesul consumatorilor pentru online a crescut cu 30% in perioada premergatoare Craciunului 2007, potrivit Etarget Urmând tendinţa generală a pieţei româneşti de comunicare online, magazinele online s-au orientat şi ele către dezvoltarea de identităţi în mediile interactive, conştientizând potenţialul acestora şi beneficiile evidente ale unei comunicări eficiente şi bine direcţionate. Odată cu dezvoltarea pieţei, nevoile companiilor se îndreaptă către zone specializate şi bine definite, atenţia acestora începând să se focuseze pe calitatea şi fidelizarea vizitatorilor.

Statisticile realizate de Etarget au demonstrat că începând cu cinci săptămâni înaintea Crăciunului 2007, interesul consumatorilor pentru informaţiile online a crescut cu 30%. Mai simplu spus, shoppingul online câştigă teren în perioada sărbătorilor de iarnă. Motivul: oferta de cadouri este generoasă, iar preţurile variază.

După cum reiese din alte 4 studii efectuate la nivel internaţional, pentru Crăciunul 2008 consumatorii de pe internet vor fi şi mai activi decât în ceilalţi ani, preconizându-se vânzări uriaşe în rândul magazinelor online. Acest comportament se datorează în special trend-ului ascendent pe care îl inregistrează shopping-ul online, denumit si shopping-ul inteligent. În scopul de a găsi oferta cea mai bună, consumatorii vor regăsi informaţiile dorite acolo unde au acces rapid - pe internet.

Mai mult, au apărut bloguri şi site-uri specializate unde sunt prezente magazinele şi perioadele de discount, care dau totodată sfaturi în legătură cu achiziţionarea cadoului potrivit, despre cum să îl cumpere şi de unde anume.
Şi comercianţii clasici care ţintesc segmentul mediu au identificat aceste obiceiuri de consum. Se pare că promovarea online se face tot mai simţită şi pe tărâmurile româneşti, ceea ce înseamnă că la distanţă de doar un click se află până şi cele mai ascunse dorinţe în materie de shopping.

O modalitate prin care multe magazine online îşi pot mări substanţial vânzările este publicitatea contextuală, care oferă o serie însemnată de avantaje clientului, la preţuri extrem de mici. Promovarea magazinului online ţinteşte exact publicul interesat, modul în care acest tip de publicitate operează fiind foarte simplu.

Etarget este unul dintre furnizorii de publicitate contextuală care au adus în 2007 acest concept şi în România. Piaţa de advertising online a crescut semnificativ în ultimii ani, unul dintre motivele care au determinat această creştere fiind şi faptul că publicitatea pey-per-click este extrem de ieftină. Marele ei avantaj este că advertiserul plăteşte doar atunci când cineva dă click pe link-ul respectiv.

Dacă nimeni nu dă click pe anunţ, advertiserul nu este obligat să plătească. În acest mod, advertiserul are garanţia că mesajul său ajunge la persoana cea mai interesată de anunţ, adică la publicul său ţintă. Un alt atu al acestui tip de publicitate este faptul că frazele/cuvintele sponsorizate menite să poziţioneze website-ul în topul linku-rilor afişate de motorul de căutare pot fi modificate cu uşurinţă.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Estip
Aici poţi vedea traficul site-ului tău la nivel glbaol. Informaţiile prezentate sunt luate de pe site-uri de profil precum Alexa, Compete şi Quancast. Traficul glbaol este calculat de aceste site-uri een funcţie de vizitatorii care au toolbaruri şi trimit informaţia către ei. Acest lucru l-am explicat eentr-un articol precedent.
Zhasulan
admin napsal:Ve1clav: Dobrfd den, v tomto předpadě bych spedše najal někoho kdo bude na Google a Seznamu hdelat předbuzne9 stre1nky a te9maticke1 ff3ra, inzerce a ve1š web propagovat. Je1 toto neděle1m. Miniweb (MFA web) je dobrfd dělat napředklad na propagaci nějake9ho produktu nebo slovned fre1ze. V.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar